LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] UWV: Computer bepaald ,wat voor werk je nog wel kan doen
UWV: Computer bepaald ,wat voor werk je nog wel kan doen
Na 7 jaar afgekeurd te zijn geweest heb ik en vele met mij, een herkeuring gehad. waarvan de uitslag is dat ik nu voor 15 tot25% afgekeurd ben.
wat scherts mijn verbazing, krijg ik te horen dat ik o.a. elektriciën in de oud en of nieuwbouw kan doen ( nooit voor geleerd of gedaan) ik ben een vrouw van 55 jaar met osteoporose, fibromyalgie etc:
En mag ik zelfs geen assemblagewerk meer doen, terwijl de computer allerlei assemblagewerk voor mij geschikt acht.
[/i][/b]
wat scherts mijn verbazing, krijg ik te horen dat ik o.a. elektriciën in de oud en of nieuwbouw kan doen ( nooit voor geleerd of gedaan) ik ben een vrouw van 55 jaar met osteoporose, fibromyalgie etc:
En mag ik zelfs geen assemblagewerk meer doen, terwijl de computer allerlei assemblagewerk voor mij geschikt acht.
[/i][/b]
Re: UWV: Computer bepaald ,wat voor werk je nog wel kan doen
Ik dacht dat alleen mensen onder de 55-jaar herkeurd werden !!!!!!!!!!!!!!!1
Afspraken in Sociaal Akkoord 2004
Een grotere groep WAO’ers valt buiten de herkeuring volgens de nieuwe, strengere criteria die sinds 1 oktober gelden. Voor mensen die nu in de WAO zitten en ouder zijn dan 50 jaar (was 55 jaar) blijft het oude regime gelden. Bij eventuele herkeuring blijven voor deze groep de oude criteria van toepassing.
Samsung je had met je 55-jaar niet herkeurd mogen worden, tenzij je fantaseert
Een grotere groep WAO’ers valt buiten de herkeuring volgens de nieuwe, strengere criteria die sinds 1 oktober gelden. Voor mensen die nu in de WAO zitten en ouder zijn dan 50 jaar (was 55 jaar) blijft het oude regime gelden. Bij eventuele herkeuring blijven voor deze groep de oude criteria van toepassing.
Samsung je had met je 55-jaar niet herkeurd mogen worden, tenzij je fantaseert
dit zijn de nadelen van de regel die naar mijn mening volkomen terecht is ingevoerd. Afgelopen met alle fantasten die de meest exotische ziektes verzinnen om maar niet te hoeven werken.
Worden ook die gezonde lui herkeurd die destijds door hun werkgever in WAO geknikkerd zijn?
Die hadden ze beter als eerste kunnen doen.
Dit waren gezonde mensen die het wel prachtig vonden, betaalde vrije tijd.
Die hadden ze beter als eerste kunnen doen.
Dit waren gezonde mensen die het wel prachtig vonden, betaalde vrije tijd.
Ik dacht dat ik duidelijk genoeg was, maar dat blijkt dus niet het geval.
Het gaat er niet om dat ik ten onrechte herkeurd ben want dat ben ik weldegelijk,het gaat te ver om dit uit te leggen.
het gaat erom dat de computer banen voor jou geschikt acht, die je van het UWV niet meer mag doen wat ook in mijn beschikking staat.en banen waarvoor je absoluut niet geschikt bent.
GOED LEZEN DUS !!!!!!!!!!!!.
EN KIJK UIT MET JE OORDEEL OVER MENSEN WAAR JE ABSOLUUT NIETS OVER WEET !!!!!!
Het gaat er niet om dat ik ten onrechte herkeurd ben want dat ben ik weldegelijk,het gaat te ver om dit uit te leggen.
het gaat erom dat de computer banen voor jou geschikt acht, die je van het UWV niet meer mag doen wat ook in mijn beschikking staat.en banen waarvoor je absoluut niet geschikt bent.
GOED LEZEN DUS !!!!!!!!!!!!.
EN KIJK UIT MET JE OORDEEL OVER MENSEN WAAR JE ABSOLUUT NIETS OVER WEET !!!!!!
dilbert vind het dus fantasten.
ik dacht dat die mensen niet hun eigen afgekeurd hadden maar
dat ze door dokters zijn afgekeurd.
diezelfde dokters keuren ze nou weer goed dus wie is nou de fantast.
wat ik ook niet begrijp is dat er een heleboel door toedoen van hun
bedrijf zijn afgekeurd met medeweten van de regering en nou dat de regering zoveel geld voor hun eigen nodig heeft moeten die mensen bloeden.ik lees niks anders als dat de ministers in het buitenland zitten
ook de gemeenteambtenaren en wat zal dat zootje rondom die
burgermeester wel niet gekost hebben,als ze dat nou eens aanpakken dan houden ze weer pakken geld over zodat ze die wao redelijk kunnen aanpakken.
ik dacht dat die mensen niet hun eigen afgekeurd hadden maar
dat ze door dokters zijn afgekeurd.
diezelfde dokters keuren ze nou weer goed dus wie is nou de fantast.
wat ik ook niet begrijp is dat er een heleboel door toedoen van hun
bedrijf zijn afgekeurd met medeweten van de regering en nou dat de regering zoveel geld voor hun eigen nodig heeft moeten die mensen bloeden.ik lees niks anders als dat de ministers in het buitenland zitten
ook de gemeenteambtenaren en wat zal dat zootje rondom die
burgermeester wel niet gekost hebben,als ze dat nou eens aanpakken dan houden ze weer pakken geld over zodat ze die wao redelijk kunnen aanpakken.
En Dilbert is de voornaam van Karr-1. Onthoud dat! Dan kunnen jullie dezelfde antwoorden en reacties weer verwachten. Dus niet op reageren!
ik begrijp de reacties wel, maar die hebben niets met uw probleem te maken, er zijn inmiddels diverse topics over het UWV en het CWI die daaraan vast hangen......het blijft een moelijke zaak als je er niet direct mee wordt geconfronteerd.......
Lees de diverse topics en probeer daar uw reactie verder uit te diepen zou ik zeggen.....
Lees de diverse topics en probeer daar uw reactie verder uit te diepen zou ik zeggen.....
Wanneer zou Dilbert nou eens die toneelschool gaan beginnen ?????
Lieve samsung,
Als je voor 15% afgekeurd bent dan kan je nog voor 85% werken.
Op je luie reet zitten achter de computer wordt niemand wijzer van.
Opstaan van je stoel en aan je werk!!!
Als je voor 15% afgekeurd bent dan kan je nog voor 85% werken.
Op je luie reet zitten achter de computer wordt niemand wijzer van.
Opstaan van je stoel en aan je werk!!!
Zijn jullie nou zo dom dat je niet begrijpt wat mijn probleem is?
n.m dat het gaat om de computer van het UWV die banen voor jou geschikt acht ,die in strijd zijn met de beslissing van de uitkeringsarts van het UWV.
Maar als een van jullie een passende baan voor mij heeft dan hou ik me van ganserharte aanbevolen
trouwens jullie hebben zeker allemaal een baan en zijn gezond?
Ik gun het jullie van harte!!!!!!!!!!!
n.m dat het gaat om de computer van het UWV die banen voor jou geschikt acht ,die in strijd zijn met de beslissing van de uitkeringsarts van het UWV.
Maar als een van jullie een passende baan voor mij heeft dan hou ik me van ganserharte aanbevolen
trouwens jullie hebben zeker allemaal een baan en zijn gezond?
Ik gun het jullie van harte!!!!!!!!!!!
Ja ik heb een baan en ik wordt vergeleken met een zekere Karr-1 (wie dat ook wezen mag). Maar ik kan me voorstellen dat je het moeilijk hebt, dus veel succes ermee.
Samsung, je hoeft niet alleen te solliciteren op banen die de computer van het CWI voor je uitzoekt hoor.
Je mag ook zelf initiatief nemen en op eigen houtje een baan zoeken die in jou ogen wel geschikt is voor jou...
Je bent voor 15% afgekeurd en je doet alsof je zwaar invalide bent.
Er zullen vast genoeg baantjes zijn die je wel kan doen.
Je mag ook zelf initiatief nemen en op eigen houtje een baan zoeken die in jou ogen wel geschikt is voor jou...
Je bent voor 15% afgekeurd en je doet alsof je zwaar invalide bent.
Er zullen vast genoeg baantjes zijn die je wel kan doen.
Allemaal bedankt dat jullie de moeite hebben genomen om te reageren op mijn probleem. het blijkt dat jullie het nog steeds niet snappen.
groetjes en heel veel liefde en gezondheid toegewenst.
groetjes en heel veel liefde en gezondheid toegewenst.
Dat zal dan vermoedelijk door jouw uitleg komen Samsung.
Ik denk dat jouw probleem vooral is dat jij hier op het forum niet de antwoorden hebt gekregen die je wilde krijgen.
Het is heel makkelijk om de schuld bij iemand anders neer te leggen, maar ik zou eerst eens voor de spiegel gaan staan.
Denk dat het dan al een stuk duidelijker voor je wordt.
Ik denk dat jouw probleem vooral is dat jij hier op het forum niet de antwoorden hebt gekregen die je wilde krijgen.
Het is heel makkelijk om de schuld bij iemand anders neer te leggen, maar ik zou eerst eens voor de spiegel gaan staan.
Denk dat het dan al een stuk duidelijker voor je wordt.
Ik neem toch aan dat die banen er niet voor niets uit komen rollen. Als zij denken dat jij dat kunt dan zal het wel zo zijn.
Ik ben 70 en behoorlijk gezond. Ik wil gewoon graag werken, liefst zelf van 8.00 tot 17.00 uur. Gisteren nog een uitzendbureau binnen gestapt, omdat ik iets zag staan, wat mij wel aanstond. Je wordt aangekeken, of je eigenlijk al dement bent. Het advies was om van mijn rust te gaan genieten. "Of ik nog sollicitatieplichtig was", werd mij gevraagd. De medewerkster er ook nog op gewezen, dat leeftijd-discriminatie niet mag.
Op sollicitaties, die precies in mijn lijn liggen is de reactie meestal een zieligkijkend persoon. 1 vroeg zelfs, of ik wel goed bij mijn hoofd was.
IK WIL GEWOON NIET ALTIJD THUIS ZITTEN, MAAR GEWOON MEEDOEN. Is dat te veel gevraagd????
M
Op sollicitaties, die precies in mijn lijn liggen is de reactie meestal een zieligkijkend persoon. 1 vroeg zelfs, of ik wel goed bij mijn hoofd was.
IK WIL GEWOON NIET ALTIJD THUIS ZITTEN, MAAR GEWOON MEEDOEN. Is dat te veel gevraagd????
M
Meedoen kan ook in de vorm van vrijwilligerswerk.