LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Manifest

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: Manifest

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Verstuurd!!

Julika
Berichten: 403
Lid geworden op: 30 nov 2003 18:50

Re: Manifest

Ongelezen bericht door Julika »

verstuurd

groetjes Julika

villa_cees
Berichten: 313
Lid geworden op: 02 okt 2003 18:14

Re: Manifest

Ongelezen bericht door villa_cees »

Verstuurd!

vr.gr.Cees

ad snoeren
Berichten: 2987
Lid geworden op: 06 jan 2004 21:38

Re: Manifest

Ongelezen bericht door ad snoeren »

De pseudoloog komt met een verzonnen, maar aangrijpend verhaal, dat geloofwaardig overkomt omdat het overtuigend en op emotionele wijze wordt vertelt. Een pathologische leugenaar of pseudoloog is iemand die niet simpelweg de feiten verdraaid, maar poogt, zichzelf - ten aanschouwe van anderen - een volledig nieuwe identiteit te scheppen . Het door de pseudoloog gepleegde bedrog verschaft hem soms status of financieel voordeel, maar vaker zijn de leugens onevenredig ten opzichte van enig specifiek doel. Hoewel de pseudoloog niet duidelijk een waan heeft, kunnen de verzinsels zo uitgebreid en complex worden, dat hij of zij er na verloop van tijd, zelf in gaat geloven.
Pseudologen kunnen dus zodanig in hun verzinsels verstrikt raken, dat ook voor henzelf de grens tussen feit en fictie vervaagt. Henseler spreekt in dit verband van "Doppelbewusstsein", een term die hij aan Delbrück , pionier bij de beschrijving van pseudologia fantastica ontleent: de pseudoloog liegt, weet dat hij liegt, maar schijnt tegelijkertijd van de waarheid van zijn mededelingen overtuigd.
Hans 2

Dit is inderdaad een prima omschrijving van de heer Brrr directeur van
de oplichtersbank.
De meedogeloosheid van deze crimineel gaat alle perken te buiten.

Lfs Ad
Laatst gewijzigd door ad snoeren op 02 apr 2005 20:51, 1 keer totaal gewijzigd.

leeuwen
Berichten: 118
Lid geworden op: 27 jul 2003 20:09

Re: Manifest

Ongelezen bericht door leeuwen »

Verstuurd. Wat een verhaal! Die taalfouten zijn jammer maar het zij hem vergeven. Hulde aan de heer Jan van de Beek!!!!

Groetjes, Ineke

Elias
Berichten: 1972
Lid geworden op: 09 mar 2005 00:10

Re: Manifest

Ongelezen bericht door Elias »

Verstuurd!
Ik hoop, dat alle advocaten en juristen in de lopende zaken, in ieder geval in de nog startende (ook in die van mij, ik zal hem daar op wijzen) dat vermoedelijke gemanipuleer met z.g. aandelen / schijnconstructie extra onder de aandacht van de rechter zullen brengen. Dexia zal MET BEWIJZEN MOETEN komen, dat het WEL legaal is. (Maar dat kan ze waarschijnlijk niet)

Vandaar dat Dhr. Duisenberg naar voren is geschoven om deze gigantische beerput/fraude te OMZEILEN. Want hij weet als geen ander hoe met die zogenaamde aandelen achter de bankmuren wordt gemanipuleerd en hoe die constructie in elkaar zit !

Ongetwijfeld is aan de deelnemers van de onderhandelingen (vandaar ook dat advocaten van gedupeerden daar niet aan mee mogen doen) GEHEIMHOUDINGSPLICHT opgelegd, ook als zij straks met een "oplossing" naar buiten komen.

DIE ADMINISTRATIEVE CONSTRUCTIE c.q. FRAUDE ZAL EN MOET BOVEN WATER KOMEN !!

Zo niet, dan is mijn vertrouwen in het bevoegd gezag in NL, echt tot NUL gedaald......

Groet Elias.

Truus2004
Berichten: 2377
Lid geworden op: 17 jun 2004 00:13

Re: Manifest

Ongelezen bericht door Truus2004 »

Verstuurd! Het manifest komt uit het hart, en het klopt dat er veel taal- en typefouten instaan, maar het is een zo duidelijk en eerlijk verhaal dat het van geen belang is.

Margriet
Berichten: 105
Lid geworden op: 06 jul 2003 19:31

Re: Manifest

Ongelezen bericht door Margriet »

Manifest verstuurd.
Groet Margriet.

Julika
Berichten: 403
Lid geworden op: 30 nov 2003 18:50

Re: Manifest

Ongelezen bericht door Julika »

Wanneer komt de grote Demonstratie tegen Dexia?

De strandwandeling heb ik al achter de rug.

groetjes Julika

trudy
Berichten: 1568
Lid geworden op: 10 okt 2003 15:44

Re: Manifest

Ongelezen bericht door trudy »

Een vraagje aan Payback.

Betuigt Payback ook haar steun aan het Manifest van Jan van de Beek?

Vind dit als Payback-lid erg belangrijk om te weten.

hari
Berichten: 178
Lid geworden op: 07 sep 2004 00:58

Re: Manifest

Ongelezen bericht door hari »

Beste Trudy,

Ondanks dat Piet aangeeft het vervelend te vinden met emailberichten te worden belast van de vereniging, heeft hij wel de de vereniging benaderd om deze zaak in het belang voor de gedupeerden te laten prevaleren boven de kennelijke meningsverschillen.

De vereniging zal in het belang van de gedupeerden uiteraard alles doen wat in het voordeel is van de gedupeerden en zoekt op veel manieren samenwerking met andere organisaties die zich inzetten voor gedupeerden.

Mogelijk dat de vereniging de tekst eerst redigeert, voor wat betreft enige tekstuele- en stijlfoutjes.

Echter Trudy, er wordt aandacht aan besteed, u hoort het op het moment dat de tekst op een nette manier namens de leden beschikbaar is om te versturen.

Met vriendelijke groeten,

Stefan.

Truus2004
Berichten: 2377
Lid geworden op: 17 jun 2004 00:13

Re: Manifest

Ongelezen bericht door Truus2004 »

Mogelijk dat de vereniging de tekst eerst redigeert, voor wat betreft enige tekstuele- en stijlfoutjes.

Echter Trudy, er wordt aandacht aan besteed, u hoort het op het moment dat de tekst op een nette manier namens de leden beschikbaar is om te versturen.
Hier val ik over! Als ik het mailadres had van de schrijver dan zou ik hem mailen hierover! Ik vind dit redigeren door de vereniging van een ongepaste arrogantie getuigen!
Dat meen ik uit de grond van mijn hart. Of je neemt het over voor je leden en je steunt het. Of je laat het!
Bovendien denk ik dat redigeren niet jullie sterkste kant is. Potverdorie, nu laat ik me nog meeslepen ook! Ben je nou helemaal gek!

anne_
Berichten: 1469
Lid geworden op: 12 jan 2005 15:02

Re: Manifest

Ongelezen bericht door anne_ »

Stefan dit vind ik een minachting naar Jan v.d. Beek. Wie denk je wel dat je bent. Bij deze zeg ik mijn lidmaatschap op en bevestig dit met een e-mail naar Payback.

Anne.

trudy
Berichten: 1568
Lid geworden op: 10 okt 2003 15:44

Re: Manifest

Ongelezen bericht door trudy »

Het manifest is goed zoals het is, ook met schrijffouten.

Een teken dat het verhaal van die meneer uit de grond van zijn hart komt.

Het geeft daardoor ook precies zijn onmacht en grote ontsteltenis weer over de hele gang van zaken.

Verbeteringen zijn overbodig.

Dit is de arrogantie ten top.

hari
Berichten: 178
Lid geworden op: 07 sep 2004 00:58

Re: Manifest

Ongelezen bericht door hari »

Beste Pipa,

Met respect voor de opsteller van dit manifest.

Er staan nog al een aantal tekstuele en taalkundige foutjes in, ook jij zult dit kunnen waarnemen.
Het doet afbreuk aan een goed manifest en zeker gelet op de instanties waar dit manifest naar wordt gestuurd.

Dit zal alleen leiden tot verbetering van het manifest.

Met vriendelijke groeten,
Stefan.

anne_
Berichten: 1469
Lid geworden op: 12 jan 2005 15:02

Re: Manifest

Ongelezen bericht door anne_ »

Arrogante kwast die je bent, deze meneer heeft zijn hart ziel en zaligheid er in gelegt en jij haalt het op deze manier onderuit???? Bah!!!!!!!

Anne.

Gast

Re: Manifest

Ongelezen bericht door Gast »

Stefan Payback is overbodig geworden en jij ook :wink:

Truus2004
Berichten: 2377
Lid geworden op: 17 jun 2004 00:13

Re: Manifest

Ongelezen bericht door Truus2004 »

Geplaatst op 03 Apr 2005 00:25 door Pipa


--------------------------------------------------------------------------------

Verstuurd! Het manifest komt uit het hart, en het klopt dat er veel taal- en typefouten instaan, maar het is een zo duidelijk en eerlijk verhaal dat het van geen belang is.
Zo dacht en denk ik er over Stephan! Als jullie dat aan gaan passen, dan is het effect weg! Anne, Muisje en Trudy begrijpen blijkbaar wat ik bedoel, het is de arrogantie die er voor zorgt dat jij het niet aanvoelt blijkbaar. Ik zit nu in een discussie die ik niet wil voeren, maar ik zou, ware het niet dat ik al geen lid meer ben, ook om deze reden mijn lidmaatschap opzeggen. Het zegt iets over geen grenzen kennen en de essentie niet begrijpen als je dat manifest aan gaat passen! Als ik de schrijver was, zou ik er ook zeker niet mee akkoord gaan! Zag dat in het manifest zijn naw gegevens staan, hij woont in de stad waar ik geboren ben. Kruikenzeikers onder elkaar zullen elkaar vast goed begrijpen! Dus daar waag ik morgen een telefoontje aan! Zijn jullie nou helemaal besodemieterd? En jullie verwijten Piet dat hij gedupeerden meeneemt in een val naar beneden? Jullie maken kapot wat anderen goeddoen en ook waar anderen blij mee zijn. Lees de postings van IWEBD en Woest. Stephan, Jíj in dit geval, maar misschien zelfs júllie als je medestanders hebt, begrijpen er niets van!
Laatst gewijzigd door Truus2004 op 04 apr 2005 01:04, 3 keer totaal gewijzigd.

anne_
Berichten: 1469
Lid geworden op: 12 jan 2005 15:02

Re: Manifest

Ongelezen bericht door anne_ »

Het is toch bijzonder moedig van deze bijna 70-jarige, eveneens gedupeerde man, om dit Manifest te versturen. Het hoeft er niet altijd even gelikt uit te zien. Als de intensie er maar is en dat is er zeker. In dit licht gezien kan ik er alleen maar waardering voor hebben dat ook deze vorm van protest wordt ingezet. Het blijft daarmee wel heel authentiek en is kennelijk ook gemaakt op zijn 'antieke' tekstverwerker.

Dit Manifest is met koninklijk zegel reeds verzonden naar de diverse instanties naar ik vernomen heb.
Laatst gewijzigd door anne_ op 04 apr 2005 00:58, 1 keer totaal gewijzigd.

Karel
Berichten: 457
Lid geworden op: 15 okt 2003 00:48

Re: Manifest

Ongelezen bericht door Karel »

Er staan nog al een aantal tekstuele en taalkundige foutjes in, ook jij zult dit kunnen waarnemen.
Je zal eerst eens op je eigen website moeten kijken, daar barst het van de taalfouten!

Gesloten