LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Waar waren de 600.000 gedupeerde?

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
Truus2004
Berichten: 2377
Lid geworden op: 17 jun 2004 00:13

Re: Waar waren de 600.000 gedupeerde?

Ongelezen bericht door Truus2004 »

Jaap, er zal inderdaad veel media op de been zijn die dag. Maar er is altijd maar beperkte uitzendtijd (tv) en beperkte plaatsingsmogelijkheid (krant). Als het referendum het leeuwendeel daarvan opslokt met uitslagen, commentaren etc. (want dat is nu eenmaal hét nieuws van de dag) dan vind ik de bezorgdheid van Anne realistisch. Niemand kan koffiedik kijken, maar als er achteraf gezegd wordt: 'zonde dat we zo weinig aandacht kregen door dat referendum' dan is dat toch jammer?

Jaap Bakker
Berichten: 202
Lid geworden op: 06 dec 2004 17:56

Re: Waar waren de 600.000 gedupeerde?

Ongelezen bericht door Jaap Bakker »

Ik hoorde gisteren op het Journaal, dat de de Nederlandse bevolking niet zo veel belangstelling heeft voor dit referendum!!

Maar 2 juni a.s. weten we meer :lol:

Truus2004
Berichten: 2377
Lid geworden op: 17 jun 2004 00:13

Re: Waar waren de 600.000 gedupeerde?

Ongelezen bericht door Truus2004 »

Geplaatst op 22 Apr 2005 13:22 door Jaap Bakker
-------------------------------------------------------------
Ik hoorde gisteren op het Journaal, dat de de Nederlandse bevolking niet zo veel belangstelling heeft voor dit referendum!!
Maar 2 juni a.s. weten we meer
Zo is dat! Veel succes 1 juni Jaap! :wink:

Jaap Bakker
Berichten: 202
Lid geworden op: 06 dec 2004 17:56

Re: Waar waren de 600.000 gedupeerde?

Ongelezen bericht door Jaap Bakker »

Op 11 mei is er een demonstratie bij het Aegon gebouw in Leeuwarden.
Vergeet deze datum ook niet svp !!!

johan 1
Berichten: 112
Lid geworden op: 24 mei 2004 11:53

Re: Waar waren de 600.000 gedupeerde?

Ongelezen bericht door johan 1 »

:evil:
Laatst gewijzigd door johan 1 op 23 apr 2005 01:27, 1 keer totaal gewijzigd.

HvdB
Berichten: 1097
Lid geworden op: 25 aug 2004 17:58

Re: Waar waren de 600.000 gedupeerde?

Ongelezen bericht door HvdB »

Zou het zo kunnen zijn dat deze 600.000 gedupeerden een mythe is, in stand gehouden door de belangenverenigingen.

Waar is deze 600.000 op gebaseerd?

ad snoeren
Berichten: 2987
Lid geworden op: 06 jan 2004 21:38

Re: Waar waren de 600.000 gedupeerde?

Ongelezen bericht door ad snoeren »

kwestie van tellen :roll:

HvdB
Berichten: 1097
Lid geworden op: 25 aug 2004 17:58

Re: Waar waren de 600.000 gedupeerde?

Ongelezen bericht door HvdB »

Volgens mijn telling zijn er 600.000 met een contract.
500.000 hebben VET winst gemaakt.
90.000 hebben geen winst of verlies gedraaid.
5.000 hebben een beetje verlies gedraaid
5.000 hebben erg veel verlies gemaakt.

Van deze 5.000 slikken er 4.950 hun verlies in en de rest zit hier op het forum of soms op het malieveld te klagen.

Leentje Spaarvarken
Berichten: 21
Lid geworden op: 19 apr 2005 09:04

Re: Waar waren de 600.000 gedupeerde?

Ongelezen bericht door Leentje Spaarvarken »

Holle vaten klinken het luidst. Zij missen het gen dat hen van nature overredingskracht en leiderschap geeft. Onderzoek wijst uit dat dit - bij mannen - compensatiegedrag is voor een kleine neus.
Ik ben er voor u om de zaak in beweging te krijgen en dan moet je soms wat harder tekeer gaan. DE TOON DIE WIJ AANSLAAN IS GERECHTVAARDIGD ALS JE JE JAREN LANG IN ZET VOOR GEDUPEERDEN EN JE EIGENLIJK PROCENTUEEL MAAR WEINIG BIJVAL KRIJG.

CashDamageLeader
Berichten: 305
Lid geworden op: 04 mar 2005 11:45

Re: Waar waren de 600.000 gedupeerde?

Ongelezen bericht door CashDamageLeader »

Als er een demonstratie is ergens in Fryslán dan kunnen méér mensen komen, er zijn ook gehandicapten en zieken die niet zo ver kunnen reizen, houd nu eens rekening met 10.000en demonstraties ook in LWD! :evil:

CashDamageLeader
Berichten: 305
Lid geworden op: 04 mar 2005 11:45

Re: Waar waren de 600.000 gedupeerde?

Ongelezen bericht door CashDamageLeader »

Als er op 11 mei 2005 een aktie komt zal ik wél van de partij zijn! :evil:

pluutje
Berichten: 2669
Lid geworden op: 04 aug 2004 00:01

Re: Waar waren de 600.000 gedupeerde?

Ongelezen bericht door pluutje »

soms op het malieveld te klagen.
Was er niemand dan? Verkeerde datum Harry!

You always walk alone :lol:

anne_
Berichten: 1469
Lid geworden op: 12 jan 2005 15:02

Re: Waar waren de 600.000 gedupeerde?

Ongelezen bericht door anne_ »

Ik ben er voor u om de zaak in beweging te krijgen en dan moet je soms wat harder tekeer gaan.
Kan ook beschaafder Johan, en ik heb u niet om hulp gevraagd.

Piet en vele andere werken zich kapot om alles voor u te doen maar hij word niet echt gesteund op de momenten dat we er allemaal moeten zijn
Piet doet dit vrijwillig, daar heb ik alle respect voor en steun hem daarin, net als vele anderen. Dat wil niet zeggen dat we als slaafse hondjes achter hem aan moeten lopen.

En als het je goed doet Johan, ik heb Antoinette Hertzenberg een mail gezonden met de vraag of zij in Radar aandacht wil besteden aan de demonstratie. Zij heeft via de media een groot bereik.

Gr. Anne.

johan 1
Berichten: 112
Lid geworden op: 24 mei 2004 11:53

Re: Waar waren de 600.000 gedupeerde?

Ongelezen bericht door johan 1 »

:P
Laatst gewijzigd door johan 1 op 23 apr 2005 01:26, 1 keer totaal gewijzigd.

anne_
Berichten: 1469
Lid geworden op: 12 jan 2005 15:02

Re: Waar waren de 600.000 gedupeerde?

Ongelezen bericht door anne_ »

Johan ik schreef niet dat Radar dit ook daadwerkelijk gaat uitzenden, ik heb er aandacht voor gevraagd. Verder is het mijn stijl niet om, wat voor actie ik ook onderneem, dit op het forum te vermelden. Daar wil ik alleen maar mee aangeven dat er individueel en achter de schermen ook gewerkt wordt.

Gr. Anne.

Truus2004
Berichten: 2377
Lid geworden op: 17 jun 2004 00:13

Re: Waar waren de 600.000 gedupeerde?

Ongelezen bericht door Truus2004 »

Jullie hoeven niet slaafs achter Piet aan maar je beuld hem wel af door hem niet aktief te steunen en te helpen dan moet hij het alleen doen.

Johan, wie zegt dat ze/we niet helpen en/of niet actief zijn? Misschien niet onder de vlag van Payback en misschien ook niet onder de vlag van PAL. Maar op verschillende fronten wordt er (in anonimiteit) hard gewerkt achter de schermen. Ieder doet wat binnen zijn of haar vermogen ligt. De een heeft alleen wat meer de behoefte dan de ander om dit luidkeels op het forum te ventileren. Inderdaad, misschien komen ze/we niet naar Den Haag, misschien plakken ze/we geen posters, misschien ook wel maar weet je het niet. Evengoed kan hun/onze bijdrage op een andere wijze even waardevol zijn als van degenen die daar wel aanwezig zijn. Oordeel niet over een ander voor je iets echt zeker weet. Informeer eens bij Piet!

pluutje
Berichten: 2669
Lid geworden op: 04 aug 2004 00:01

Re: Waar waren de 600.000 gedupeerde?

Ongelezen bericht door pluutje »

Beste Mensen,

Wat ik zo jammer vind is dat er totaal niet bekend is [of bekend word gemaakt ] hoeveel mensen er 1 juni aanwezig zullen zijn!
Als Gedupeerden zien aan de hand van een telling dat er grote belang stelling is zullen ze deze happening ook willen meemaken!

Spandoeken etc. is zeer belangrijk maar massa's mensen zullen de doorslag geven!
Bovendien wil ik zo mogelijk graag kennis maken met een aantal mensen van dit Forum en vooral met de Voorgangers in deze strijd!

Nogmaals, wij melden ons aan met 2 personen ondanks dat dit een opgave is voor mijn vrouw!

Dat de echte Demonstranten opstaan!
Wie volgt?

Raddraaiers moeten herkenbaar zijn. :idea: :roll:

Truus2004
Berichten: 2377
Lid geworden op: 17 jun 2004 00:13

Re: Waar waren de 600.000 gedupeerde?

Ongelezen bericht door Truus2004 »

Pluutje,
maar een relatief klein aantal gedupeerden post op dit forum. Er zijn nog steeds heel veel mensen die niet bereikt worden (en er zijn er ook veel die niet bereikt willen worden, door o.a. schaamte, ik ken een behoorlijk aantal mensen uit familie- en kennissenkring, collega's etc. die veel vragen stellen, soms ook dit forum lezen, maar zich te beschaamd voelen om actie te ondernemen, zelfs te beschaamd om hun geld terug te eisen). Als iedereen die dit forum leest hier post of ie al dan niet komt, dan geeft dat nog geen goed beeld. Als het jou om specifieke personen gaat, post dan je lijst met namen. Dan kunnen zij reageren of ze al dan niet komen! Neem je Pluutje ook mee, Anton? :)

pluutje
Berichten: 2669
Lid geworden op: 04 aug 2004 00:01

Re: Waar waren de 600.000 gedupeerde?

Ongelezen bericht door pluutje »

Pipa,

Gelijk heb je! Jammer dat het zo moeilijk is om mensen te bereiken cq op te roepen en strijdbaar te maken. Dit is zo belangrijk voor alle Gedupeerden. Veronderstel dat je daar zou zijn met 5000/10.000 gedupeerden! Zou toch wel enige indruk maken.

Nee, Pluutje de teckel komt niet mee. Valt niet op door zijn korte pootjes!
Is wel fel genoeg voor een demonstratie. 8)

:wink:
Laatst gewijzigd door pluutje op 22 apr 2005 22:12, 1 keer totaal gewijzigd.

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: Waar waren de 600.000 gedupeerde?

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Rob hoe haal je het GVD in je hoofd om Pipa zo aan te vallen. (sorry voor die toon) maar als jij iets persoonlijk tegen haar Hebt (want je kent haar persoonlijk) hoor je niet ZO op het forum te reageren.
Ik heb op de laatste demonstratie nog even met jou gesproken in Den Haag. Ik herkende je direct (waarom weet ik niet). Ik vind je nu heel aanmatigend bezig. Ik waardeer wat je allemaal doet maar je kunt niemand dwingen en vooral niet met de toon die jij en Johan aanslaan.

Vooropgesteld, IK BEN ER op 1 juni. NIETS (behalve ziekte) houdt me tegen. Ik kan het aan de ene kant wel met je eens zijn maar we moeten dit eerst UITGEBREID in de krant zetten, zodat ook mensen op de hoogte zijn die niet op internet zijn.
Ook moet het herhaaldelijk bij TROS RADAR vermeld worden.

Gesloten