LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Garantie leren tas

Is jouw garantie niet goed verlopen? Geef hier jouw mening.
Jos S
Berichten: 6
Lid geworden op: 02 mar 2005 15:49

Garantie leren tas

Ongelezen bericht door Jos S »

Geacht Forum,

ca 3 maanden geleden heb ik een nieuwe tas aangeschaft (merk Esprite).
Nu werkt pltseling de rits niet goed meer. U kent dat wel als je hem dicht trekt gaat hij weer open. Er is echter geen enkele zichtbare beschadiging aan de rits te zien. Heel vervelend. Terug naar de winkel met bankafschrift pinbetaling want aankoopbon is niet meer te vinden zou de verkoper kijken wat hij kon doen.
Gisteren belde hij op dat hij niets kon doen !! , een nieuwe rits was niet mogelijkl en alleen met de aankoopbon kan hij een inspanning plegen. ! ! Belachelijk
Wij zij het hier niet mee eens !!
1) Hij weet dat de tas bij hem is gekocht
2) bewijs via pin betaling / afschrift
3) Hij moet in het bezit zijn van een copie bon !!
Kortom wij zijn van mening dat hij de tas gewoon dient te herstellen!!
Wat zijn mijn rechten in deze situatie ??
:evil:

noname

Re: Garantie leren tas

Ongelezen bericht door noname »

Je zult toch op zoek moet naar de aankoopbon. Een copietje van de pintransactie is geen bewijs van aankoop van die specifieke tas.

Gesloten