LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Waar waren de 600.000 gedupeerde?

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
Truus2004
Berichten: 2377
Lid geworden op: 17 jun 2004 00:13

Re: Waar waren de 600.000 gedupeerde?

Ongelezen bericht door Truus2004 »

Nou, welterusten dan maar. :)

Captain-America
Berichten: 861
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:10

Re: Waar waren de 600.000 gedupeerde?

Ongelezen bericht door Captain-America »

@ all,

Goedemorgen,

Na het, momenteel 6 pagina's tellende onderwerp, van haver tot gort te hebben doorgelezen, voel (ook) ik een aandrang tot mijn inziens gepast reageren. Los van het feit of de feiten dat ik bepaalde personen in here al dan niet persoonlijk ken of mij wel of niet in hun kan, of wil, verplaatsen.

Voor wat het waard is, als een van de, soms openbaar actieve, soms latent aanwezige, medestrijders en gedupeerden.

Ik ben de mening toegedaan dat niemand een ander dient te beledigen of anderszins tarten. Je kunt het niet eens met anderen, dit geeft niemand het recht om de ander als minderwaardig te behandelen. Dit laatste overigens uitgezonderd personen met een extreem-rechtse of andersins discriminerende houding! Het punt respect, over en weer is en blijft hierbij de kern van mijn betoog.

Wat ik meen te herkennen in de postings over een weer is een stuk frustratie van diegenen die actief zichtbaar zijn versus diegenen die "latent" actief zijn of anderszins hierbij zijn betrokkken.

Het is jammer dat er op deze wijze, over en weer, zoveel energie wordt gestoken in iets wat door ondergetekende als negatief ervaren word.

Ik spreek dan ook de hoop uit dat op basis van het bovenstaande en de reacties in dit topic, men leest en leert van elkander om in goed wederzijds respect een ieder zijn/haar weg in deze gevoelige maatschappelijke kwestie te laten vinden.

Dat de een wel zichtbaar is wil niet zeggen dat de onzichtbare andere niet zijn/haar bijdrage levert. Uit eigen ervaring weet ik dat er veel en veelvuldig achter de schermen gebeurt. Zonder deze bijdragen, van overigens een ieder, zou het er voor ons gedupeerden heel anders uit zien. Trust me on this one!

Laten wij dus allen met het oog op het bekende principe eendracht maakt macht ons bezinnen om voortaan anderen lukraak aan te vallen. Handel met respect en vica versa.

Luctor et emergo & Sterker door Strijd

Leentje Spaarvarken
Berichten: 21
Lid geworden op: 19 apr 2005 09:04

Re: Waar waren de 600.000 gedupeerde?

Ongelezen bericht door Leentje Spaarvarken »

@CA,
great story maar was dit niet the issue?
Geplaatst op 21 Apr 2005 22:38 door Janny


--------------------------------------------------------------------------------
Quote:
Geplaatst op 21 Apr 2005 21:34 door johan 1


--------------------------------------------------------------------------------

Afgelopen Dinsdag waren we weer in Den Haag bij dombo Donner en liegbeest Zalm, ik heb moeten knokken voor een plekje.
Zeker 50 hardliners waren er weer en de rest? zeker weer moe, misselijk of vergeten



Niet iedereen zal op de baricaden klimmen.

Maar wil dat zeggen, dat je niet gedupeerd kunt zijn door dexia en zijn trawanten?

Ik ben wel gedupeerd door de handelwijze van Dexia. Ik zal niet gaan demonstreren. Maar waarom ben ik daarop veroordeeld.?

Naar mijn mening ben je nog steeds vrij om zelf je eigen strategie te volgen./
Waarom moet je in een groep procederen? Niet dat ik het afkeur, maar ik wil wel de vrijheid om dat zelf te bepalen.

en de taal die sommigen bezigen doet pijn.
Blijf respect voor elkaar houden. dan vallen er tenminste aan deze kant geen slachtoffers.
Geplaatst op 21 Apr 2005 22:50 door Pipa


--------------------------------------------------------------------------------

Rob, Johan, hoe denken jullie erover om om te beginnen eens een andere toon aan te slaan bijvoorbeeld? Ik begrijp dat jullie het goed bedoelen, maar ik denk dat je hier op deze manier niet alleen de plank misslaat maar ook nog eens je doel voorbij streeft.
Quote:
Geplaatst op 21 Apr 2005 21:34 door johan 1
--------------------------------------------------------------
Afgelopen Dinsdag waren we weer in Den Haag bij dombo Donner en liegbeest Zalm, ik heb moeten knokken voor een plekje.
Zeker 50 hardliners waren er weer en de rest? zeker weer moe, misselijk of vergeten?

Quote:
MAAR HOE KRIJGEN WE DIE HANDEL ZOVER dat ze ook echt een keer komen.
Ik weet het echt niet meer!!!!
JIj?????????

Captain-America
Berichten: 861
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:10

Re: Waar waren de 600.000 gedupeerde?

Ongelezen bericht door Captain-America »

@ Leentje Spaarvarken,

Goed opgemerkt mijn waarde.

Het voornoemde deel van mijn hand, diende enkel en alleen als moraal van het verhaal. En was tevens bedoeld om nadien een ieder, op basis hiervan ontopic te krijgen.
Laatst gewijzigd door Captain-America op 23 apr 2005 13:57, 1 keer totaal gewijzigd.

Leentje Spaarvarken
Berichten: 21
Lid geworden op: 19 apr 2005 09:04

Re: Waar waren de 600.000 gedupeerde?

Ongelezen bericht door Leentje Spaarvarken »

@CA
Okay back on topic

HvdB
Berichten: 1097
Lid geworden op: 25 aug 2004 17:58

Re: Waar waren de 600.000 gedupeerde?

Ongelezen bericht door HvdB »

Back on topic.

Waar komt het getal 600.000 vandaan?
Is dat door pay-back uit de duim gezogen?

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: Waar waren de 600.000 gedupeerde?

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Respect voor HvdB eb HvdC?? Dacht het niet :x

Elias
Berichten: 1972
Lid geworden op: 09 mar 2005 00:10

Re: Waar waren de 600.000 gedupeerde?

Ongelezen bericht door Elias »

HvdB,
Gezien je steeds weer dezelfde terugkerende vragen en opmerkingen:

Het is beter weinig te begrijpen dan veel niet te bevatten.

Elias.

Pieter
Berichten: 1874
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:06
Contacteer:

Re: Waar waren de 600.000 gedupeerde?

Ongelezen bericht door Pieter »

Een Stelling!
Het topic onderwerp praat over "gedupeerden".
MI een net woord om de ernst van de zaak af te zwakken van waar het eigenlijk omdraait :cry:
Is het woord "slachtoffer" niet een betere omschrijving?
:idea:

Mvg,
Pieter

Kor S
Berichten: 588
Lid geworden op: 26 feb 2005 12:01

Re: Waar waren de 600.000 gedupeerde?

Ongelezen bericht door Kor S »

laat zien,.show the world:waar het eigenlijk omdraait
Is het woord "slachtoffer" niet een betere omschrijving?ja dus.
armoe,ellende veroorzakers,gewetenloze boeven, witte boorden criminelen
wij eisen recht.
dus:,,bede:
geef ons een overheid, die al deze wantoestanden voor eens en
altijd goed uitzoekt.
ze [dexia etc ] blijven maar ontkennen,en doen net of hun neus bloed.
kunt u a.u.b zorgen dat er weer recht gedaan wordt door de
toezichthouders
,dit mag toch nooit meer gebeuren. :oops: dexia enz,shame on you.
MALIEVELD;1JUNIE A.S.......BE THERE :!: :!: :!:


Gesloten