LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Eindelijk voorstel van Aegon voor Koersplan gedupeerden,...

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom spaarbeleg / sprintplan.
Harald69
Berichten: 8
Lid geworden op: 29 mar 2005 16:31

Eindelijk voorstel van Aegon voor Koersplan gedupeerden,...

Ongelezen bericht door Harald69 »

... MAAR NIET TE VROEG JUICHEN!!!

Aegon heeft vandaag bekend gemaakt binnenkort met een voorstel richting klanten van Koersplanklanten te komen.

Denk maar niet dat ze iedereen de ingelegde premies terugbetalen (mijn minimum akkoord). Ze zullen waarschijnlijk de (OVR-)premies aanpassen, maar natuurlijk zorgen dat je wel bij Aegon blijft. Dat zou ik onvoldoende vinden en pure tactiek om gedupeerden de wind uit de zeilen te halen. Commercieel proberen ze een goede indruk te maken bij toekomstige klanten.

Ik zelf baal van deze organisatie, welke nog steeds agressief adviseurs werft om naast spaarplannen als koersplan, sprintplan etc etc (ook Legiolease was van hun!!!), ook verzekeringen en lijfrentes en levensverzekeringen etc te slijten. Ingewikkelde materie waardoor NOG STEEDS onkundige burgers mooie vooruitzichten op zekerheid wordt voorgespiegeld en verleid om hun handtekening in een uur te zetten. Misbruik vind ik dit, en ook een taak van toezichthouders op deze gasten te letten!!!

Iedereen succes met de strijd tegen deze misbruikers en voorkom dat anderen gaan deelnemen aan welk product van Aegon ook!!!

Gast

Re: Eindelijk voorstel van Aegon voor Koersplan gedupeerden,...

Ongelezen bericht door Gast »

Mijn vader is ook "slachtoffer"geworden van Sprintpaln. Begonnen in 1999 toen de koersen nog (heel)goed waren is hij begonnen met Sprintplan met een looptijd van 5 jaar tot 2004. Voor een belegd bedrag van nlg. 15.000,00, Garantiewaarde nlg. 13.500,00 met een rente van 8,00%. Dit is belegd in Spaarbelg Garantiefonds.
Gelukkig heb ik destijds mijn Spaarbeleg afgekocht en mijn inleg terug ontvangen.

Gast

Re: Eindelijk voorstel van Aegon voor Koersplan gedupeerden,...

Ongelezen bericht door Gast »

in 1999 waren de koersen inderdaad goed en ging het daarna bergafwaarts waardoor nu iedereen geen winst heeft. Dat is het risico dat je loopt met beleggingen. Maar wat ik nog veel erger vind dat dat ik ben opgelicht door die brochures en folders van het Sprintplan van Spaarbeleg! Toen ik die folders en brochures aan het lezen was, kwam het bij mij over dat ik iedere maand een vast bedrag moest betalen (inleg) en dat het 100% garantie was en dat ik de inleg na afloop altijd weer terug krijg + als de koersen wel gingen stijgen dat ik dan nog extra geld kon krijgen.

Maar dit is allemaal niet waar!!!! Spaarbeleg heeft mij opgelicht en noemt het allemaal heel anders. Inleg betekend rente zeggen ze en die rente is verschrikkelijk hoog!

Ik ben verschrikkelijk kwaad! En ik ga er voor zorgen dat Spaarbeleg kapot gaat!!!! Er zullen niet alleen rechtzaken komen maar ook tal van andere zaken om Spaarbeleg helemaal kapot te maken!

Op woensdag 11 mei van 8.00 tot 17.00 uur is er een demonstratie in Leeuwarden!
Lange Marktstraat 11, 8911 AD Leeuwarden

Dit kom uiteraard groot in het nieuws en dat helpt allemaal mee om Spaarbeleg naar de ondergang te brengen!!!!

Ook moet het personeel van Spaarbeleg in Nieuwegein keihard worden aangepakt! We moeten het werken bij Spaarbeleg onmogelijk gaan maken! Spaarbeleg moet naar de vernieling gebracht worden!!!

Gesloten