LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] GEEN BAN VOOR KIDS JONGER DAN 12 ,EERST WAARSCHUWEN VIA MAIL

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
jessi6

Re: GEEN BAN VOOR KIDS JONGER DAN 12 ,EERST WAARSCHUWEN VIA MAIL

Ongelezen bericht door jessi6 »

daar heb je wel gelijk in smart. En jah ik ben ook wel eens een hele dag buiten geweest en niet 8er de pc gegaan..
en een leeftijd doet er eigelijk niet toe maar dat we er samen uitkomen als ouder en als kind en niet zo gaan huilen van ja mijn kind is onterecht verbannen enz.. maar dat we gewoon samen een besluit nemen dat er toch mischien iets anders kan aan gaan gebeuren.. en dat je dan ook je mening mag geven want een kind heeft ook recht op zijn mening te zeggen..

J.L.V

Re: GEEN BAN VOOR KIDS JONGER DAN 12 ,EERST WAARSCHUWEN VIA MAIL

Ongelezen bericht door J.L.V »

Wat is dat een rare vraag dat mensen liegen ik ben zelf 17 en ik speel ook habbo maar ik lieg nooit over mn leeftijd maar als andere denken dat het zo is is het mijn probleem niet wandt ik weet dat ik uit 14/03/1988 kom en nie uit een ander tijd gedeelte

(een Habbo) en ik let zelf op de veiligheid wandt heb mn eigen veiligheids dienst en let daarom ook op andere en zijn met zn 20 dus niet staat alleen! :idea:

jessi6

Re: GEEN BAN VOOR KIDS JONGER DAN 12 ,EERST WAARSCHUWEN VIA MAIL

Ongelezen bericht door jessi6 »

maar ouders en andere kinderen wat dachten jullie er eens van om er normaal over te praten in plaats van ruzie te maken en dat je gwn je mening erover mag zeggen maar niet zo moeilijk moet gaan lopen doen van jah ik ben gehackt of mijn kind is verbannen ofso.. want ik word er nogal boos van dat jullie aleen maar van jah mijn kind is onterecht verbannen en dat habbo slecht is ik word er nii goed van..
het beste is om er gwn met z'n allen over te praten, want met ruzieën los je niks en kom je ook niet veder..

Trias fan

Re: GEEN BAN VOOR KIDS JONGER DAN 12 ,EERST WAARSCHUWEN VIA MAIL

Ongelezen bericht door Trias fan »

Ik ben een moeder van 40 jaar. Mijn zoon van 11 is een paar weken terug ook permanent verbannen van Habbo wegens creditscam(!)
Nou wil ik niet beweren dat mijn zoon een lieverdje is, maar ik houd zelf aardig in de gaten wat hij aan het doen is op Habbo en het enige wat hij altijd deed was kletsen met zijn vriendjes in hun kamers en een keer per week kreeg hij van mij 10 credits om dingen te kopen voor zijn kamer.
Waarom hij werd verbannen? Hij had tegen een paar Habbo's gezegd dat ze gratis credits kregen als ze op F5 klikten (nadat dit 's middags ook een paar keer tegen hem gezegd was). Nu wil ik dit niet goedpraten, al is het enige wat er gebeurt dat je opnieuw moet inloggen, en het is een flauwe grap, maar om iemand om deze reden permanent te verbannen vind ik op zijn zachtst gezegd zeer overdreven. Bovendien hoor je volgens de spelregels eerst een waarschuwing te krijgen en die heeft hij niet gehad.
En okee, als je dan persee wilt straffen, ban iemand dan een paar dagen of een week of zo, maar permanent?
Mijn zoon zit er erg mee, want hij had ook een hond die nu heel hongerig is en niemand kan 'm eten geven (ik heb speciaal zelf nog een habbo gemaakt en credits genomen om hondenvoer te kopen, maar omdat ik geen rechten in zijn kamer heb kan ik de hond geen eten geven)
Ik heb al meerdere mailtjes naar Habbo gestuurd, maar tot nu toe geen reactie ontvangen en ik vind het geen stijl!

jessi6

Re: GEEN BAN VOOR KIDS JONGER DAN 12 ,EERST WAARSCHUWEN VIA MAIL

Ongelezen bericht door jessi6 »

Ik ga et nog 1x zeggen voor et laatst vandaag..
Het is beter als we er samen over praten en niet van gaan zeggen me zoontje is dat me dochtertje deed niks, ik ben gehackt, ik ben onterecht verbannen.. als we nou is alemaal samen een oplossing bedenken en dat we er ook over onze mening mochen geven. En niet hier de helt gaan zitten uithangen mischien doe ik dat nu ook wel, maar bijv. ik had pas ruzie met meiden uit meklas we hebben er gwn samen over gepraat en onze mening gegeven en toen waren we niet echt de dikste vriendinnen maar deden gwn normaal.. het beste is er gewoon over te praten en dan ook gewoon normaal met elkaar omgaan..

Gast

Re: GEEN BAN VOOR KIDS JONGER DAN 12 ,EERST WAARSCHUWEN VIA MAIL

Ongelezen bericht door Gast »

jessi, heel lief en idealistisch hoor maar die verhalen zijn wel van toepassing
en deze laatste moeder was toch zeker niet haar kind voor heilig aan het uitmaken
deze verhalen zijn wat er mis is op habbo of je dat nu leuk vind of niet

ik heb gezien dat jij een van de weinige spelers bent die je hier inderdaad kan gedragen, daar ben ik blij mee
maar verhalen vertellen hoort bij een volwassen consumentensite, kijk maar eens in de andere forums

thirza

Re: GEEN BAN VOOR KIDS JONGER DAN 12 ,EERST WAARSCHUWEN VIA MAIL

Ongelezen bericht door thirza »

trias fan, ik herken je verhaal. ik heb aan een hobba gevraagd wat ze fout zou hebben gedaan en kreeg te horen dat ze gezegd zou hebben, 'wie wil er credits'. Dit kan zij niet geweest zijn want op het moment dat het gebeurde was ze uitgelogd omdat ze lastig gevallen was. ik stond nog ingelogd in der kamertje. mn dochter was buiten. toch heeft zij hiervoor en permanente ban. trouwens een ip ban kan je er afhalen maar niet van de naam. mocht je een ip ban krijgen dan kan je die weghalen zodat je een nieuw poppetje kan maken, kan je wel weer op habbo maar niet met je oude habbo.helaas

Opperhoofd
Berichten: 23
Lid geworden op: 07 mar 2005 01:13

Re: GEEN BAN VOOR KIDS JONGER DAN 12 ,EERST WAARSCHUWEN VIA MAIL

Ongelezen bericht door Opperhoofd »

klinkt misschien hard wat ik nu ga zeggen maar het is helaas de keiharde realiteit,
habbo zegt heel schijnheilig er werk van te maken in de uitzending en als ze weg zijn denken ze ach laat ze maar lekker stikken.
Je kan mailen wat je wilt,
reactie krijg je toch niet...
als je contact met me opneemt via mail: [email protected]
kan ik je het adres van Jet persoonlijk wel geven (Jet regelt dit soort zaken)
misschien als het daar binnenstroomt met klachten dat ze dan beseft wat ze aanricht.

Smart girl

Re: GEEN BAN VOOR KIDS JONGER DAN 12 ,EERST WAARSCHUWEN VIA MAIL

Ongelezen bericht door Smart girl »

Heej Jessi,

wel goed van je dat je er nu over wilt praten en zo. En niet ruzie wilt maken. Ik vind dat eigenlijk ook de ideale oplossing, en misschien kan je een onderwerp maken, waar ze dan erover gaan praten en het proberen op te lossen. En niet ruzie te maken. Is dat misschien een goed idee?

xXx

Gast

Re: GEEN BAN VOOR KIDS JONGER DAN 12 ,EERST WAARSCHUWEN VIA MAIL

Ongelezen bericht door Gast »

Smart girl (nou ja, smart :roll: )
Ga jij ook eens even snel terug naar school.
Zo moeilijk is nederlands nu ook weer niet hoor.

Gast

Re: GEEN BAN VOOR KIDS JONGER DAN 12 ,EERST WAARSCHUWEN VIA MAIL

Ongelezen bericht door Gast »

zeg mensen, hou eens op met tegen jessi klieren
kinderachtig hoor
zij is een van de weinige habbokids die hier in normaal nederlands probeert mee te praten, dat moet gewoon kunnen

jessi,
Het is een beetje lastig om te begrijpen als je zo jong bent. Maar als je ouder wordt verlies je die idealen en daarom dat wij volwassenen hier niet zo erg zijn op het praten en oplossen. We hebben te vaak gezien dat we daardoor in de problemen kwamen.
Die verhalen zijn trouwens ook wel belangrijk, mensen moeten ze kwijt en zo .... door ze te laten lezen hier hopen ze een beetje begrip te vinden
Dat schelden enzo moet trouwens wel afgelopen zijn
ben blij dat jij daar niet aan mee doet

Tijn van Seeters

Re: GEEN BAN VOOR KIDS JONGER DAN 12 ,EERST WAARSCHUWEN VIA MAIL

Ongelezen bericht door Tijn van Seeters »

Ah, eindelijk een mens. :)

Jessi, ik vind het geweldig goed dat je tenminste normaal ABN praat, ik heb zo een hekel aan MSN-Taal. Ik ben zelf dertien en ik kan toch ook gewoon medoen met zo'n discussie?

Ga zo door.

Soc. Groet,

Tijn van Seeters

jessi6

Re: GEEN BAN VOOR KIDS JONGER DAN 12 ,EERST WAARSCHUWEN VIA MAIL

Ongelezen bericht door jessi6 »

tuurlijk kun je mee discuseren.. en ik praat aleen msn taal op msn of waneer ik wil maar natuurlijk kun je meedoen want een kind heeft rechten en een ouder ook en nederland is een vrij land je mag je mening uiten


Gast

Re: GEEN BAN VOOR KIDS JONGER DAN 12 ,EERST WAARSCHUWEN VIA MAIL

Ongelezen bericht door Gast »

ABN? Ik heb Jessi nog geen enkel moment ABN zien typen.
Dus terug naar school, eerst nederlands leren en dan pas met grote mensen proberen te praten...

Gast

Re: GEEN BAN VOOR KIDS JONGER DAN 12 ,EERST WAARSCHUWEN VIA MAIL

Ongelezen bericht door Gast »

het is leuk wat jullie allemaal schrijven.
maar er moet gewoon wat aangedaan worden, want er worden spullen zo maar van jullie gestolen terwijl je nog geen eens aan je pc zit of je word verbannen en je moet je onschuld maar bewijzen zeggen ze dan bij habbo staf probeer dat maar eens dat lukt niemand. maar je komt gelijk of 8 dagen later er nog steeds niet op, want zelf kun je niks doen
het is een oplichters bende alleen de zakken vullen en de kinderen in de kouw laten staan

een ouder marie

Gesloten