Mijn uitspraak bij de rechtbank is voor de 2de keer uitgesteld. De eerste uitspraak zou op 15 februari plaatsvinden, en vervolgens op 15 maart.
De reden voor uitstel die de griffie opgeeft is dat er een bemiddelingspoging door Hr. Duitenberg gedaan wordt.
Volgens mij wordt gewacht op een uitspraak van de HR m.b.t. huurkoop i.c. eegaleasegevallen.
Wat ik niet begrijp is dat deze uitspraak zolang op zich laat wachten, ze hoeven alleen te beoordelen of het Hof de rechtsregels correct heeft toegepast. Dit kan in een namiddagje gebeurd zijn.
Het klootjesvolk moet maar wachten tot de hoge heren hier tijd voor kunnen vrijmaken tussen de coupeuze lunches en diners door.
Het volk wordt belazerd door politiek, overheid en rechtspraak. De belangen voor DEXIA, banken, commissarissen, grote vermogensbeheerders zijn te groot. Wanneer Dexia verliest kost dit miljarden Euri en wellicht worden diverse bedrijven en instellingen en vermogensbeheerders meegesleurd in een faillissement.
Een simpeler slachtoffer zijn de gedupeerden! Gewoon geen recht spreken, maar bekijken of ze in een compromietje trappen! Laat het klootjesvolk in haar eigen vet gaar koken!
Nederland RECHTSSTAAT? Hoezo? Onafhankelijke rechtsspraak? Hoezo?
Groet,
Fraude
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Uitspraak weer uitgesteld
Re: Uitspraak weer uitgesteld
Artikel 17 van de Grondwet luidt:
Niemand kan tegen zijn wil worden afgehouden van de rechter die de Wet hem toekent.
Graag uw reactie hierop!
Niemand kan tegen zijn wil worden afgehouden van de rechter die de Wet hem toekent.
Graag uw reactie hierop!
Dat zegt Pipa ook altijd
Er zijn veel papegaaien op dit forumGeplaatst op 21 Mrt 2005 16:55 door ad snoeren
--------------------------------------------------------------------------------
Quote:
Wetboek van Burgerlijke Rechtsvordering (geldend op: 18-03-2005 boek 1
Artikel 26 Rv
De rechter mag niet weigeren te beslissen.
Julika
Het is een schande dat jou zaak zo lang wordt uitgesteld.
Kijk eens of jouw advocaat iets met dit artikel kan.
Pipa had dit voor mij uitgezocht.
En denk er aan ,jij bent de baas van jouw advocaat,
dus laat je niet met een kluitje in het riet sturen.
PS Julika weet je zeker dat die datum klopt,want met Kerstmis zijn zelfs de rechters vrij?
Sterkte
Liefs Ad
Muisje, je hebt totaal geen verstand van deze materie. Deze wetten hebben allebei een geheel andere strekking. Laat maar zitten
Mijn zaak is nu uitgesteld tot 15 april.
lk heb geen advocaat, omdat ik die niet kan bekostigen.
Groet,
fraude
lk heb geen advocaat, omdat ik die niet kan bekostigen.
Groet,
fraude
-
Als je zelf geen advocaat kunt bekostigen, kom je misschien in aanmerking voor toevoeging. Behalve een inkomensafhankelijke bijdrage kost het je verder niets (ik geloof max. 850 euri).
Informeer 's hier of daar, op de site van PAL kun je ook het een en ander vinden.
Succes, vr.gr.Cees
(Zonder advocaat verlies je zowiezo!!!)
Informeer 's hier of daar, op de site van PAL kun je ook het een en ander vinden.
Succes, vr.gr.Cees
(Zonder advocaat verlies je zowiezo!!!)
Helaas kom ik niet in aanmerking voor een toevoeging.
Groet,
Fraude
(bovendien is het vertrouwen in de advocatuur minimaal, de tarieven zijn voor vele gelijksoortige gevallen (eegalease) belachelijk hoog, de meeste advocatenkantoren worden bemand door lijkenpikkers en zakkenvullers. De leaseverleaseklant draait voornamelijk op voor de buitensporige kantoorinrichting en de 6 cilinder Jaguar van deze heren)
Groet,
Fraude
(bovendien is het vertrouwen in de advocatuur minimaal, de tarieven zijn voor vele gelijksoortige gevallen (eegalease) belachelijk hoog, de meeste advocatenkantoren worden bemand door lijkenpikkers en zakkenvullers. De leaseverleaseklant draait voornamelijk op voor de buitensporige kantoorinrichting en de 6 cilinder Jaguar van deze heren)
Kijk hier kan ik me nu ook in vinden
maar je vergeet ook nog de Hummer die voor de deur staat!!!!
maar je vergeet ook nog de Hummer die voor de deur staat!!!!