LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Air Miles Praxis

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
yootje
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 mar 2004 15:09

Air Miles Praxis

Ongelezen bericht door yootje »

Praxis adverteert met de kreet " 10% korting met uw Air Miles" en je gaat er dan vanuit dat je bij het tonen van je Air Milespas direct 10% korting krijgt bij het inkopen maar dat is niet waar !! Je levert gewoon zelf daarvoor gespaarde Air Miles in.
Hieronder lees je wat precies de bedoeling is (dit komt van een e-mail die ik ontvangen heb van Praxis):


Wissel nu uw Air Miles in voor 10% korting op alles!

Gebruik nu uw Air Miles om extra korting te krijgen op al uw aankopen bij Praxis, m.u.v. cadeaubonnen en diensten. U krijgt namelijk 10% korting op het hele assortiment, zelfs op alle aanbiedingen uit de folder! U hoeft alleen maar bij de kassa aan te geven dat u Air Miles korting wilt. Voor elke 100 Air Miles krijgt u 1,- korting. U bepaalt zelf hoeveel korting u krijgt, met een maximum van 10% op het totaalbedrag. De extra korting geldt niet in combinatie met (keuze-)kortingsbonnen.






[/b]

Dilbert29
Berichten: 2509
Lid geworden op: 31 mar 2005 15:08

Re: Air Miles Praxis

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Tsja wat had je verwacht? Die korting moet toch ergens vandaan komen en die gaan ze waarschijnlijk niet uit eigen zak betalen.

De reclamekreet is daarmee enigszins krom, dat geef ik toe, maar het zal ongetwijfeld goedgekeurd zijn.

Gast

Re: Air Miles Praxis

Ongelezen bericht door Gast »

Moest jij niet naar school?

Dilbert29
Berichten: 2509
Lid geworden op: 31 mar 2005 15:08

Re: Air Miles Praxis

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Ik ben op school, waar denk je anders dat ik aan het internetten ben.

Gast

Re: Air Miles Praxis

Ongelezen bericht door Gast »

Zo, zo, heb je daar dan tijd voor? Ach ja. de tijden veranderen. Wij moesten het nog leren met een telraam!

Gesloten