LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Telefonie doet het nog steeds niet sinds 24-02-2005
Telefonie doet het nog steeds niet sinds 24-02-2005
Sinds 24-02-2005 zitten we zonder telefoon(rotterdam). We willen nu af van UPC,Chello en telefonie.Voor chello hebben we een maand opzegt termijn maar voor telefonie niet,die hebben we sinds 12-2004 kunnen we hier eerder vanaf het is nu al 3 weken dat we niet kunnen bellen of gebeld worden,steeds bezet toon.WE gaan terug naar KPN en nemen ADSL.
-
- Berichten: 563
- Lid geworden op: 14 jan 2005 19:30
Re: Telefonie doet het nog steeds niet sinds 24-02-2005
Er zijn meer fikkies die John heten, merk ik... zelfs in Rotterdam.
De naamgenoot van jou heeft ook opgezegd omdat hij vanwege medische redenen moet kunnen rekenen op de telefoon.
3 weken geen telefoon is in gebreke blijven van UPC en dus per direct opzegbaar. Er is namelijk een wettelijke eis die zegt dat storingen binnen (ik dacht) 24 uur verholpen moeten worden.
De naamgenoot van jou heeft ook opgezegd omdat hij vanwege medische redenen moet kunnen rekenen op de telefoon.
3 weken geen telefoon is in gebreke blijven van UPC en dus per direct opzegbaar. Er is namelijk een wettelijke eis die zegt dat storingen binnen (ik dacht) 24 uur verholpen moeten worden.
Re: Telefonie doet het nog steeds niet sinds 24-02-2005
We hebben vanavond KPN gebeld die sturen formulieren naar ons toe en nemen contact met UPC op,Meneer van de KPN zij dat drie weken erg lang voor een storing is en dat ze een dienst aanbieden wat ze eigelijk niet kunnen leveren.Wil wel ons telefoon nummer weer meenemen.
Re: Telefonie doet het nog steeds niet sinds 24-02-2005
Wij zitten voordat de 9e monteur komt bijna 2 maanden zonder telefoon. Maar bij ons is er geen sprake van een stroring maar op het wachten van een aansluiting na een verhuizing.
Het is echt een ramp om zo lang zonder telefoon te zitten en wij willen graag over naar kpn maar zitten ook vast aan een jaarcontract.
Denk je dat UPC hier ook in gebreke blijft en dat dat een rede is om op te kunnen zeggen.
Het is echt een ramp om zo lang zonder telefoon te zitten en wij willen graag over naar kpn maar zitten ook vast aan een jaarcontract.
Denk je dat UPC hier ook in gebreke blijft en dat dat een rede is om op te kunnen zeggen.
Re: Telefonie doet het nog steeds niet sinds 24-02-2005
Gewoon bellen na KPN we hebben de formulieren binnen,we hebben nog een laaste mail gestuurd naar UPC dat we hopen dat het eind van de week opgelost.Inderdaad is het mogelijk om over te stappen naar KPN als UPC in gebreke blijft.
Re: Telefonie doet het nog steeds niet sinds 24-02-2005
We hebben 21 januari gebeld dat we dus onze telefoon per direkt stop wouden zetten tot we weer een eigen huis hadden. want na brand bij de buren mogen we tijdelijk niet in ons eigen huis wonen.
na een maand kregen we een huis toegewezen. dus upc gebeld dat we dus per 21 februari daar gingen wonen en dat we dan weer internet en telefoon wouden hebben.
De monteur kwam keurig. onze spullen helaas niet. dus we konden niet proberen of alles deed.
niet dus toen we de volgende dag onze eigen spullen terug, geen internet en telefoon.
na 90 euro verbeld te hebben met upc hadden we dan eindelijk internet.
Maar na 2 weken dus nog steeds geen telefoon.
ja eindelijk na 2 en een halve week telefoon.
dank je wel we waren toen in totaal 2 maaden wel kwijt.
maar na 3 dagen nog steeds het verhuis nummer te hebben maar weer gebeld hoppa weer 15 euro beltegoed weg bij upc.
gaat goed hoor.
Maar nu zijn we dus meer dan een maand verder en een en al storingen. en nog steeds het verhuisnummer.
geen verzekering en familielid die ons dus kan bereiken. alleen maar mobiel maar dat vertikken de meeste mensen.
dus we zijn al 7 weken van de buitenwereld voor de telefoon afgesloten.
en dan maar mailen want bellen doe ik dus echt niet meer.
Ik hoop dat we snel weer naar ons eigen huisje kunnen want dan komt er geen upc meer in huis. ze kunnen de rotzooi ophalen en nog een schop nakrijgen ook.
maar de kosten zal ik terug krijgen van alles. want alles is gewoon betaald. zonder dat we een cent er voor terug zien.
Ik denk dat de meesten dus meer ellende van upc hebben dan tevredenheid.
want je wordt dus ook nog als oud vuil door de telefonistes behandeld. de mannen proberen het nog een beetje uit te zoeken voor je. en er zijn echt vriendelijke bij. want ga niet alles over 1 kam scheren.
Maar sommige mensen moeten daar nog een cursus fatsoen hebben.
een zeer kwaaie klant dus van mijn kant.
we hebben namelijk 2 jaar geleden dezelfde ellende ook al gehad met de telefoon.
groetjes anita
na een maand kregen we een huis toegewezen. dus upc gebeld dat we dus per 21 februari daar gingen wonen en dat we dan weer internet en telefoon wouden hebben.
De monteur kwam keurig. onze spullen helaas niet. dus we konden niet proberen of alles deed.
niet dus toen we de volgende dag onze eigen spullen terug, geen internet en telefoon.
na 90 euro verbeld te hebben met upc hadden we dan eindelijk internet.
Maar na 2 weken dus nog steeds geen telefoon.
ja eindelijk na 2 en een halve week telefoon.
dank je wel we waren toen in totaal 2 maaden wel kwijt.
maar na 3 dagen nog steeds het verhuis nummer te hebben maar weer gebeld hoppa weer 15 euro beltegoed weg bij upc.
gaat goed hoor.
Maar nu zijn we dus meer dan een maand verder en een en al storingen. en nog steeds het verhuisnummer.
geen verzekering en familielid die ons dus kan bereiken. alleen maar mobiel maar dat vertikken de meeste mensen.
dus we zijn al 7 weken van de buitenwereld voor de telefoon afgesloten.
en dan maar mailen want bellen doe ik dus echt niet meer.
Ik hoop dat we snel weer naar ons eigen huisje kunnen want dan komt er geen upc meer in huis. ze kunnen de rotzooi ophalen en nog een schop nakrijgen ook.
maar de kosten zal ik terug krijgen van alles. want alles is gewoon betaald. zonder dat we een cent er voor terug zien.
Ik denk dat de meesten dus meer ellende van upc hebben dan tevredenheid.
want je wordt dus ook nog als oud vuil door de telefonistes behandeld. de mannen proberen het nog een beetje uit te zoeken voor je. en er zijn echt vriendelijke bij. want ga niet alles over 1 kam scheren.
Maar sommige mensen moeten daar nog een cursus fatsoen hebben.
een zeer kwaaie klant dus van mijn kant.
we hebben namelijk 2 jaar geleden dezelfde ellende ook al gehad met de telefoon.
groetjes anita
Re: Telefonie doet het nog steeds niet sinds 24-02-2005
"na 90 euro verbeld te hebben met upc hadden we dan eindelijk internet."
€ 90? á € 0,10 per minuut? Dat is dan 900 minuten, oftewel 15 uur...
€ 90? á € 0,10 per minuut? Dat is dan 900 minuten, oftewel 15 uur...
Re: Telefonie doet het nog steeds niet sinds 24-02-2005
Hallo mede lotgenoten.
Uit de reacties lees ik dat je over kunt stappen naar KPN als UPC zich niet aan de afspraken houd.
Kan iemand mij aangeven hoeveel tijd je UPC hiervoor zou moeten geven? En is het mogelijk om de gemaakte kosten op UPC te verhalen?
Of moet je dan een langlopende rechtzaak gaan aanspannen?
Ik zal even aangeven waar het mij om gaat.
Hieronder staat mijn mail die ik aan UPC heb verzonden. Zoals je ziet al op 2 april. De telefoon zou op 25 maart al op het nieuwe adres zijn aangesloten maar,...en nu is het al 5 april, nog steeds wil het maar niet lukken. Vandaag kreeg ik een reactie van UPC. Deze heb ik onderaan mijn verhaal staan. Maar,......zoals bekend bij UPC,......ook hier kun je weer niets mee!!!!
Inmiddels is het zaterdagavond 2 april en nog steeds is er geen telefoonverbinding mogelijk. Als antwoord op mijn telefoontje van vandaag aan UPC kreeg ik te horen dat er nog geen bericht was van de netwerkers. De kosten van de telefoon gesprekken die in de tussentijd zijn gevoerd op een ander adres of met een mobiele telefoon wil ik dan ook op UPC verhalen.
Dit was een reactie op de onderstaande mail die ik eind maart naar UPC had verstuurd.
Via deze mail wil ik mijn klacht indienen voor het slecht afhandelen van een telefoonaansluiting op het nieuwe adres van mijn schoonouders. Inmiddels is het ruim 6 dagen geleden dat i.v.m. verhuizing de telefoon is overgesloten naar een nieuw adres. Helaas werkte de aansluiting niet direct maar dat zou z.s.m.worden verholpen.Vervolgens zou het dinsdag 28 maart uiteindelijk in orde komen. Diverse telefoontjes zijn er inmiddels gepleegd zonder enig resultaat. Nu donderdag 31 maart is het nog steeds niet in orde. De bewoners zijn zwaar ziek en zijn afhankelijk van telefoon. Het kan zelfs levens-bedreigend zijn. IK wil deze verantwoordelijkheid dan ook bij UPC neerleggen als er iets gebeurt. Onze tijdelijke oplossing van een mobiele telefoon ter plaatse is alleen een oplossing als de persoon die risico loopt zelf in staat is de telefoon te beantwoorden. Als ik om uitleg vraag via de telefoon bij UPC wordt mij zelfs aangeraden om over te stappen naar KPN om dit soort problemen te voorkomen. Ik ga deze klacht doorspelen naar diverse instanties. Inmiddels heeft dit probleem extra kosten en een hoop ergernis opgeleverd en ik wens dan ook dat dit naar behoren wordt opgelost. Ten eerste dient er op zeer korte termijn een telefoon- verbinding te zijn op het adres. Als het moet bij een andere aanbieder. Als deze wel zijn zaken goed kan regelen. Een schadevergoeding lijkt mij dan ook zeer op zijn plaats.
===============================================
Wij informeren u als volgt;
Er wordt gewerkt aan de telefoonaansluiting op het nieuwe adres, het is nog in behandeling met prioriteit.
U klacht staat bij ons in het systeem en wij kunnen overgaan tot een eventuele vergoeding op het moment dat het probleem is opgelost .
Onze excuses voor het ongemak.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben ge
nformeerd.
Met vriendelijke groet,
UPC Nederland
Groet Sannepan
Uit de reacties lees ik dat je over kunt stappen naar KPN als UPC zich niet aan de afspraken houd.
Kan iemand mij aangeven hoeveel tijd je UPC hiervoor zou moeten geven? En is het mogelijk om de gemaakte kosten op UPC te verhalen?
Of moet je dan een langlopende rechtzaak gaan aanspannen?
Ik zal even aangeven waar het mij om gaat.
Hieronder staat mijn mail die ik aan UPC heb verzonden. Zoals je ziet al op 2 april. De telefoon zou op 25 maart al op het nieuwe adres zijn aangesloten maar,...en nu is het al 5 april, nog steeds wil het maar niet lukken. Vandaag kreeg ik een reactie van UPC. Deze heb ik onderaan mijn verhaal staan. Maar,......zoals bekend bij UPC,......ook hier kun je weer niets mee!!!!
Inmiddels is het zaterdagavond 2 april en nog steeds is er geen telefoonverbinding mogelijk. Als antwoord op mijn telefoontje van vandaag aan UPC kreeg ik te horen dat er nog geen bericht was van de netwerkers. De kosten van de telefoon gesprekken die in de tussentijd zijn gevoerd op een ander adres of met een mobiele telefoon wil ik dan ook op UPC verhalen.
Dit was een reactie op de onderstaande mail die ik eind maart naar UPC had verstuurd.
Via deze mail wil ik mijn klacht indienen voor het slecht afhandelen van een telefoonaansluiting op het nieuwe adres van mijn schoonouders. Inmiddels is het ruim 6 dagen geleden dat i.v.m. verhuizing de telefoon is overgesloten naar een nieuw adres. Helaas werkte de aansluiting niet direct maar dat zou z.s.m.worden verholpen.Vervolgens zou het dinsdag 28 maart uiteindelijk in orde komen. Diverse telefoontjes zijn er inmiddels gepleegd zonder enig resultaat. Nu donderdag 31 maart is het nog steeds niet in orde. De bewoners zijn zwaar ziek en zijn afhankelijk van telefoon. Het kan zelfs levens-bedreigend zijn. IK wil deze verantwoordelijkheid dan ook bij UPC neerleggen als er iets gebeurt. Onze tijdelijke oplossing van een mobiele telefoon ter plaatse is alleen een oplossing als de persoon die risico loopt zelf in staat is de telefoon te beantwoorden. Als ik om uitleg vraag via de telefoon bij UPC wordt mij zelfs aangeraden om over te stappen naar KPN om dit soort problemen te voorkomen. Ik ga deze klacht doorspelen naar diverse instanties. Inmiddels heeft dit probleem extra kosten en een hoop ergernis opgeleverd en ik wens dan ook dat dit naar behoren wordt opgelost. Ten eerste dient er op zeer korte termijn een telefoon- verbinding te zijn op het adres. Als het moet bij een andere aanbieder. Als deze wel zijn zaken goed kan regelen. Een schadevergoeding lijkt mij dan ook zeer op zijn plaats.
===============================================
Wij informeren u als volgt;
Er wordt gewerkt aan de telefoonaansluiting op het nieuwe adres, het is nog in behandeling met prioriteit.
U klacht staat bij ons in het systeem en wij kunnen overgaan tot een eventuele vergoeding op het moment dat het probleem is opgelost .
Onze excuses voor het ongemak.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben ge
nformeerd.
Met vriendelijke groet,
UPC Nederland
Groet Sannepan
Re: Telefonie doet het nog steeds niet sinds 24-02-2005
Als je van de producten van UPC af wilt moet je de algemene voorwaarden even doorlezen, met name mbt het garantieplan.
Ikzelf heb totaal geen problemen met mijn telefonie abonnement van UPC, het werkt prima en ook de installatie is goed gegaan!! Zelfs het meenemen van het nummer is in 1x goed gegaan.
Ik heb totaal geen klachten mbt tot UPC
Ikzelf heb totaal geen problemen met mijn telefonie abonnement van UPC, het werkt prima en ook de installatie is goed gegaan!! Zelfs het meenemen van het nummer is in 1x goed gegaan.
Ik heb totaal geen klachten mbt tot UPC