LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dell actie

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
four-eyes
Berichten: 201
Lid geworden op: 06 apr 2004 13:29

Dell actie

Ongelezen bericht door four-eyes »

Bestel geen pc op het internet bij Dell. Ze hebben keer op keer acties. Lijkt heel mooi. Pc wordt zogenaamd binnen 7-10 dagen geleverd. Vergeet het maar. Ik ben erin gestonken. Heb op 22 maart pc besteld en betaald, maar tot op heden nog niet in huis.
Moet uit Ierland komen, kreeg ik pas vandaag te horen, en wanneer dat zal zijn, konden ze me niet vertellen.
De communicatie met Dell is trouwens zeeeeeer moeizaam.
Dus blijf uit de buurt van Dell. Trap er niet in !

Gast

Re: Dell actie

Ongelezen bericht door Gast »

Lees even goed, 7-10 werkdagen. Of werkt U 7 dagen per week?

four-eyes
Berichten: 201
Lid geworden op: 06 apr 2004 13:29

Re: Dell actie

Ongelezen bericht door four-eyes »

Waar slaat dit op? Het is nu 7 april en ik heb nog steeds geen computer. Erger: ik heb gisteren per mail te horen gekregen dat er voorlopig geen afleveringsdatum gegeven kan worden - wat ze dus WEL doen via de on-line status van de bestelling op het internet !!! Volgens de on-line status wordt de pc 9 april afgeleverd, terwijl ze zelf zeggen dat er alleen op werkdagen bezorgd wordt !!!
Klinkklare onzin die on-line status, want de pc moet uit Ierland komen, hebben ze me gisteren dus laten weten, na veel aandringen van mijn kant. Ze konden zelfs bij benadering niet zeggen wanneer dat gebeurt.
Dus 7 of 10 (werk)dagen: wat maakt het uit, ze zeggen maar wat.

Gast

Re: Dell actie

Ongelezen bericht door Gast »

Zeer schrijf je met twee e´s en niet met zes.

four-eyes
Berichten: 201
Lid geworden op: 06 apr 2004 13:29

Re: Dell actie

Ongelezen bericht door four-eyes »

Wat ben jij een vervelende kwal zeg. Rot toch op!

hoffie
Berichten: 662
Lid geworden op: 09 jun 2004 23:46

Re: Dell actie

Ongelezen bericht door hoffie »

als dat zo'n ramp is waarom annuleer je je bestelling dan niet gewoon???

Gast

Re: Dell actie

Ongelezen bericht door Gast »

wat doe je zelf bij senseo l.l

Gast

Re: Dell actie

Ongelezen bericht door Gast »

Ach gossie, wat is er toch een leed in de wereld.

Meneer 4-ogen ik zou ten eerste kamervragen laten stellen, vervolgens een advocaat inschakelen om smartegeld te vragen. Wellicht kan daarna nog een speciale afgezant van de VN uw pc meekrijgen.

Mocht het niet lukken, nuke them!

Gast

Re: Dell actie

Ongelezen bericht door Gast »

Ik heb ook bij Dell een PC besteld en die kwam gewoon op tijd binnen. Zonder problemen.

y_vo_nn_e

Re: Dell actie

Ongelezen bericht door y_vo_nn_e »

Deze forum is niet bedoeld om onzin te praten, maar moet serieus genomen worden. Zouden de gasten die niets zinnigs te melden hebben, hier dan ook bij uit de buurt willen blijven? Dan hebben de mensen met klachten of vragen er tenminste ook echt wat aan. Bijvoorbaat dank!!

Gast

Re: Dell actie

Ongelezen bericht door Gast »

waarom reageer jij dan yvonne? :roll:

Gast

Re: Dell actie

Ongelezen bericht door Gast »

waarom reageer jij dan yvonne?
:idea:

Jaja...

Re: Dell actie

Ongelezen bericht door Jaja... »

Hee "Gast"..., dat een moeder van een kind als jij kan houden... dat is op zich al een medaille waard!!!

Gast

Re: Dell actie

Ongelezen bericht door Gast »

hahahaha, bij jouw geboorte hebben ze het kind zeker weggegooid en de placenta gehouden, Jaja...

Dell is goed

Re: Dell actie

Ongelezen bericht door Dell is goed »

Ik heb een jaar geleden ook een pc bij Dell gekocht en heb hier dus totaal geen problemen mee gehad. Alles werd keurig netjes afgeleverd en werkt naar behoren. Prijs/kwaliteit is in mijn ogen zeer goed en als ik ooit een nieuwe pc nodig heb o.i.d. zal ik deze zeker bij Dell kopen. Er is trouwens wel een minpuntje en dat is de telefonische bereikbaarheid als je vragen e.d. hebt. Dit kan soms wel een half uur duren. Een goede optie is een mailtje sturen en je krijgt binnen een dag antwoord

karr-2
Berichten: 1996
Lid geworden op: 10 apr 2005 15:30

Re: Dell actie

Ongelezen bericht door karr-2 »

Ik zou gewoon ophouden met zeuren en rustig wachten tot je alles binnen krijgt. De reden dat Dell zo goedkoop kan zijn is dat ze niet alles in voorraad hebben, maar het weer ergens anders vandaan moeten halen.

Kortom, wees voor 1 keer eens geen Nederlander en ga niet meteen zaniken als het niet op jou manier gebeurt.....

VKa
Berichten: 9
Lid geworden op: 18 apr 2005 12:50

Re: Dell actie

Ongelezen bericht door VKa »

Ik heb intussen ongeveer 10 dell-computers besteld en altijd tevreden. Maar nu is dat helaas anders. Op hun site stond erg duidelijk, op meerdere pagina's zelfs, bij mijn uitgekozen PC dat ik een gratis monitor upgrade zou krijgen (ik heb de screendumps bewaard).

Nu zegt Dell dat dat toch niet voor mijn configuratie geldt. Ik heb hierover 3 keer gebeld en 5 keer gemaild. En dan eindelijk een reactie van Dell: ga maar naar de rechter, maar je hebt toch geen kans. je kunt dat geld beter aan een een monitor besteden.

Dit is pure misleiding, zoiets mag toch niet?

Gast

Re: Dell actie

Ongelezen bericht door Gast »

Het staat een ieder vrij om naar de rechter te stappen indien je van mening bent dat je gelijk hebt.

DellGast

Re: Dell actie

Ongelezen bericht door DellGast »

Zeg "Gast", jij werkt zeker bij Dell? :twisted:

jsdv

Re: Dell actie

Ongelezen bericht door jsdv »

Wij hebben ook een pc bij Dell besteld en we hebben hem netjes op tijd gekregen.Ik had hem telefonisch besteld want het was een actie waarbij je een printer gratis kreeg.Toen ik belde zeiden ze eerst dat ik de printer er niet bij kreeg omdat ik hem niet online bestelde ik heb toen gezegd dat dat er niet bij stond en toen heb ik de printer toch gekregen.Er is 1 nadeel is je cardritge leeg zou je die moeten bestellen bij Dell.Maar daar zijn ze erg duur mee dus er is 1 oplossing nalaten vullen bij een inktstation

Gesloten