LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] praxis/karwei

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
altijd al geweten

praxis/karwei

Ongelezen bericht door altijd al geweten »

deze bouwmarkten bieden deze week een keukenkraan aan voor € 14,95

als je langsgaat zijn ze uitverkocht,maar ze komen weer binnen.

ben inmiddels 3 dagen verder,45 km en diverse telefoontjes.
nee ze zijn nog niet binnen,nee ik weet ook niet wanneer.

mevrouw ze komen volgens mij niet meer binnen het waren/zijn lokkertjes.

dit is me nou bij praxis al 3 keer ovekomen bij karwei 2x .

ik heb nu een kraan ergens anders gekocht ,maar een duurdere versie terwijl ik binnen kort ga verhuizen,maar de nieuwe bewoners niet op wil schepen met een lekkende kraan(heb een huurhuis)

wie heeft dit ook al meerdere keren meegemaakt?

fuiduif

Re: praxis/karwei

Ongelezen bericht door fuiduif »

Nee, toen een spiegel uit een folder van de Karwei snel was uitverkocht en niet meer binnenkwam hebben ze een andere spiegel speciaal afgeprijsd voor het ongemak!
Goede service daar!

karr-1

Ongelezen bericht door karr-1 »

Tsja en zo laten mensen zich neppen. Voor zover mij bekend is er niets te doen tegen het adverteren met dingen die in werkelijkheid niet meer te krijgen zijn, onder het mom van uitverkocht.

Massaal komen mensen er op af. :lol:

MeZZiN

Ongelezen bericht door MeZZiN »

Ze hadden in week 2 of 3 2005 een workmate van black en Decker in de aanbieding (een speciale uitvoering speciaal voor de Karwei gemaakt. gelijk als het instap model van Black en decker) die was niet leverbaar dus werd de aanbieding het duurste en uitgebreidste model die ze hadden staan (die dus nu bij de praxis in de aanbieding was) gewoon erg goede service

jopiejooow

Ongelezen bericht door jopiejooow »

Veel actie artikelen worden al maanden van tevoren besteld door de winkels, soms wel een half jaar. Vaak gaat het om seizoensartikelen of de zogeheten branche-vreemde artikelen. Voor een winkel is het daarom ook een van de meest lastige dingen om in te schatten. Wie weet er wat voor weer het over een half jaar is? We hebben onlangs een paar hele mooie dagen gehad voor de tijd van het jaar. Als je dan indenkt dat een bouwmarkt de actieartikelen al zo rond nieuwjaar heeft moeten bestellen, dan heb je misschien een idee wat ik bedoel.
Moet ik er 5 bestellen? 50? 150? Hmmm, dat artikel heb ik doorgaans niet in mijn schappen liggen, dus eigenlijk ook geen plaats voor....
En tja het is een op=op actie; dus als ik niet alles verkoop blijf ik er wel mooi mee zitten, want het is een eenmalige zending.
En tuurlijk, als je er 50 hebt, is iedereen nummer 51 in de rij.

P.S. wees wel reeel, vaak zijn producten gewoon bij te bestellen en veel bouwmarkten geven je ook de korting nog, ook al komt je bestelling pas na de aktieperiode binnen.

Gesloten