LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] fraude op habbo

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
bloemie
Berichten: 128
Lid geworden op: 07 mar 2005 01:14

Re: fraude op habbo

Ongelezen bericht door bloemie »

en dan erbij wel allemaal een grote mond dat de aangifte vals is maar als we er een telefoon nummer bijzetten dat je kan bellen om te informeren of de aangifte echt is, dan durven jullie niet, bang te horen te krijgen dat ie toch echt is?

Shield

Re: fraude op habbo

Ongelezen bericht door Shield »

Waarom gelooft niemand dat die aangifte echt is?!

Ik geloof het :O

Fulgore-

Re: fraude op habbo

Ongelezen bericht door Fulgore- »

Voor degene die denken dat het nep is
Maak er maar eff een, en zet die op een site
Als díé al nep is, dan kunnen jullie het natuurlijk makkelijk naarmaken
Dus, Succes

Dat ding is toch echt, en niet na te maken.

HabboAnonymous

Re: fraude op habbo

Ongelezen bericht door HabboAnonymous »

No offence, maar denk je niet dat planet internet zoiets controleert voor ze het plaatsen? Wie moet ik geloven "opper&bloemie" of een gerenomeerde site door een internet aanbieder? Niet echt moeilijke keuze

Gast

Re: fraude op habbo

Ongelezen bericht door Gast »

vraag is waar planet het gecontroleerd heeft
kan zijn dat habbo hun gezegd heeft dat het wel vals moet zijn
als ze echter bij de politie gecheckt hebben dan moeten ze de juiste info hebben

Gast

Re: fraude op habbo

Ongelezen bericht door Gast »

telefoonnummer? geef nooit persoonlijke info uit. zo is opper ook gehackt namelijk :twisted:

je kunt wel blijven roepen dat het echt is, maar alleen een paar net zo kwaadwillende en onnozele figuren als jezelf geloven je nog

Gast

Re: fraude op habbo

Ongelezen bericht door Gast »

Ik geloof haar!
Ik heb de aangifte eens bekeken knap staaltje werk als die vals is.

HabboAnonymous

Re: fraude op habbo

Ongelezen bericht door HabboAnonymous »

Iedereen loopt maar te zeggen dat de mensen die het niet gelijk geloven met bewijs moeten komen. Dan zetten wij die site van planet neer en dan komt er van: "Ja planet is dit en blablabla.."
Trouwens al bellen wij de politie Oosterhout grote kans dat wij het dossier niet mogen zien want we hebben niets met de zaak te maken?
Niemand denkt dat planet het goed controleert? Lijkt me sterk dat ze dat neerzetten als ze het niet weten

Gast

Re: fraude op habbo

Ongelezen bericht door Gast »

Ik snap het allemaal niet :o wat is er zo raar aan als iemand aangifte doet tegen iemand die hacked?
Waarom zouden die mensen daarover liegen!
De aangifte ziet er voor mij echt uit.
Te professioneel voor een vervalste akte.

Gast

Re: fraude op habbo

Ongelezen bericht door Gast »

Dit is gewoon SPAM
Sluiten die habbo hap dus

alkari

Re: fraude op habbo

Ongelezen bericht door alkari »

mijn zoon speelt ook vaak habbo en ik snap al die ouders niet dat hun kinderen zoveel geld hieraan uit mogen geven. absurd gewoon.
Als je hoort wat voor een bedragen ze besteden. Mijn zoon heeft 1 keer gebeld voor 1 euro 60 en zit met veel plezier op habbo zonder dat hij tientallen euro's er door heen jaagd. De mensen kunnen nu wel de schuld bij Habbo leggen maar de eerste verantwoording blijft toch bij de ouders van minderjarige kinderen.

Gast

Re: fraude op habbo

Ongelezen bericht door Gast »

als je ooit zelf aangifte hebt gedaan heb je zon formulier of als je een vriend bij de politie hebt. verwijder de tekst - zet nieuwe tekst erin en printen maar.

en de politie moet nu dus informatie bij habbo opvragen zonder dat ze weten welke account is gehackt ?

in de aangifte word het ip door jullie gegeven, maar dat hadden jullie niet van freewebs gekregen, want dat doen ze niet , ondanks zoals jullie zeiden van wel , maar later het verhaal aanpasten dat jullie het van de politie kregen.
Dus voordat jullie de aangifte hadden gedaan en de politie wist waarom het ging kregen jullie van de politie het ip om in de aangifte te zetten , lekker l*lverhaal. leg dat maar eens uit dan

ook staat in de aangifte niet om welke site het ging die is gehackt

niet om welk emailadres of msn


goed gedaan die aangifte lmao en het nog geloven dan :shock: hoe dom kun je zijn

DaveD

Re: fraude op habbo

Ongelezen bericht door DaveD »

ja idd hahahahahaha leugens leugens leugens :twisted:

LangeFrans

Re: fraude op habbo

Ongelezen bericht door LangeFrans »

waarom ze liegen? ze zijn gewoon frustie. ze hebben tot nu toe over alles gelogen zo beetje is schijnbaar een gewoonte waar ze niet vanaf komen

Gast

Re: fraude op habbo

Ongelezen bericht door Gast »

dat kinderen zonder dat hun ouders het weten credits kopen lijkt me meer een probleem van de opvoeder dan een probleem van habbo!!!
en dat je naar een andere site gaat om gratis credits te krijgen dan ben je gewoon dom als je de regels van habbo leest dan weet je dat die niet bestaan!!
En dat je gehact wordt ligt vaak aan de kinderen zelf ze vertellen hun wachtwoord aan iemand en dan zijn ze alles kwijt, als je de veiligheidstips leest op habbo dan weet je wat er kan gebeuren als je je niet aan de regels houd.
ookal denk je dat je kind nooit iets fout doet, Als bij een van je kinderen de spullen wegzijn zal dat kind niet makkelijk vertellen dat hij zich niet aan de regels heeft gehouden.(ik weet dat uit ervaring).
en een tip voor allemaal koop een goede virusscanner en als je habbo niets vind ga je er toch niet op je hoeft niet op habbo....en wil je niet dat je kinderen op habbo gaan dan zorg je dat die site voor jou computer is geblokkerd!!!

Gast

Re: fraude op habbo

Ongelezen bericht door Gast »

De politie die doet er weinig aan
Je kan beter gewoon naar een hobba stappen en het id laten verwijderen van de site
Als hobba's het id niet kunnen vinden gaat het uiteindlijk toch wel naar de politie

Opperhoofd
Berichten: 23
Lid geworden op: 07 mar 2005 01:13

Re: fraude op habbo

Ongelezen bericht door Opperhoofd »

over dat stukje op planet, heeft niets te maken of je wel of niet aangifte kunt doen!
alleen wat ze er uiteindelijk mee zullen doen :!:
maar diegene die zo'n bek open trekt en zegt dat die aangifte vals is...
bel de politie 09008844 en vraag naar district Oosterhout,
vraag maar na, en succes ermee
als ej dat gedaan hebt kom dan maar is terug met je grote mond over die aangifte...
trek geen conclusies voor je iets zeker weet!
bel de politie maar...

Gast

Re: fraude op habbo

Ongelezen bericht door Gast »

de politie doet geen mededelingen over aangiftes, personen of IP-ADRESSEN aan derden :D dus dat kun je wel roepen maar leg dat van dat ip maar eens goed uit


en de politie moet nu dus informatie bij habbo opvragen zonder dat ze weten welke account is gehackt ?

in de aangifte word het ip door jullie gegeven, maar dat hadden jullie niet van freewebs gekregen, want dat doen ze niet , ondanks zoals jullie zeiden van wel , maar later het verhaal aanpasten dat jullie het van de politie kregen.
Dus voordat jullie de aangifte hadden gedaan en de politie wist waarom het ging kregen jullie van de politie het ip om in de aangifte te zetten , lekker l*lverhaal. leg dat maar eens uit dan


ook staat in de aangifte niet om welke site het ging die is gehackt

niet om welk emailadres of msn

Gast

Re: fraude op habbo

Ongelezen bericht door Gast »

hoe bedoel je hou je aan je eigen regels ?
trek geen conclusies voor je iets zeker weet!
rodja is corrupt blablabla rodja gaat op accounts met proxies blablabla rodja maakt je hobba als je zijn clones hc maakt blablabla

allemaal conslusies zonder bewijs en zoals hier al aangegeven met wat controle totale onzin. dus oppertje

trek geen conclusies voor je iets zeker weet! :shock:
trek geen conclusies voor je iets zeker weet! :shock:
trek geen conclusies voor je iets zeker weet! :shock:
trek geen conclusies voor je iets zeker weet! :shock:
trek geen conclusies voor je iets zeker weet! :shock:

Gast

Re: fraude op habbo

Ongelezen bericht door Gast »

[/b]Als iedereen met een beetje gezond normaal verstand nadenkt
dan moet je toch weten dat je geen persoonlijke gegevens op het internet mag zetten.
Vandaar dan ook dat E-mailadressen, namen etc. weggelaten zijn.
[/i]

Gesloten