LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Stackers?

Ervaringen met medicijnen? Geef hier jouw mening.
Gast

Stackers?

Ongelezen bericht door Gast »

Iemand ervaring met het afslank product Stackers?
Is het gevaarlijk? Ik hoor hier zeer tegenstrijdige berichten over...

Michellangelo
Berichten: 563
Lid geworden op: 14 jan 2005 19:30

Re: Stackers?

Ongelezen bericht door Michellangelo »

Website Bodystore schreef:Niet te gebruiken bij: hart- en vaatziekten, long- en/of leveraandoeningen of andere gezondheidsklachten, bij zwangerschap, borstvoeding, diabetes, medicijngebruik, hoge of lage bloeddruk. Bij twijfel altijd uw huisarts raadplegen.
Nooit meer dan 3 capsules per dag innemen.
Niet geschikt voor personen onder de 18 jaar.
Niet geheel zonder risico dus,
Stackers bevatten efidrine of ephydrine, een stof die een adrenaline-achtige werking veroorzaakt. Risico voor het hart is er altijd dus....

moneypenny

Re: Stackers?

Ongelezen bericht door moneypenny »

sinds enige tijde is efedra of efedrine verboden en is het ook niet meer verwerkt in de stackers. Wat er nu in zit is voornamelijk caffeine, guarana en taurine (beide ook caffeine-achtig, dus als je daar gevoelig voor bent...) en verder citosan wat de opname van vet uit je voedsel gedeeltelijk verhinderd, deze fatblokkers zijn veel goedkoper te krijgen bij het kruidvat.
Ga gewoon lekker sporten zou ik zeggen.

noelle
Berichten: 116
Lid geworden op: 22 nov 2004 09:27

Re: Stackers?

Ongelezen bericht door noelle »

ik heb voor een blauwe maandag stackers gebruikt om aftevallen maar het ging alles behalve goed,

ik werd er erg hyper van stond te trippen als een gek lag te trillen op mn bed het leek wel als of ik aan de drugs had gezeten,

en wat blijkt het word bij house partys ook gebruikt om langer door te kunnen gaan,

ik vond het echt troep niet aan beginen,

Indira
Berichten: 8
Lid geworden op: 16 mar 2005 16:11

Re: Stackers?

Ongelezen bericht door Indira »

Het kan hartritme stoornissen en etc omtrent het hart veroorzaken.

Gast

Re: Stackers?

Ongelezen bericht door Gast »

Levensgevaarlijk!!!

-Indira

Re: Stackers?

Ongelezen bericht door -Indira »

het is geen uitzondering dat mensen overlijden omtrent het gebruik van stackers....

dus wat wil je? slechte gezondheid en eventueel t loodje leggen? ( WEL kopen!!!)...of lekker gezond blijven en op een gezonde manier afvallen zodat je ook niet het jojo effect krijgt..( NIET kopen!!!)\

groetjes Indira

Chrisztine

Re: Stackers?

Ongelezen bericht door Chrisztine »

Het staat in de gebruilsaanwijzing dat het niet altijd even safe is te gebruiken. Wat je hierboven leest, is zoals het is.
Pas je eetpatroon aan, drink veel water en ga sporten. Zolang je dit niet doet, hebben pillen ook geen zin. Hou jezelf niet voor de gek, en laat de pillen voor wat ze zijn.
Change your lifestyle! Succes. :wink:

nonja

Re: Stackers?

Ongelezen bericht door nonja »

ook ik heb stackers gebruikt/gebruik ze nog
het is idd dat je je hyper voelt, wel gaf/geeft het bij mij resultaten
1 ding, als ik ze neem wordt ik niet ongesteld

boebertje

Re: Stackers?

Ongelezen bericht door boebertje »

ik gebruik ze nu nog steeds echter wel ephedra vrij in combinatie met sporten ik ebn avn 148 kilo naar 118 gegaan in 5 maanden en dat is wel fijn. Ik ondervind er geen hinder van amar gebruik ze ook alleen een uur voordat ik ga sporten en dan een pilletje en bij mij werkt het wel. Maarja het effect ervan is vrij moeilijk te berekenen denk ik.

Gast

Re: Stackers?

Ongelezen bericht door Gast »

Pas maar op, als je er mee stopt en dat moet een keer gaan gebeuren vliegen de kilo's er weer aan, Jammer voor je...

Gast

Re: Stackers?

Ongelezen bericht door Gast »

Zijn die Stackers hetzelfde als de zogenaamde Fatburners die je bij de sportschool kan kopen?

Geertje

Re: Stackers?

Ongelezen bericht door Geertje »

Afvallen met pillen zou eigenlijk nooit een optie moeten zijn.
Het lichaam heeft voedingsstoffen nodig. Deze zijn Eiwit, Vet en Koolhydraten. Deze zorgen voor voldoende vitamines en mineralen en daardoor kan het lichaam functioneren. Eet je te veel dan wordt je zwaarder, eet je te weinig dan wordt je dun en eet je precies goed dan kun je je gewicht op peil houden. Het is de kunst om het laatst voorelkaar te krijgen. Vaak lukt dat niet snel genoeg en dan wordt er uitgeweken naar allerhande kunstgrepen. Een ervan zijn de Stackers. Sinds enige tijd mag de stof ephedra niet meer aan het product worden toegevoegd.
Mensen zeggen hyper te worden van dergelijke producten en kunnen de hele wereld aan. Pas op, als je door het slikken van een pil de hele wereld aankunt en nog af gaat vallen ook zonder er iets extra's voor te doen dan moet je je toch afvragen hoe dat komt.
Van het slikken van pillen leer je niet een goed en gezond voedingsritme. Zoek liever kontakt met een voedingsdeskundige. Van lijnen wordt men dik. Van verkeerd lijnen ook. Als je stopt met lijnen vliegen de kilo's erbij. Als je vaak lijnt ben je de pineut en loop je kans tot in lengte van jaren op zoek te gaan naar je ideale gewicht.

iby
Berichten: 8
Lid geworden op: 04 feb 2005 20:04

Re: Stackers?

Ongelezen bericht door iby »

Wil je gezond iets doen aan je conditie, afvallen, doe het dan verantwoord. Kijk op www.weethoejeeet.nl, kenmerk : duidam
hieronder een korte uitleg

Dit gezondheidsprogramma is voor mensen tussen 8 en 80+. Het is voor iedereen die serieus bezig wil zijn met zijn/haar gezondheid.
‘Weet hoe je eet’ © is een programma dat meer is dan een zogenaamd dieet om af te vallen. Als je besluit echt voor je eigen gezondheid, gewicht en vitaliteit te gaan kiezen, zal deze beslissing je levenslang plezier en inzicht geven in hoe je eet, drinkt en beweegt. Tevens mag je tijdens dit programma geen hongergevoel hebben en je zult meer voedingsaanbod hebben dan de behoefte groot is! Het zal een ongekend plezier voor je zijn!
‘Weet hoe je eet’ © is een aaneenschakeling van jarenlange ervaring en kennisopname die dit programma tot stand gebracht hebben. Het is gebaseerd op gezond eten, bewegen en op zoveel mogelijk gebruik maken van het goede uit de natuur, maar tevens ook op de ontwikkeling uit de wetenschap.
‘Weet hoe je eet’ © is een programma dat eenvoudig, doeltreffend en gezond is! Er is een voedingslijst die zeer eenvoudig is te hanteren in elke leef- en gezinssituatie!
Het programma bevat alle belangrijke voedingsbronnen en de noodzakelijke bouwstenen voor het lichaam (dat van nature graag gezond wil zijn), te weten: eiwitten, goede vetten en goede koolhydraten! Tevens worden er goede adviezen gegeven over drinken, bewegen en suppletie! Voor optimaal bewegen maken we gebruik van een stappenteller die exact registreert wat je zoal beweegt op een dag!
Als je besluit het ‘Weet hoe je eet’ © programma te gaan volgen heb je een positieve beslissing genomen waar je de rest van je leven de vruchten van zult plukken en waar je enorm veel plezier aan zult beleven. Je zult ontdekken dat je veel vitaler wordt en veel meer energie gaat krijgen, met andere woorden zal de kwaliteit van je leven erop vooruit gaan!
Als je ‘Weet hoe je eet’ © hoef je nooit meer op dieet!
Wij, het support-team van ‘Weet hoe je eet’ © wensen je veel plezier en succes op deze persoonlijke reis naar een gezonder, slanker en vitaler lichaam!
Ga ervoor, je bent het zeker waard!!
Neem voor verdere informatie contact op met diegene die je naar deze site heeft verwezen!

Gast

Re: Stackers?

Ongelezen bericht door Gast »

Alleen ontzettend duur.

Beter kun je gaan Weight Watchers, South Beachen of Atkinsen of van mij apart het voor Brad Pitt in je bikini dieet. Zolang je maar je eetpatroon veranderd. Dat zal je misschien met weet hoe je eet ook wel doen,alleen kost het zo ontzettend veel geld.

Je eetgedrag en je beweeggedrag aanpassen is de beste manier om blijvend af te vallen

Beertje53

Re: Stackers?

Ongelezen bericht door Beertje53 »

Wij hebben hele goede ervaring met TNJ (de orginele Noni drank) je kunt normaal blijven eten, je voelt je alleen wat eerder verzadigd en eet dus minder.

iby
Berichten: 8
Lid geworden op: 04 feb 2005 20:04

Re: Stackers?

Ongelezen bericht door iby »

Wat is duur als het voor je gezondheid is.
Je moet goed bedenken dat alle dieten helpen, maar voor hoe lang?
Als je echt gezond wilt afvallen zul je toch een ondersteuning nodig hebben om alle benodigde vitaminen en mineralen binnen te krijgen. Anders ga je je lichaam onherroepelijk tekort doen.

Gast

Re: Stackers?

Ongelezen bericht door Gast »

rot eens op met die noni drank, dat kom ik overal tegen.

channos

Re: Stackers?

Ongelezen bericht door channos »

tip: Wil je liever geen hard drugs gerbuiken of produkten die dezelfde werking veoorzaken, en dus dezelfde bij effecten?

Gebruik dan geen STACKERS en je leeft nog lang en gelukkig!!

leonietjuh

Re: Stackers?

Ongelezen bericht door leonietjuh »

heb ze wel eens gebruikt om af te vallen, kon ze via via krijgen en er waren absoluut geen bijwerkingen zeiden ze... ik zat na 2 dagen al met hartkloppingen thuis...
wel kreeg ik er veel energie van en stond afentoe al voordat me wekker afging al naast me bed..dat von ik er wel relaxed van
ken ook mensne die ze echt alleen gebruiken voor de energie die ze er van krijgen...en dan niet alleen voor housepartys
ritaline(medicijn voor mensen met adhd) word vaker gebruikt op deze feesten....

Gesloten