LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] thomas cook en neckerman vliegen niet meer met exel

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Gast

Re: thomas cook en neckerman vliegen niet meer met exel

Ongelezen bericht door Gast »

Ik bedoel neckerman/thomas cook.Dit hoort bij het ander stukje en dtours hoort niet thuis maae neckerman /thomas cook.

jacbigboss

Re: thomas cook en neckerman vliegen niet meer met exel

Ongelezen bericht door jacbigboss »

mijn reis word door neckerman eenzeidig verandert in een andere vertrektijd plus andere vliegtuig klasse ik moet nou 250 euro per persoon bijbetalen moet ik dat nou allemaal maar slikken jac

Gast

Re: thomas cook en neckerman vliegen niet meer met exel

Ongelezen bericht door Gast »

Wij zijn in maart naar Varadero, Cuba geweest met Neckermann en wisten niet beter dan we zouden vliegen met Holland Exel. Een week tevoren werd ons medegedeeld dat we omgeboekt werden naar Martinair en kregen we nieuwe vluchttijden door. Die in de laatste week wel vier keer gewijzigd werden. Vervelend, maar goed: je gaat lekker op vakantie dus wie doet je wat.
De vlucht was niet zoals gecommuniceerd met Martinair maar met een Spaanse maatschappij. Alle toiletten in het vliegtuig waren defect! Oplossing: geen drankjes verstrekken tijdens de 10 uur durende vlucht. Alleen bij het eten kreeg je een bekertje water. En de toilet die opengesteld werd was zo smerig dat je je ook wel drie keer bedacht.
Erg jammer dus de heenreis, maar goed.
Over de terugreis werd in ons hotel al heel veel gespeculeerd, nieuwe gasten wisten veel meer te vertellen dan de hostess en zaaiden zo fijn wat paniek.
Twee avonden voor vertrek kregen we een faxje onder de hotelkamerdeur doorgeschoven dat we de dag daarna zouden vertrekken, dus gewoon een hele dag eeder. De hostess had die dag ook maar vrijgenomen, dus niks geen aanspreekpunt. Het ergste was dat er bij die door een Portugese maatschappij verzorgde vlucht een Belgische purser aan boord was die zwaar gepikeerd was dat ik een krantje kwam vragen: zíjn passagiers (die vanuit Cancun vlogen) hadden al vertraging omdat zij ons moesten ophalen, we moesten maar heel blij zijn dat we mee mochten en waren echt gast aan tafel. Hij liet echt blijken dat we een last waren. De vlucht had behoorlijk wat vertraging en heeft ook anderhalf uur op Lisabon gestaan voor nieuwe bemanning om vervolgens naar Brussel te vliegen. Eindpunt.
Voor alle Hollanders,die ondertussen al negentien uur onderweg waren (Varadero, de mensen uit Holgien waren al een dag onderweg geweest om in Varadero te komen!) stond er een bus te wachten die nog naar Schiphol ging.
Het jammere is dat je merkt dat de vlucht die je geboekt hebt, namelijk die van Holland Exel, de volgende dag gewoon zou vertrekken, rechtstreeks naar Schiphol. Je krijgt dus gewoon niet wat je geboekt hebt en het alternatief is vreselijk. Doordat er niet eens een aanspreekpunt was, hebben we ter plekke niet eens kunnen protesteren of kunnen kijken wat de overige alternatieven waren. Het viel ons sowieso op dat binnen de organisatie niemand helder communiceerde en iedereen alles op elkaar afschoof. We hebben dan ook nooit excuses gehad wanneer we klachten hadden en Neckermann heeft het ook nagelaten om maar iets van zich te laten horen, terwijl ze je gewoon de laatste vakantiedag afpakken!
Daar is dus een brief van vier kantjes naartoe, we hebben inmiddels een bevestiging gehad dat zij VERWACHTEN deze binnen zes weken te beantwoorden...
Vooral door de gebrekkige communicatie om alles heen ben ik het vertrouwen in Neckermann kwijt en boek ik de volgende keer bij een andere maatschappij. Tenzij het antwoord op ons schrijven een hoop goed weet te maken...
Als wij het totaalpakket zo aangeboden hadden gekregen als het uiteindelijk gelopen is (de vlucht was niet het enige, zo'n beetje alles wat in de Neckermann brochure werd beloofd met betrekking tot het hotel werd afgeschoven op 'drukfout') hadden wij deze reis nooit geboekt.

Gast

Re: thomas cook en neckerman vliegen niet meer met exel

Ongelezen bericht door Gast »

Waar heb ik dat eens eerder gelezen !!!!Weer een stuk oude koek dat weer opgerakeld word??En daar gaan ze weer opnieuw beginnen ! :idea: :idea:

Gast

Re: thomas cook en neckerman vliegen niet meer met exel

Ongelezen bericht door Gast »

Pardon?

Het speelt nu al zo lang en blijkbaar wordt het er allemaal niets beter op, ze leren er helemaal niets van!
En jij hebt het over oude koek? Een maatschappij als Neckermann moet zich kapot schamen dat dit al maanden zo loopt en het blijkbaar niet verbeterd! Zorg dan ik elk geval voor juiste communicatie!!!

Als jij er niet tegen kan dat mensen hun slechte ervaringen en teleurstellingen van zich al willen schrijven, dan moet je zeker niet op deze site komen...

Gast

Re: thomas cook en neckerman vliegen niet meer met exel

Ongelezen bericht door Gast »

Juist daarom omdat het zolang speelt en geen verbeteringen zijn vraag je je toch af waarom dat er geen verbeteringen zijn.En dat gaat met alles in dit land.Passagiers zullen altijd de dupe zijn in zulke kwesties.
Er worden geen lessen getrokken en dat is het treurige ervan.Ga gewoon door en dan merk je wel of er verandering komt of niet. Ik hoop van wel!!!!

Gast

Re: thomas cook en neckerman vliegen niet meer met exel

Ongelezen bericht door Gast »

helaas moet ik mij aansluiten met de zeer slechte info op mijn reis door neckerman.geen hostess op bestemming niemand die wist waar en wanneer en hoelaat onze rondreis begon nou het was helaas niet een leuk begin van mijn vakantie.
en mensen die zeggen dat je daar niet over mag zeuren ouwe koeien uit de sloot nou dit is een week geleden gebeurt hoor!!!!!
dus geen ouwe koe.
maar weet je pas als je zelf in een situatie zit waar je niet de hand in hebt dan weet je waar wij t over hebben sta je daar in een warm vakantie land hoor je op t strand in je bikini te liggen toch????
nee wij hadden gewoon geen hotel nou lachen hoor......

Gast

Re: thomas cook en neckerman vliegen niet meer met exel

Ongelezen bericht door Gast »

Er is niet gezegd dat je niet mag zeuren. Het is alleen dat je een hele tijd niets meer hoort over thomas cook en dan plotseling is thomas er weer.Ik denk dat dat ermee bedoeld word. En het is verschrikkelijk als je zo iets mee maakt,en daar zou ik niet om moeten lachen ,maar me flink boos erover maken.Daar is alle recht toe.Maar om nou gelijk met oude koeien te komen is volstrekt niet aan de orde. Kort lontje misschien.!!

Gast

Re: thomas cook en neckerman vliegen niet meer met exel

Ongelezen bericht door Gast »

ja heel kort op dit moment pas maar op :wink:

LJFrankenstein
Berichten: 31
Lid geworden op: 17 feb 2005 12:58

Re: thomas cook en neckerman vliegen niet meer met exel

Ongelezen bericht door LJFrankenstein »

Ik heb uit betrouwbare bron gehoord dat het omboeken van de passagiers ze al meer dan 3 mln euro heeft gekost !!

Eigen schuld dikke bult !!!

Slachtoffers: Gooi alle zaken voor de Geschillencommissie en neem geen genoegen met hun eerste bod !!!

erikje

Re: thomas cook en neckerman vliegen niet meer met exel

Ongelezen bericht door erikje »

Drie miljoen maar? Een schijntje vergeleken met de TIENTALLEN miljoenen die de TUI in HollandExel heeft moeten steken. Bij Cook is als het goed is per dit zomerseizoen (vorige week ingegaan) alle ellende voorbij. Bij TUI moeten ze nog maar zien waar het schip strandt...

Waarmee ik trouwens niet alles wat iedereen de laatste maanden heeft moeten meemaken wil bagatalliseren. Allemaal het resultaat van twee grote touroperators die voor een dubbeltje op de eerste rang wilden zitten en hun klanten met de gebakken peren achterlieten.

Gast

Re: thomas cook en neckerman vliegen niet meer met exel

Ongelezen bericht door Gast »

Ik denk dat jij met de gebakken peren zit erikje! Je weet niet waar je het over hebt.

Gast

Re: thomas cook en neckerman vliegen niet meer met exel

Ongelezen bericht door Gast »

Erikje is gewoon een zwam, zo'n notoire **** smurf

LJFrankenstein
Berichten: 31
Lid geworden op: 17 feb 2005 12:58

Re: thomas cook en neckerman vliegen niet meer met exel

Ongelezen bericht door LJFrankenstein »

Beste Erikje,

Waar haal je die TIENTALLEN miljoenen vandaan die TUI in Holland Exel heeft moeten steken ???

Volgens mij legt ze de gehele operatie geen windeieren. Enig idee hoeveel % van de intercontinentale charter markt ze nu in eigen hand hebben ??? Lekker goedkoop met hen op vakantie zou ik zeggen !!. Kwaliteit ? Binnen Europa maken ze met al hun luchtvaartmaatschappijen meer passagierskilometers dan KLM !!!

Feiten, facts, cijfers, enz... Erikje roep pas iets wanneer je hierover beschikt !

Groeten van uw

L.J.Frankenstein !

erikje

Re: thomas cook en neckerman vliegen niet meer met exel

Ongelezen bericht door erikje »

OK dan, is 40 miljoen euro genoeg? :idea:

Gast

Re: thomas cook en neckerman vliegen niet meer met exel

Ongelezen bericht door Gast »

Je zit er dik naast erikje.Ga terug naar school,want je bakt er niets van.

erikje

Re: thomas cook en neckerman vliegen niet meer met exel

Ongelezen bericht door erikje »

Nog eentje dan:

Brittania en Hapag-Lloyd, oftewel de airlines van TUI-GB en TUI-D, leden vorig jaar een gezamelijk verlies van 107 miljoen euro.

Maar op zich is dat niet zo erg. TUI is tenslotte de ultieme vertikale integrator. Van reisburo tot hotelbed en alles daartussenin. Dat sommige onderdelen van de ketting (mega)verliezen draaien is geen probleem, zolang TUI als conglomeraat maar winst maakt.

En dat doen ze.

(wat een agressieve reakties, voelen jullie je aangesproken of zo?) :wink:

Gast

Re: thomas cook en neckerman vliegen niet meer met exel

Ongelezen bericht door Gast »

Nee,het is gewoon goed nadenken.En dan rekenen,aftrekken en bij tellen.Je moet gewoon goed geinformeerd zijn.En dat mis ik bij je. Maar ik ben toch blij dat ze gaan vliegen met h.e en er toestemming voor hebben gekregen.Dus die mensen die geboekt hebben en nog gaan boeken gaan vervoerd worden.En dat is een geruststelling,omdat het nog niet zo duidelijk was en nu wel. :wink:

Gast

Re: thomas cook en neckerman vliegen niet meer met exel

Ongelezen bericht door Gast »

OK dan, is 40 miljoen euro genoeg?
Leuk geprobeerd, maar dit is totaal overschat. Als je nagaat dat Air Holland in 2 jaar tijd een schuld had opgebouwd van € 30 mln dan weet je ook wel dat jouw 40m euri belachelijk is. Feitelijk is er door TUI € 3,2 mln in Holland Exel gestoken. Er staat nog een 2e tranche van 2,6 mln maar dit staat niet in verhouding tot wat jet kost als je van scratch begint (kijk anders maar even naar VBird)

Ga lekker terug naar je hoekje met mede gefrustreerden en betaal gewoon wat meer voor je reis. Is beter voor je gezondheid

Gesloten