LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC telefonie en Internet in Utrecht

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
neighbor

UPC telefonie en Internet in Utrecht

Ongelezen bericht door neighbor »

Een enkele week geleden kreeg ik een brief van UPC met een aanbieding: internet + telefonie via DSL (clasic abonnement voor 49,95) Op dit moment betaal ik bij Casema (kabel) 49,50 per maand zonder telefonie.
Bij UPC krijg ik er dus voor een paar centen meer een telefoonlijn bij met in de avond/nacht en weekenden gratis bellen.
Wie heeft er al ervaringen met dit abonnement.
ik bedoel dus echt internetten en bellen via dsl en niet via de kabel.
Mensen die dus UPC via de kabel hebben hoeven niet te reageren want dat is iets anders, ook reacties over de service van UPC hoef ik niet te horen want Casema is ook naatje dus daar heb ik al ervaring mee.
Het gaat me dus echt alleen puur om de DSL variant.

Gast

Re: UPC telefonie en Internet in Utrecht

Ongelezen bericht door Gast »

Voor zover mij bekent is heeft upc GEEN (a)dsl internet.
upc heeft alleen via kabel.
Voor service en klantvriendelijkheid voor zover je daar van kan spreken zie dit forum, en het forum upc internet.

Een gewaarschuwd mens telt voor 2, wat betreft upc mogelijk zelfs wel meer :roll: :)

neighbor

UPC bied dus in Utrecht WEL (a)dsl aan nog maar sinds kort maar dat doet op dit moment niet ter zaken.
En over de service hoef ik verder niets te weten dat stond al in mijn bericht.Houd u dus alstublieft aan de topic.

peter verberkt

Ongelezen bericht door peter verberkt »

Hoi "Neighbor".

Betreft jouw topic. Ik werk bij UPC en kan jou uitsluitsel geven betreft de DSL diensten.

UPC heeft in de regio Utrecht een proef uitstaan, die pas eind juni afloopt en dan moet worden geevalueerd. We zijn tegen heel wat problemen aangelopen en het ziet er voorlopig niet naar uit dat UPC de DSL in de markt gaat zetten. Omdat wij in Utrecht en omstreken niet de beheerder zijn van de TV kabel zul je afhankelijk zijn van Casema. Je zult voorlopig geen UPC diensten kunnen afnemen.

Hopende hiermee WEL te hebben voldaan aan je verzoek voor informatie!

neighbor

Goh, dat is nou ook raar.
Ik heb hier een brief voor me liggen gedateerd 25 maart 2005.
Met als titel:

nu ook in Utrecht: ".Breedband internetten en revolutionair goedkoop bellen."

Verder gaat deze brief in op het feit dat vanaf heden breedband internet en telefonie van upc in Utrecht word aangeboden, waarbij er 4 aanbiedingen worden gedaan:
Chello easy, Chello Light, en chello light en Classic in combinatie met freetime telefonie.
Dus ik denk dat de upc medewerkers lang niet alles weten wat er binnen het bedrijf gebeurd.
En geloof je me nog niet doe dan de postcodecheck met een willekeurige postcode in Utrecht. http://www.upc.nl
Let er wel op dat je niet de postcode van een postbus pakt...de postcodes van Utrecht beginnen met 35.
Je hebt mij dus niet aan mijn verzoek voor informatie voldaan..
:D

peter verberkt

Hoi DRAMMERIGE "Neighbor",

Je hebt helemaal gelijk. Je hebt een brief ontvangen en je kunt een postcode check doen op onze internetsite.

Probeer maar eens een afspraak te maken voor een installatie afspraak! Ik wens je daarbij veel succes toe, sinds we nog niet eens een installateursbedrijf in jouw regio hebben gekontrakteerd. En oh ja, UPC medewerkers weten volgens jou helaas niet alles wat er afspeelt binnen eigen bedrijf, net zoals ik, die rechtstreeks betrokken is bij de huidige test in de regio Utrecht.

De test verloopt zoals ik al zij niet voorspoedig en we hebben ons op een aantal zaken verkeken. Ik zal je de technische achtergronden besparen. Aan het eind van dit jaar zul je waarschijnlijk van ALLE diensten gebruik kunnen maken van UPC, daar ons moederbedrijf in gesprek is met Essent én Casema... de kabelprovider in Utrecht!

neighbor

Nou nou..over drammerig gesproken.

Ten eerste:
Ik heb dus al telefonisch contact gehad met UPC, ik ben afgelopen donderdag gebeld door een medewerker of ik intresse had maar wilde eerst even weten via dit forum of het wijs was om er op in te gaan.
In de loop van de komende week word ik terug gebeld of ik over wil stappen.
Ten tweede: Als ik over wil stappen kan dit (volgens de medewerker) binnen notime gebeurd zijn.

En o ja... val me alsjeblieft niet meer lastig met je "wijsheden" want ik geloof dat dit geen enkel antwoord is op mijn verzoek.
:evil:

peter verberkt

Hoi DRAMMRIGE é n ARROGANTE "Neighbor",

Ik wens jou veel plezier met jo :roll: uw installatie afpsraak ! :roll:

neighbor

En jij veel sterkte met je zogenaamde "baantje" bij upc.

peter verberkt

Tjonge jonge wat laat jij je kennen zeg.

"Veel succes met je baantje" zeg je in je laatste posting.

Wat ben jij een arrogante *** zeg!
Ik hoopte jou te helpen met mijn postings. Er is nog geen één abonnee aangemeld in Utrecht, dus blijf verder dromen.

Ik ben blij dat jij wél een fantastische baan hebt! Of heb jij die niet?
Je zult wel een zeer gewaardeerde collega zijn, gezien je drammerige, arrogante en denegrerende karakter! Top gast!

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Wat ben jij een arrogante *** zeg!
Ik hoopte jou te helpen met mijn postings. Er is nog geen één abonnee aangemeld in Utrecht, dus blijf verder dromen.
beste man,

als het niet kan in utrecht waarom verstuurd men dan een brief naar iemand die in utrecht woont.
in mijn ervaring met dit soort zaken betekend dit dus duidelijk misleiding van de klant en niks anders.

neighbor

Bedankt voor deze bijval.
Ik heb ondertussen mijn abonnement bij Casema op gezegd omdat ik meer vertrouwen heb in een brief en een telefoontje dan aan een zogenaamde medewerker van UPC.

Bij deze stop ik deze discussie verder want dit gaat toch verder nergens meer over.
:P

Radar
Site Admin

Ongelezen bericht door Radar »

Wegens chatgedrag is dit onderwerp gesloten.

TROS Radar Internetredactie

Gesloten