LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] durion samenwerking met intrum justitia

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
jenny41

durion samenwerking met intrum justitia

Ongelezen bericht door jenny41 »

ik ben er ooit 2,5 jaar geleden ingetuind bij durion gelukkig sinds 2 maanden weg . maar in nov 2004 had ik handmatig een betaling gedaan zoals ik de laatste jaar gedaan had opeens 2 dagen daar na halen hun het er ook af dat heb ik terug laten storten dus kreeg ik een herrinering dus ik bellen nou zei durion we zullen u bellen als het niet klopt ze moeten nog bellen maar kreeg in februari een brief van intrum justitia hun incassoburo ik had niet betaald dus ik bellen bewijs gefaxt nou zei die mevrouw aan de telefoon we lopen een beetje achter maar verscheur maar even de brieven van ons tot we iets weten en vandaag een brief als ik niet betaal slepen ze me voor de rechter en ze sluiten de stroom af erg leuk ik heb geen stroom meer van ze maar nu gaan ze maandag de procedure starten ik hoop dat mensen hun ogen open gaan dat durion alias oxxio verkeerd zijn en intrum justitia ook en die mailtjes van tevreden klanten dat is personeel van durion

dalyshia

Re: durion samenwerking met intrum justitia

Ongelezen bericht door dalyshia »

ik heb precies het zelfde meegemaakt met durion nu oxxio vanaf oktober 2004
ben ikgeen lid meer van durion. krijg ik in januari een brief van durion dat ze het geld van januari niet hebben kunnen incasseren, ik durion bellen van wat is dit nou. krijg een heel lief meisje aan de telefoon ze zegt nou mevrouw dat is een fout van ons, want u bent geen klant meer van ons sinds oktober ja dat klopt. verscheur die brief maar want het is een fout.

krijg ik in maart een brief van intrum justitia met een vordering, of ik dat binnen vijf dagen wil betalen. ik bellen naar durion nee zeggen ze weer dat is een fout van ons, maar als je het wil betalen wordt dat verrekend met de eindafrekening. welke afrekening... :?: ja die moet u nog krijgen alleen had u die al moeten krijgen zes tot acht weken na dat het contract was beeindigd,ik heb dat nooit ontvangen maar goed ik heb het betaald,maar zonder incasso kosten want dat hoefde niet van durion,omdat het een fout van hun is. krijg ik weer een brief van intrum justitia met nog een verhoging.ik weer bellen naar durion nou mevrouw u hoeft u niet zo druk te maken u wordt weggehaald bij intrum jusitia dat is al in volle gang. :twisted: ik heb minsten 50 keer gebeld naar intrum justitia en durion maar ik ben nog steeds niet weggehaald terwijl durion mij dat meerder keren heeft toegezegd voor mij nooit meer oxxio voorheen durion en nog een schuld er aan over gehouden ook ik bel elke dag ik word er gewoon moedeloos van ik weet niet meer wat ik moet doen ik heb al betaald wat ik eigenlijk niet hoefde te doen, maar ik dacht oh alstublieft geen deurwaarder, maar nu heb ik betaald zonder incasso kosten en dat is niet genoeg dus blijven de voorderingen komen en ik heb ook geen beeindeging van het contract met durion gehad dus daar zit ik lekker mee. je wordt van het kastje naar de muur gestuurd maandag begin ik weer en kijk ik wanneer het nu eindelijk ophoudt en mijn naam is weggehaald bij intrum justitia door oxxio voorheen durion.
ik voel mij zo opgelucht dat ik het even kwijt kan.

jenny41

ik ben voor dit ook al een tijd met ze bezig geweest opzeggen enzo en ook nog inderdaad geen afrekening heb jij die wel gehad dan? en hoeveel was dat? maar durion en intrum justitia zijn heel erg laag en gemeen ze blijven door pushen

dalyshia

Ongelezen bericht door dalyshia »

ik heb ook nog geen afrekening gehad die zou ik na mijn telefoon gesprek begin maart binnen 2 weken binnen krijgen, maar ik heb nog steeds niets ontvangen. ze waren het vergeten, want na 6 tot 8 weken na beeindeging van het contract moeten je het al hebben. ik heb het wel van eneco gehad, want die was netbeheer en van durion had ik het ook rond die tijd moeten krijgen, dat was in december.

jenny41

ik denk dat we meer angst moeten hebben wat die eind afrekening is volgens word het een spook rekening en ik denk dat we het niet in termijnen mogen doen :( maar we moeten het maar afwachten eigenlijk moeten alle mensen die problemen hebben en hadden met 1 van die 2 bedrijven zich gaan bundelen staan we ieder geval sterker en zou je me op de hoogte kunnen houden hoe het bij jou gaat ik ga ze morgen bellen met de mededeling dat ze de pot op kunnen :evil: en dan is het afwachten op de rechtzaak ik betaal echt niet 2 keer dat doe ik niet en alle bewijzen bewaren ook de brieven die gewoom intimiderend zijn .

jenny41

vandaag om half 9 gelijk met intrum justitia aan de telefoon ze zeggen niet eens goedemorgen maar ze nemen op met de naam en gelijk referentienummer .
ik alles tegen ze gezegt dat ik bewijzen in maart opgestuurd heb naar ze dat ik betaald heb via de fax zegt dat mens aan de telefoon nou mevrouw u bent te laat nu met betalen het word afgesloten dus ik zei u doet maar , maar ik denk niet dat de nuon dit zo leuk vind want ik heb al 2 maanden weer gas en elektra via hun . maar die vrouw raasde door dus ik zei wat u wil als u me voor het gerecht sleept zoals jullie dreigen dan moet je dat doen ik heb de bewijzen .
zegt ze tegen me als u vandaag voor 2 uur ze even wil faxen want we hebben niks binnen dus ik zei nou mevrouw dan is er iemand erg dom bij jullie ik heb ze al gefaxt en ik heb een fax terug gehad dat ze binnen gekomen zijn raar toch kwijt geraakt ik wil ze best nog faxen maar dan pas morgen want ik werk . ik ben benieuwd hoe dit gaat lopen :evil:

lammert

Ongelezen bericht door lammert »

Jenny en dalyshia

Ik kan jullie aanraden om direct naar de geschillencommissie te stappen
www.sgc.nl afdeling nutsbedrijven
Dit is de enige manier om van deze boevenbende af te komen
Kijk hoe ik het heb gedaan op
http://www.dse.nl/~lammert/
onder de kop "lijdensweg die energiebedrijf.com heet"

succes

Lammert