LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] LVOW betrouwbaar???

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
A. Hovinga

LVOW betrouwbaar???

Ongelezen bericht door A. Hovinga »

In september 2004 las ik een advertentie in de krant over thuiswerk via LVOW. Informatie opgevraagt...Als ik me bij hen aan zou sluiten, zou dat betrouwbaar, snel en goed geregeld zijn. Op 28-9-2004 stuurde ik mijn aanvraagformulier op. Op 12-10-2004 schreven zij mij het bericht dat ze mijn aanvraag per 1-11-2004 accepteren en dat ik na deze datum volop gebruik kan maken van hun diensten. Middels een code kan ik inloggen op hun website voor actuele informatie !!!, waar continu enkele oude !!! advertenties staan. Ook hun accountmanagers ??? zouden voor mij actief op zoek gaan naar passend thuiswerk. Per maand betaal ik hier een bedrag voor van 8,95 dat ik minimaal een jaar lang dien te betalen.
In januari nog steeds niets van hen gehoord en bel voor informatie. Er vallen lange stiltes en als ik hier iets van zeg, wordt er geantwoord dat mijn (toch simpele) vraag niet begrepen wordt.Dit tot drie keer toe. "De accountmanagers zijn druk op zoek en zodra er iets passends voor u gevonden is krijgt u bericht."was dan toch het antwoord. Ik vroeg of het normaal was dat het zo lang duurde zonder tussentijds bericht. Nu weer een heeeeeeeele lange stilte, waarna de verbinding zonder eindwoord beeindigt werd. Een mysterieus gebeuren dat niet goed voelt. Tuurlijk begrijp ik dat ik geduld moe(s)t hebben, maar nu na 5!!! maanden heb ik nog niets gehoord. Wel moet ik tot en met oktober het maandelijkse bedrag blijven betalen van 8,95 aangezien ik een overeenkomst getekend heb. Kan ik die betaling in dit geval stop zetten??? Ik weet niet zo goed wat ik hier mee aan moet.
Ik zou uw hulp erg op prijs stellen. Bij voorbaat hartelijk dank voor uw medewerking.

karr-1
Berichten: 368
Lid geworden op: 17 jan 2005 16:54

Re: LVOW betrouwbaar???

Ongelezen bericht door karr-1 »

Ik denk dat je je gewoon hebt laten neppen. Thuiswerk waar je voor moet betalen is bijna altijd fout.

karr-1
Berichten: 368
Lid geworden op: 17 jan 2005 16:54

Re: LVOW betrouwbaar???

Ongelezen bericht door karr-1 »

Ik zou de betaling gewoon stopzetten en advies gaan vragen in bijvoorbeeld een rechtswinkel of zo.

Gast

Re: LVOW betrouwbaar???

Ongelezen bericht door Gast »

Karr heeft gelijk, als je voor thuiswerk moet betalen, is het meestal foute boel!,

Deze oplichters maken simpelweg misbruik van je, afhouden die "boot"!.

musty
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 mar 2007 16:09

Re: LVOW betrouwbaar???

Ongelezen bericht door musty »

aangifte bij de politie doen jegens valsheid in geschrifte en oplichterij en zeker niet meer betalen....

elke cent is voor hun een cent meer die ze binnen hebben

WAKKER WORDEN mensen :( :(
ze hebben van mij twee jaar gegeten terwijl ik na een jaar had opgezegd maar dat was zogenaamd niet aangekomen,
rekening veranderen of als je dat niet wilt bank opdracht geven dat ze dat per direct storneren oftewel terug halen en ondertussen aangetekende brief sturen dat je per direct wilt stoppen met de bijlage van de politie van je aangifte

stelletje bloed zuigers zijn het ....

musty
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 mar 2007 16:09

Re: LVOW betrouwbaar???

Ongelezen bericht door musty »

ow ja trouwens
ze zullen je echt niet voor € 100 voor de rechter slepen want onder een bepaald bedrag kan het zowie zo niet en ik dacht onder de € 500 als het goed is. als iemand het precies weet hoor ik het graag buy the way.

het moet eens afgelopen zijn om, sociale burgers die in goed vertrouwen overeenkomst aangaan, daar misbruik van te maken omdat ze toch niet weten / durven voor hun rechten uit te komen.

kakkerlakken zijn het

wievie
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 mei 2007 12:23

Re: LVOW betrouwbaar???

Ongelezen bericht door wievie »

hallo ik ben wievie

ik ben er net zo ingestonken met goed vertrouwen als jullie
ik heb het toen via de site van hun me aangemeld.
ik moest ook elke maand 8,95 betalen terwijl ik nooit thuiswerk heb gezien
het enige voordeel dat ik heb ik heb nergens mijn handtekening gezet
ik krijg steeds brieven thuis van ze wat ik moet betalen
ik heb de bank opdracht gegeven dit te blokkeren van het geld dan he
ik heb nu ook weer een brief voor me liggen die van inkasso-unie met de mede deling dat ik nu moet betalen
ik heb nu zoiets ik reageer er niet meer op
ik ga ook een aanklacht doen bij de politie.ze blijven maar doorgaan
dus ik ben :evil: heel boos


vriendelijke groetjes van wievie

Gesloten