LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Fortis zeer klant onvriendelijk
Fortis zeer klant onvriendelijk
wij willen graag een bankkluisje huren!! Geen probleem zou je denken ga naar een bank. Wij hebben onze betaalrekeningen bij de postbank, helaas geen kluisjes.
Dan kom je bij de andere banken terecht, Rabo alleen voor klanten!
Geen nood dachten wij. Al 24 jaar 2 rekeningen bij de FORTIS BANK en een hypotheek + verzekering. Bij naavraag blijkt dat ze alleen maar een kluisje hebben voor klanten ( met een betaalrekening)!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dus jarenlang trouw elke maand op tijd je hypotheek betaald, verzekering etc., maar toch ben je geen klant bij FORTIS>
Het zegt ons genoeg hoe de FORTIS denkt over zijn klanten!!!!!!
Dan kom je bij de andere banken terecht, Rabo alleen voor klanten!
Geen nood dachten wij. Al 24 jaar 2 rekeningen bij de FORTIS BANK en een hypotheek + verzekering. Bij naavraag blijkt dat ze alleen maar een kluisje hebben voor klanten ( met een betaalrekening)!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dus jarenlang trouw elke maand op tijd je hypotheek betaald, verzekering etc., maar toch ben je geen klant bij FORTIS>
Het zegt ons genoeg hoe de FORTIS denkt over zijn klanten!!!!!!
Re: Fortis zeer klant onvriendelijk
betaalrekening openen en klaar lijkt mij........
Daarbij: de bank waarbij je een betaalrekening hebt biedt blijkbaar helemaal geen kluizen, dus wat is je probleem......
Daarbij: de bank waarbij je een betaalrekening hebt biedt blijkbaar helemaal geen kluizen, dus wat is je probleem......
Re: Fortis zeer klant onvriendelijk
Waar het mij om gaat is de behandeling van Fortis. Zeer klant onvriendelijk krijg je te horen dat je geen klant bent!!!!
Tuurlijk is het probleem makkelijk op te lossen door het openen van een betaalrekening maar zeer zeker niet bij Fortis. Trouwens zelf komen ze er niet mee.
Tuurlijk is het probleem makkelijk op te lossen door het openen van een betaalrekening maar zeer zeker niet bij Fortis. Trouwens zelf komen ze er niet mee.
Re: Fortis zeer klant onvriendelijk
Fortis is een rampbank.Maar hoe kan je nu een kluisje huren bij een bank waar je een eerst een eind moet rijden voor dat je een kantoor ziet.
Hier is alles van Fortis gesloten .Maar ben daar al jaren weg .
Het is een waardeloze bank die vol met fouten zit .Afgezien van de lange rijen bij bali s.Het lijkt wel ALDI of LIDL.
Hier is alles van Fortis gesloten .Maar ben daar al jaren weg .
Het is een waardeloze bank die vol met fouten zit .Afgezien van de lange rijen bij bali s.Het lijkt wel ALDI of LIDL.
Re: Fortis zeer klant onvriendelijk
Ook al ben je al jaren klant bij de Fortis bank dan behandelen ze je nog schandalig en laten ze je voor elke handeling die ze moeten doen, onwijs veel betalen
Re: Fortis zeer klant onvriendelijk
Daarom ben ik na 20 jaar opgestapt bij fortis,service word steeds minder.
Re: Fortis zeer klant onvriendelijk
En toch vraag ik mij nog steeds af, waarom de service steeds minder wordt. Ze weten zelf ook wel dat ze dan weer een klant verliezen. Maar volgens mij hebben ze daar gewoon maling aan of niet
Re: Fortis zeer klant onvriendelijk
Maryke, je kunt banken niet meer vergelijken met 20 jaar geleden. Ze moeten nu gewoon winst maken. Daarom zijn veruit de meeste banken gefuseerd tot een aantal grote banken in Nederland. We willen overal geld kunnen pinnen en betalen, als kleine bank kun je niet overal pinautomaten over het hele land plaatsen.
De Postbank, onderdeel van ING groep heeft veruit de meeste rekeninghouders. Zij kunnen daarom het betalingsverkeer zo goedkoop mogelijk aanbieden. Andere banken met minder rekeninghouders moeten hun tarieven zo laag mogelijk houden. Echter als de Postbank haar tarieven verhoogt, dan zullen alle grote banken in Nederland meegaan met de verhoging.
De Postbank, onderdeel van ING groep heeft veruit de meeste rekeninghouders. Zij kunnen daarom het betalingsverkeer zo goedkoop mogelijk aanbieden. Andere banken met minder rekeninghouders moeten hun tarieven zo laag mogelijk houden. Echter als de Postbank haar tarieven verhoogt, dan zullen alle grote banken in Nederland meegaan met de verhoging.
Re: Fortis zeer klant onvriendelijk
Sja als je het zo bekijkt .. dan zit daar wel waarheid in
Bedankt voor de uitleg
Groetjes
Marijke.
Bedankt voor de uitleg
Groetjes
Marijke.
Re: Fortis zeer klant onvriendelijk
Ze moeten winst maken.Deden ze dat al niet met andere diensten?Maryke, je kunt banken niet meer vergelijken met 20 jaar geleden. Ze moeten nu gewoon winst maken. Daarom zijn veruit de meeste banken gefuseerd tot een aantal grote banken in Nederland. We willen overal geld kunnen pinnen en betalen, als kleine bank kun je niet overal pinautomaten over het hele land plaatsen.
Je vergeet door de pinautomaten de arbeidskosten flink zijn gedaald.
Men gaat steeds online bankieren ook hier hetzelfde verhaal.
Hierdoor zijn allemaal minder kantoren nodig.
En ja, juist door de fusies heeft men ook weer flink bespaart.
Het kan me er nog steeds niet bij, dat dan juist nu steeds geld moet worden gevraagd .
Re: Fortis zeer klant onvriendelijk
Ja das inderdaad zo, helemaal gelijk.
Geldklopperij vind ik het nog steeds
Geldklopperij vind ik het nog steeds
Re: Fortis zeer klant onvriendelijk
Hoe vriendelijk de banken zijn, hoe behulpzaam en smeren je alles aan......Hoeveel pasjes wil je? (zelfs met bijstandsuitkering!!!!!!!!!!!!)
Maar pas op. Wanneer je een BKR melding hebt, of even niet op tijd betaald..........!!!!
HOnden!!!!
En het personeel bekijkt je dan ook nog alsof het je eigen schuld is.
Je staat daar als een klein meisje die straf heeft.
Terwijl er situaties zijn die je niet in de hand hebt.
logisch is wel dat ze financieel minder voor je willen doen, maar ik vind dat men op z'n minst toch je ook nog als klant mag behandelen, zoals voorheen.
Het is erg zwart-wit.
Maar pas op. Wanneer je een BKR melding hebt, of even niet op tijd betaald..........!!!!
HOnden!!!!
En het personeel bekijkt je dan ook nog alsof het je eigen schuld is.
Je staat daar als een klein meisje die straf heeft.
Terwijl er situaties zijn die je niet in de hand hebt.
logisch is wel dat ze financieel minder voor je willen doen, maar ik vind dat men op z'n minst toch je ook nog als klant mag behandelen, zoals voorheen.
Het is erg zwart-wit.
Re: Fortis zeer klant onvriendelijk
maryke123, heb je ook nog een eigen mening?
Je praat met iedereen mee, maar een eigen mening heb ik je nog niet op kunnen betrappen...
Je praat met iedereen mee, maar een eigen mening heb ik je nog niet op kunnen betrappen...
Re: Fortis zeer klant onvriendelijk
Ik bankier al tijden bij de CVB Bank. Ik heb daar een betaalrekening een spaarrekening met 3,4% rente en een kluis. Ik kan voor al mijn bankhandelingen aan de balie komen en ik word nog vriendelijk geholpen ook. De diensten van een grote bank, maar de persoonlijkheid van een kleine bank. Ze bestaan dus nog wel.
Re: Fortis zeer klant onvriendelijk
Aangezien het huren van een bankkluis een jaarlijks terugkerende betaling vereist, en bovendien niet goedkoop, hebben wij onlangs besloten zelf 'n kluis aante schaffen.
Ze zijn verkrijgbaar in verschillende uitvoeringen en prijsklassen.
Voordeel: geen geloop meer naar de bank, alles veilig en binnen handbereik.
Wij hebben de aanschaf van de kluis er binnen 2 jaar uit.
Veel susses!! :
Ze zijn verkrijgbaar in verschillende uitvoeringen en prijsklassen.
Voordeel: geen geloop meer naar de bank, alles veilig en binnen handbereik.
Wij hebben de aanschaf van de kluis er binnen 2 jaar uit.
Veel susses!! :
Re: Fortis zeer klant onvriendelijk
Ik heb een
Je mag al je waardevolle spullen gerust in mijn kluis leggen!
Je mag al je waardevolle spullen gerust in mijn kluis leggen!
Re: Fortis zeer klant onvriendelijk
Bedankt voor het aanbod, maar ik denk toch meer aan een andere oplossing!!
Re: Fortis zeer klant onvriendelijk
Geplaatst op 19 Apr 2005 11:35 door Gast
--------------------------------------------------------------------------------
maryke123, heb je ook nog een eigen mening?
Je praat met iedereen mee, maar een eigen mening heb ik je nog niet op kunnen betrappen...
Problemen met lezen ? Over klant onvriendelijk gesproken
Leuk dat commentaar
[/quote]
--------------------------------------------------------------------------------
maryke123, heb je ook nog een eigen mening?
Je praat met iedereen mee, maar een eigen mening heb ik je nog niet op kunnen betrappen...
Problemen met lezen ? Over klant onvriendelijk gesproken
Leuk dat commentaar
[/quote]
Re: Fortis zeer klant onvriendelijk
Ik heb juist geen problemen met lezen.
En ik zie dus dat je twee mensen met hele tegenstrijdige meningen beide gelijk geeft.
Je bent het met beide eens, jaja...
Heb je ook nog zelf een mening erover, of niet?
En ik zie dus dat je twee mensen met hele tegenstrijdige meningen beide gelijk geeft.
Je bent het met beide eens, jaja...
Heb je ook nog zelf een mening erover, of niet?