Ik kreeg weer braakneigingen omdat ik weer aan die
kale Grijnsbekvis moest denken dus meteen maar bij de vuilnis gekieperd.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Wie bedoel je Ad? Bedoelen we dezelfde soms ?kale Grijnsbekvis
Naar aanleiding van de recente publiciteit over Koersplan heeft een onbekend aantal klanten van Aegon aangifte gedaan wegens misleiding. Bij diverse politiekorpsen in het land deden zij meldingen van misleiding door de verzekeraar. De politie heeft inmiddels de instructie gekregen om de aangiftes door te geleiden aan de financiële opsporingsdienst Fiod/ECD.
Deze dienst bekijkt momenteel of het opstarten van een strafrechtelijk onderzoek noodzakelijk is.
Telegraaf 20-04-05
A3
Als dat nl wel het geval zou zijn hebben de toezichthouders een grote steek laten vallen en dus ook de overheid en dat zal onze minister Zalm nooit toegeven, omdat dat onaangename consequenties met zich mee zou brengen.WcK was NIET van toepassing volgens de minister van Financiën.
Wij weten inmiddels alles van die 'beloften'van Dexia; die kun je op je buik schrijvenomdat de moedermaatschappij van Dexia een belofte heeft gemaakt
.bedenk dat als dexia al haar zaken zou verliezen,er miljarden mee zijn gemoeid.
dat laat dexia niet gebeuren
Geachte heer Heemskerk,
Bij het openbare debat over de aandelenleaseaffaire, waar ik gisteren bij was, hoorde ik u de vraag stellen: 'Wat als Dexia failliet gaat?'. Ik wil graag weten, waarom u, ondanks toezeggingen in 2002 van de moedermaatschappij van Dexiabank, in te staan voor de Nederlandse verliezen, deze vraag stelde. Deze garantstelling van Dexia is algemeen bekend. Zijn er bepaalde geruchten of heeft u nieuwe inzichten, waaruit een ander plan van Dexia kan worden opgemaakt?
De garantstelling van Dexia is op hun homepage te vinden bij het archief (Ik ben client->Beleggingsprodukten->archief). Hier is de direkte link: http://www.dexialease.nl/archief/Garantiestelling.pdf
Hoogachtend,
Spaarvarken