LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] HabboHotel Nederland.

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Rando

HabboHotel Nederland.

Ongelezen bericht door Rando »

Wat vervelend Dat HabboHotel weer op tv moet komen. Sommige dingen die er gezegd worden zijn gewooon niet waar. Die uitzending is goed dat wel want dan kan Habbo Eindelijk weer eeens zijn verhaal doen. Ten 1e meubels kunnen niet gesotlen worden door een goed wachtwoord en door een goed verstand. Er zijn inderdaad mensen die zeuren om meubels. Of ze mogen niet bellen of ze hebben er geen zin in. Dan bedenken ze een andere manier om aan meubels te komen. Scam heet dit bedelen/listen verzinnen. Habbo,s trappen hier meestal in. Dit kan niet gebeuren door goed verstand een goed wachtwoord en de Homepage lezen. Er staan namelijk bossen informatie op de site van Habbo. En de Habob,s die scammen die worden flink opgepakt. Ze zullen misschien wel helemaal niet meer op Habob kunnen! Dit wordt een ip ban genoemd. Dit krijg je alleen als je scamt. Je kunt ook een 2 uur ban krijgen door schelden. Habbohotel Heeft Hobba,s vrijwillige volwassenen die meewerken aan de veiligheid in het Hotel. Zo is het gewoon...Harstikke veilig! Maar als uw kind niet goed nadenkt tsja....

Sebas108

Re: HabboHotel Nederland.

Ongelezen bericht door Sebas108 »

Je kan wel degelijk bestolen worden zonder wachtwoord te geven! Er zijn hackers die inbreken in de database van habbo (Housekeeping) en zo alle wachtwoorden kunnen zien. :?

frederik.

Re: HabboHotel Nederland.

Ongelezen bericht door frederik. »

:roll: ik ben een week geleden ik habbohotel verbannen ik wist nergens van toen ik het op eens wist er kwam die vorige dag een habbo me kamer in en zij wil je 500 credits (habbogeld) ik zij ja hij zij typ je wacht woord in en klik daarna op ALT+013 (dat is de zelfde code voor enter) dat wist ik niet dus ik deet dat en hij zij dan moet je een dag wachten dan heb je ze maar ik heb wel eerst een hobba geroepen maar kreeg geen andwoord toen ik de volgende dag op habbo wou was ik permanent verbannen wegens creditscam ik wist niet hoe dit kon ton dacht ik ......... ik heb gelijk een ander popetje aangemaakt en heb het tegen de hobba's gezegt en die zijden wij kunnen nik voor je doen ga maar naar kreeftje nou kreeftje was al een paar manden niet online geweest en heb er weer een geroepen maar er kwam niemand de volgende dag kwam er wel een hobba daar heb ik het tegen verteld die zij dat mijn ander popetje over een paar manden weer gebruikt kon worden of al de hobba die mij verbannen heef weer trug zou halen
:lol: maar ik geloof er niks van en me meubels waren gestolen niet alenmaal maar me zeldzaam nou toen zakte de groende onder me voeten van daan hoor en ik weet ook al wie het gedaan heefd maar als je dat tegen een hobba zegt krijg je dit andwoord weet je hot zeker
ja tuurlijk :roll: nou ik ga maar weer groetjes frederik

Peter91966
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 mar 2005 12:05

Re: HabboHotel Nederland.

Ongelezen bericht door Peter91966 »

Geachte M/M
Graag wil ik even reageren op jullie uitzending over het HABBO hotel.
Mijn zoon heeft nu 3 keer een kamer ingericht en is ook al,
3 keer alles kwijtgeraakt!
Hoe dit kan is een raadsel,maar wij zijn dus een kleine 40 euro kwijtgeraakt.
Als er zo iets gebeurt moet je een e-mail verzenden en krijg je binnen,
3 werkdagen bericht,tenminste dat zeggen ze.
Dus niet,wij hebben al 3 e-mails verstuurd en nog steeds geen,
reactie gekregen.
Lekker makkelijk hé?
Als er al iets aan de hand is moeten ze toch minimaal het fatsoen,
op kunnen brengen om even te reageren!!
Wij hebben ook al 4 keer een HOBBA aangesproken en die valt continue in herhaling...
Hij of zij zegt gewoon dat je maar weer een e-mail moet versturen.
Niet normaal toch??
Ik wilde dit heel even kwijt!
Groetjes van Peter91966

TimIsBanned

Re: HabboHotel Nederland.

Ongelezen bericht door TimIsBanned »

en mijn habbo Tim is verbannen voor niks en als ik vaag unbanned te worden doen ze niks zeggen ze stuur maar een email en als ik dat doe krijg ik niks terug dus habbohotel heeft echt slechte service

anXiro
Berichten: 23
Lid geworden op: 17 mar 2005 08:52

Re: HabboHotel Nederland.

Ongelezen bericht door anXiro »

Neeh,

Als ik een e-mail stuur naar sulake over mijn habbo dat 'ie bijvoorbeeld verbannen is krijg ik keurig na een kleine 2 daagjes (soms dezelfde dag nog) een e-mailtje terug met de reden en dat ik verbannen blijf of ge-unbanned wordt. :lol:

anthony

Re: HabboHotel Nederland.

Ongelezen bericht door anthony »

:shock: Ik ben een meisje van 10 jaar en heb een broertje van 9 jaar beide hebben we veel geld geinvesteerd aan onze habbo.
Totdat op een dag mij broertje van habbo verbannen werd. :cry:
Hij had tegen een habbo gezegd, om zelf maar haar w8woord te geven nadat zij enkele malen naar zijn w8woord vroeg. Enkele minuten later kreeg hij een mailtje dat hij permanent van habbo hotel verbannen was.
Ik had hier niks mee te maken maar ik kan nu ook niet op mijn habbo omdat we op de zelfde computer zijn ingelogd. :cry:
maar dit is nog niet alles mij meubels waar ik veel geld voor moest betalen zijn van mij kamer verdwenen.heb contact met hun gezocht en het enige wat ze zeiden is dat ik zogvuldiger met mijn w8 woord om moets gaan ik heb dat nog nooit tegen iemand gezegt, echt niet. Ik heb ze een mailtje gestuurd maar krijg er geen antwoord op al bijna een maand zitten we te wachten op antwoord. Toen mijn broerje iets met die andere habbo had werden we dezelfde dag er nog afgegooid. er was een habbo die tegen mij zei dat hij zelfmoord ging plegen als hij niet een meubel van me kreeg en schold met punten tussen de letters in teegn mij. Mij ouders hebben toen een mailtje gestuurd naar habbo hotel en als antwoord kregen ze tehoren dat ze er niks aan konden doen terwijl wat mij broertje hebt gedaan eingelijk niet zo erg was en wij zijn nu wel permanent verbannen. :oops: Ik vind het heel erg voor mij geld, en omdat ik niet meer op habbo kan. Het zijn gewoon oplichters die hobbas.

Groetjes Beau en Guillaume, op habbo hotel heten we beau2005 en guillaume02. Ik hoop dat jullie er wat aan kunnen doen.

Hab-Fan

Re: HabboHotel Nederland.

Ongelezen bericht door Hab-Fan »

0p habbo wordt genoeg gewaarschuwd tegen scammers en hackers. dus als je gehackt wordt is dat je eigen schuld. en ik vindt het ook goed dat sommige verbannen worden, want op die manier houdt je habbo veilig. en de meeste die ten onrechte verbannen sijn sijn vaak ook weer ontbant. dus: Habbo is tha best..! :D
Groetjes,
MiiJ

Fullmoon

Re: HabboHotel Nederland.

Ongelezen bericht door Fullmoon »

Hai!
Ik wil ff reageren op die discussie over habbo. Ik vindt dat habbo even gevaarlijk is als ieder ander spel. Internet is gewoon gevaarlijk, omdat mensen via internet in je computerkunnen komen. En bij habbo kun je dan toevallig meubels kopen met geld. Maar als je wat koopt is dat gewoon ene riscio wat je neemt. Er wordt genoeg gewaarschuwd. Maar omdat er hackers zijn die in je computer breken moet Habbo daarom ene slechte naam krijgen? :?: Ik vindt Habbo hartstikke leuk! Je kan er nieuwe vrienden maken enz. En ik vindt de mensen die hacken gewoon zielug. :!: Maar: Habbo ga zo door! :lol:
Groetjes een boze Habbo

beauguillaume

Re: HabboHotel Nederland.

Ongelezen bericht door beauguillaume »

Je kan wel degelijk bestolen worden van je meubels zonder wachtwoord te geven! :(
Er zijn hackers die inbreken in de database van habbo en zo achter je w8woord komen. Ik zeg ook niet dat habbohotel niet leuk is het is hatstikke leuk maar wel oneerlijk. Ze hebben het over dat je eerlijk moet zijn, maar ik wil gewoon waar ik recht op heb ik heb voor veel geld meubels gekocht en nu heb ik niks meer. En er verdwijnen gewoon meubels op mijn kamer.
En ze doen er ook niks aan en geven geen antwoord, mijn vader heeft al enkele mailtjes gestuurd en daar hebben we nog geen antwoord op.
Dit is al een maand geleden.
Ik wil weer op habbo hotel!!!!!!! :!:
doei.
Groetjes Beau :roll:

Habbo Fan

Re: HabboHotel Nederland.

Ongelezen bericht door Habbo Fan »

Soms is het onveilig ja.
Maar je hebt altijd hobba's bij de hand die je kunnen helpen als je in moeilijk heden zit.

Pavo

Re: HabboHotel Nederland.

Ongelezen bericht door Pavo »

Meubels gratis doen ze dus nooit waarom?
Meubels creëren is een lastig werkje, en het kost geld, daarom vragen ze er ook geld voor maar ik ben het er wel mee eens dat meubels veel te duur zijn!


Groeten, --Dj-Pavo-- een Habbo

Kingsatchu

Re: HabboHotel Nederland.

Ongelezen bericht door Kingsatchu »

Habbo is degelijk wel veilig, ik speel al maanden op habbohotel en mij is niks overkomen.
Als je geen problemen wilt, moet je ten eerste al geen problemen maken, geen onbekende altcodes intypen, geen wachtwoord geven, niet werken met een zogenaamde beloning etc.
Alles staat op de habbohotelsite uitgelegd.
Als je meubels gaat ruilen zonder de waarde te weten doe je dit jezelf aan!Gek he, dat ze je in de maling nemen!
Als je denkt dat er iets aan de hand is, roep je een hobba.Ik heb nog nooit gehad dat er 1 niet reageerde.Ze zijn ook niet altijd aanwezig, op habbohotel kun je zien dat ze alleen tussen 9 uur s'ochtends en 12 uur s'avonds aanwezig zijn.
http://www.habbohotel.nl/habbo/nl/help/scam/ Daar vallen veel dingen na te lezen die je dus NIET moet doen.
Ik vind dat je als ouder ook zelf goed moet opletten wat je kind doet en anders samen de site nalezen.
Habbo 4 Ever,

Kingsatchu (dit is niet mijn habbonaam)

P-star

Re: HabboHotel Nederland.

Ongelezen bericht door P-star »

Als je alle reactie's leest hoor je dat er kinderen zijn die veel geld ana habbohotel uitgeven en dan verbannen of gescamt (gehackt) worden.
Dit is uiteraard eigen schuld!!
Het spel is bedoeld voor kinderen tussen de 12 - 18 jaar en alles wat eronder zit is te jong na mijn idee. Ze waarschuwen altijd dat je wachtwoord alleen mag intypen in het in-check scherm maar veel mensen snappen dat weer niet!! :!:
en verbannen..?? Er staat overal genoeg gewaarschuwd wat wel en niet mag. Wordt je verbannen dan ligt dat 99% van de keren aan je zelf :!:

Dat is eruit en laat dit dit een informatieve reactie zijn want dit is 100% waar

Gr. P-star, 100% habbo speler[/b]

Mereltjens

Re: HabboHotel Nederland.

Ongelezen bericht door Mereltjens »

Heeeeeey.

Mijn stiefzusje is uit habbohotel verbannen en nu kan ik er ook niet meer op omdat het dezelfde computer is :!:
Wij hebben heel veel meubels gekocht van ons zakgeld.
Als wij een mail naar habbohotel sturen dan sturen of zeggen ze niks terug :evil: :evil: wij hebben al 3 berichtje gestuurd en we horen niks terug.
Ze zeggen wel dat ze dat doen maar dat doen ze niet.
We hadden net zoveel lol aan habbohotel het was leuk tot dat dit gebeurde. :twisted: :twisted:

Groetjes van mereltjens

[/b]

bomme204

Re: HabboHotel Nederland.

Ongelezen bericht door bomme204 »

Ik snap best dat Habbo Hotel geld voor haar credtis vraagt, Sulake moet immers ook hun servers etc. onderhouden...

habbowfan

Re: HabboHotel Nederland.

Ongelezen bericht door habbowfan »

:x Er stond hier ook een meisje van 10 met een broertje van 9!! dan mag je niet op habbo omdat je dan nog niet slim genoeg bent om je wachtwoord geheim te houden!
wacht nog 2 jaar

jokette

Re: HabboHotel Nederland.

Ongelezen bericht door jokette »

ik heb jullie uitzending gisteren gezien,
jammer dat habbo hotel er nog zo netjes vanaf komt, want het is natuurlijk belachelijk
dat kinderen zich suf kunnen bellen.

jammer dat jullie de mogelijkheid van de wallie-card niet hebben besproken.
dit is namelijk de oplossing.
een prepaid - kaart die je koopt bij de boekwinkel etc. en daar worden je credits dan vanaf geschreven.
het kind kan dan bijv. sparen voor een wallie card en deze dan opgebruiken net zoals een prepaid tel. card.

het is uiteraard goed om ouders om toestemming te vragen via e-mail, maar kinderen weten dit ook heel simpel te omzeilen, net zoals ze
zelf meer accounts aan kunnen maken.

ik vind dat bellen niet mogelijk moet zijn, dit is namelijk niet in de hand te houden.
ze moeten de kosten beheersen? laat me niet lachen, voor hun is het een goudmijntje!!

nogmaals jammer dat jullie ze niet echt aangepakt hebben, ze komen er zo weer makkelijk mee weg.
kinderen moeten beschermd worden tegen deze praktijken.

goeten
joanna

Smart girl

Re: HabboHotel Nederland.

Ongelezen bericht door Smart girl »

Misschien kan je de volgende keer beter je wachtwoord ergens opschrijven. En geen credits kopen of zoiets. Tja..
ik weet het eigenlijk ook niet echt :oops:

Maar het is wel heel erg jammer dat habbo dus geld vraagt, en dat er heel veel hackers zijn enz. :cry:

Hopelijk vinden ze een oplossing om hackers tegen te gaan.
En nog meer zaken waar over geklaagd werd in de aflevering.

Groeten, moi

thirza

Re: HabboHotel Nederland.

Ongelezen bericht door thirza »

Ik zit vaak te kijken als me dochter op habbo zit. vaak wordt ze lastig gevallen door gasten die haar wachtwoord willen weten. die allerlei trukjes uithslrn om het af te trochelen, daar moet wat aan gedaan worden. ban die gasten en verbeter de site, meer beveiliging voor de jongere kinderen, een emailadres9geen hotmail) van de ouders bij registratie zodat als er iets gebeurt dit via de ouders gespeeld kan worden en dat ze niet gelijk een ban krijgen. Niet ieder kind snapt alles direct en iedereen kan fouten maken. iemand heeft de habbo vanmn dochter ingepikt, we hebben het gemeld, nieuw wachtwoord gekregen , opnieuw ingelogd en direct een ban. zezou iets verkeerd gedaan hebben, ik zat er bij en er gebeurde niets. habbo is echt niet veilig , de ouderekids balazeren de jongere kids. habbo doe hier iets aan want een hoop kids zijn nu de dupe. jullie kunnen wel scheldworden filteren maar ook dit lukt niet helemaal goed want ze komen er nog doorheen. stel ook iets in dat kids verwijdert die andere lastig vallen met vragen over wachtwoord en credits zodat de onschuldige jongere kids er niet ingeluisd worden.

Gesloten