| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] goede hypotheekbemiddeling
-
b.olsen
goede hypotheekbemiddeling
wij zijn 3 jaar geleden de trotse eigenaars van een kleine woning , dit dankzij de hypotheekshop in dordrecht , die hebben 6 weken lang zichzelf kapot gelopen voor ons , omdat we nergens anders een hypotheek konden krijgen, op zaterdag zei die man , ik wil mijn huis verkopen , op maandag stond ik bij de hypotheekshop , en 6 weken later kregen wij de sleutel, dit noem ik pas een snelle afwerking.
-
Blond en slim
Re: goede hypotheekbemiddeling
U hebt vorstelijk betaald voor wettelijk nog ongeschoold werk (niets zeggende over uw adviseur). Mag het dan binnen een paar weken rond gekomen zijn. Dat zou standaard moeten zijn.
In ieder geval blijft uw ervaring TOP en dat mag gezegd worden, ookal is het ............ een beetje triest.
-
Gast
Zeg blond en dom, volgens mij ben jij wel heer erg blond. Wat een klets zeg dat er sprake is van wettelijk ongeschoold werk.
A. Deze term bestaat niet;
B. Het betref geen ongeschoold werk (miscchien heb je zelf geen
opleiding gehad, maar dat hoef je niet op andere af te reageren);
C. Er is geen sprake van een wettelijk beschermd beroep. Er komt
echter wel toezicht o.b.v. de Wet financiële diensteverlening, waarbij
o.a. hypotheekadviseurs oinder wettelijk toezicht worden geplaatst.
Zij dienen dan een vergunning te hebben van de AFM om hun werk
uit de mogen voeren.
A. Deze term bestaat niet;
B. Het betref geen ongeschoold werk (miscchien heb je zelf geen
opleiding gehad, maar dat hoef je niet op andere af te reageren);
C. Er is geen sprake van een wettelijk beschermd beroep. Er komt
echter wel toezicht o.b.v. de Wet financiële diensteverlening, waarbij
o.a. hypotheekadviseurs oinder wettelijk toezicht worden geplaatst.
Zij dienen dan een vergunning te hebben van de AFM om hun werk
uit de mogen voeren.
-
Gast
Wat triest is, is het berichtje van dom en blond.
Daarnaast is het wellicht triest voor mensen die een hypotheek krijgen, die ze elkaars niet konden krijgen. Indien men niet aan de voorwaarden van de financiers voldoet, dan kan men zich afvragen of het wel verstandig is (hoezeer ook gegund) om alles op alles te zetten om een woning te kunnen kopen.
Daarnaast is het wellicht triest voor mensen die een hypotheek krijgen, die ze elkaars niet konden krijgen. Indien men niet aan de voorwaarden van de financiers voldoet, dan kan men zich afvragen of het wel verstandig is (hoezeer ook gegund) om alles op alles te zetten om een woning te kunnen kopen.
-
Gast
Dan staat inderdaad vaak de beloning niet in verhoudning tot de prestatie. Helemaal eens!
Ga zo door!