LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wat moet ik deze keer beslissen.... wat is het beste...

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
BramBeaulieu
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 mar 2005 19:34

Wat moet ik deze keer beslissen.... wat is het beste...

Ongelezen bericht door BramBeaulieu »

Eventjes kort: Eegalease situatie, heb alle brieven aangetekend ingestuurd. 1 WinstVerDriedubbelaar verlengt loopt al 2 jaar in de verlenging, is nog geen € 23,00 per maand.
Nu, vandaag ontvangen afrekening bespaarplan met een geringe restschuld lager als € 800,00. Heb dus niet gereageerd op de keuzeformulieren die ik ontvangen had.
Mijn punt is: het is een geringe restschuld wat met zich meebrengt dat je nergens hulp kunt vragen want alle hulp is vele malen duurder als de schuld. Dus denk ik: afloop van Eeagalease afwachten en deze restschuld betalen in de hoop dat ik het later terug krijg. Liever betaal ik helemaal niets meer aan deze boeven maar gezien onze situatie, blijf ik twijfelen. Kan iemand mij helpen een beslissing te nemen die Hout zaagt dus liever geen onzin reacties.
alvast vriendelijk bedankt.
:(

aert0001
Berichten: 2173
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: Wat moet ik deze keer beslissen.... wat is het beste...

Ongelezen bericht door aert0001 »

Hoi Bram,

waarom zou je betalen? wat wil je dan betalen? er is immers vernietigd!
Dexia kan dat aanvechten bij de kantontechter ( als zij daar behoefte aan heeft)

Ton

pewi
Berichten: 679
Lid geworden op: 16 feb 2005 20:52

Re: Wat moet ik deze keer beslissen.... wat is het beste...

Ongelezen bericht door pewi »

BB
Het gaat niet alleen om de restschuld. Kijk eens wat je in het verleden al allemaal (onterrecht) betaald hebt aan Dexia. Laat je dat geld dan gewoon allemaal bij Dexia liggen.

Vrgr Pewi

Gesloten