LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] shokt!

Ben je het niet eens met de regelgeving of de overheid? Ventileer hier jouw mening.
orion

shokt!

Ongelezen bericht door orion »

Wat is het toch schandalig gesteld met de jeugd/kind zorg instellingen in dit Nederland ! wat een burocratisch ZOOITJE gewoon!
Ik heb gewoon geen woorden voor,wat ik vanavond in Nova hoorde!
Ben gewoon door geshokt! en zoooo woest,dat er zo sloom word gewerkt in die instellingen! vreselijk voor al die kinderen nu die op hulp wachten! BAH!:evil:
Vanavond hadden ze het in Nova erover dat, als het zo goed als zeker is dus er zijn bewijzen ,dat een kind of kinderen mishandeld en sexueel misbruikt worden door een of andere gore VARKEN!!!!!!!!!!!!
die de naam "vader" draagT!!! die zijn eigen kind penetreerd en verkracht VANAF DE BABY TIJD!!!! en dat de jeugd zorg. kinder rechters en weet ik veel allemaal wat voor ene slome instanties allemaal die zo sloom samenwerken dat het kind nog 15 maanden minstens!! op hulp moet wachten! om gered te worden door de klauwen van die gestoorde VARKEN walgelijk gewoon! BAH BAH EN BAH!
Zo'n VARKEN ,die zoiets bij zijn eigen kind doet moet gecastreerd worden!!!!!!!!
Je mag zo'n smeerlap niet eens eigenlijk vergelijken met een varken of een varken noemen! want varkens zijn lieve dieren!
Een goede benaming voor zo'n kinder en BABY verkrachter is : DUIVEL!!!! :evil:

Michellangelo

Re: shokt!

Ongelezen bericht door Michellangelo »

als het zo goed als zeker is
zo goed als is dus niet 100%, ik snap uw woede maar stel je voor dat men op basis van "zo goed als zeker" dingen gaat doen die onherstelbaar zijn.... wilt u aan de ontvangende kant staan dan? Nee, dat wil niemand. Wanneer de "zo goed als zeker" er niet meer is, dan snap ik uw reactie helemaal.

Gesloten