LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Verkoopbewijzen?

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
impact
Berichten: 2157
Lid geworden op: 04 jul 2004 17:04

Re: Verkoopbewijzen?

Ongelezen bericht door impact »

Verkoopbewijzen zijn voor ons onbelangrijk. Waar het om draait zijn inkoopbewijzen en wel van de AEX èn op de daarvoor contractueel vastgelegde data.

Dus geen gesjoemel met interne briefjes maar controleerbare gegevens uit de administratie van de AEX!

Laat Dexia daar maar eens mee komen...

Hans A
Berichten: 1019
Lid geworden op: 05 sep 2003 21:31

Re: Verkoopbewijzen?

Ongelezen bericht door Hans A »

En ik heb het vermoeden dat dat er nooit van komt.
Ze zijn er waarschijnlijk niet maar dexia, De Ned.Bank, de overheid enz. zetten alles op alles om bewijzen te voorkomen!

DIT IS INDERDAAD EEN HÉÉÉÉÉÉL SMERIGE ZAAK!!!!!

We zijn er ingeluisd en dat gaat nu weer gebeuren. Er is een verschil: alle andere mogelijkheden worden je nu ontnomen zodat het nu één grote georganiseerde besodemieterij wordt!!!

Captain-America
Berichten: 861
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:10

Re: Verkoopbewijzen?

Ongelezen bericht door Captain-America »

@ Hans A,

Het is (helaas) ook een hele smerige zaak. Vandaar het grote belang om gezamenlijk ten strijde, bijvoorbeeld via de demonstratie op 1 juni a.s. of via (andere) acties al dan niet op de achtergrond, te trekken.

Da's IMHO de enige manier op dit alles doeltreffende te doorbreken.

Samen sterk, Sterker door Strijd!

odysseus
Berichten: 28
Lid geworden op: 27 aug 2003 20:40

Re: Verkoopbewijzen?

Ongelezen bericht door odysseus »

Het gaat zowel om de AANKOOP- ALS DE VERKOOPBEWIJZEN!!! D. zal moeten kunnen bewijzen, dat ze bij het aangaan van het contract de aandelen gekocht heeft en bij al dan niet gedwongen verkoop bij beëindiging van het contract dat zij de aandelen heeft verkocht. Dat lijkt me volkomen duidelijk!! Maar het is natuurlijk ook duidelijk dat wanneer zij de aandelen niet gekocht heeft deze ook niet verkocht kunnen worden.

Dubio
Berichten: 1268
Lid geworden op: 05 aug 2003 14:02

Re: Verkoopbewijzen?

Ongelezen bericht door Dubio »

Snap nou eens dat de aandelen in hele grote hoeveelheden, bundels zijn aangekocht, dan kijken ze echt niet op een contractje. Het is gewoon o bij profit effect dat als je niet meer je maandtermijnen voldoet dat ze dan de aandelen verkopen, zoals contractueel bepaald.
Als je het je dan in je hoofd haalt dat een heel team zich met jou individuele contract bezig houdt dan kun je je niet goed inleven in de Dexia-materie.

trudy
Berichten: 1568
Lid geworden op: 10 okt 2003 15:44

Re: Verkoopbewijzen?

Ongelezen bericht door trudy »

Als je het je dan in je hoofd haalt dat een heel team zich met jou individuele contract bezig houdt dan kun je je niet goed inleven in de Dexia-materie
Geen enkele behoefte aan inleven in de Dexia-materie :evil: Wij willen gewoon ons door een oplichterstruc gestolen geld terug en verder niets en met mij vele duizenden anderen.

ad snoeren
Berichten: 2987
Lid geworden op: 06 jan 2004 21:38

Re: Verkoopbewijzen?

Ongelezen bericht door ad snoeren »

Als je het je dan in je hoofd haalt dat een heel team zich met jou individuele contract bezig houdt dan kun je je niet goed inleven in de Dexia-materie.
"Het bezwaar dat men in Duitsland ziet tegen de regel dat de koper na
ontbinding zich ten aanzien van zijn verplichting tot teruggave van de
auto op overmacht zou kunnen beroepen, komt hierop neer dat de koper
de auto dan in feite voor risico van de verkoper gebruikt. Komt er door
schuld van een derde een ongeluk, dan ontbindt hij en vordert de
koopprijs terug, komt er geen ongeluk, dan ontbindt hij niet. Het is
precies dit bezwaar dat het ontwerp beoogt op te heffen met de regel van
artikel 6.5.4.21 [6:278]. Deze regel vormt het sluitstuk zowel van het
stelsel van ongedaanmaking van een wederkerige Overeenkomst na
ontbinding als van de regeling die ingevolge afdeling 6.4.2 geldt bij
nietigheid of vernietiging van een zodanige Overeenkomst. Hij voorkomt
dat met behulp van de figuur van ontbinding c.q. andere figuren die het
mogelijk maken ongedaanmaking van het reeds gepresteerde af te
dwingen, op onaanvaardbare wijze ten koste van de tegenpartij kan
worden gespeculeerd."

Welk team bij jou club is dan met deze nonsens bezig Weledelgestrenge heer dubio. 8)

Willems
Berichten: 1979
Lid geworden op: 27 jan 2004 17:58

Re: Verkoopbewijzen?

Ongelezen bericht door Willems »

Odysseus,

Er is begrip voor jouw ernstigheid en daarom wordt ook serieus ingegaan op jouw vragen. Het valt op, dat je thans in jouw analyse zover ben gevorderd, dat je de nadruk legt op "het aankopen van de aandelen, zij het per kilo of per bundels en het terugverkopen ervan op einde contract". Deze ontwikkeling is meerdere malen hier op het forum ter sprake geweest. Daarom, om in te gaan op jouw verzoek om duidelijkheid betreffende het aankopen en verkopen van de aandelen voor de klanten, word je verwezen naar de aller eerste stap in deze procedure. Dexia moest, voor aflevering aan de klant, ook elders de "bundels" aandelen zogezegd ingekocht te hebben, om aan de klant af te kunnen leveren en in rekening brengen. Welnu, volgens contract moet het EURONEXT TE AMSTERDAM zijn. Nu houdt niemand en niks jou tegen om deze informaties bij EURONEXT te Amsterdam te vragen. Normaal gezien, afgaande van jouw bevinding met Dexia, zal het antwoord van EURONEXT moeten zijn: Ja wij hebben "bundels" aan Dexia verkocht.
Er wordt nu van jouw verwacht, dat jij ook ernstig zal zijn met deze informaties! Er wordt naar jouw bevindingen uitgekeken!

impact
Berichten: 2157
Lid geworden op: 04 jul 2004 17:04

Re: Verkoopbewijzen?

Ongelezen bericht door impact »

Dubio, hoe kom je erbij dat wij iets "niet zouden snappen"?

Voorstel: laat Dexia dan eindelijk eens aankomen met een bewijs dat er ooit "grote aantallen" aandelen zijn gekocht op de AEX.

Dubio denkt zeker dat we allemaal net uit een ei zijn gekomen?

odysseus
Berichten: 28
Lid geworden op: 27 aug 2003 20:40

Re: Verkoopbewijzen?

Ongelezen bericht door odysseus »

Nou meneer Dubio (wie gij ook moge zijn).

Het gaat altijd nog om individuele contracten. Als de aandelen gebundeld zouden zijn aangekocht, dan worden deze dus ook gebundeld verkocht. Haha, laat me niet lachen. Ik heb toevalig het prospectus van de winstver10dubbelaar bestudeerd voor een kennis van mij en daaruit blijkt zonneklaar dat de rechtsvoorgangers van D. geen aandelen hebben aangekocht, maar de nominale schuld is wel gebaseerd op de aandelen die aan de door Labouchere aan Bank Labouchere uitgegeven certificaten ten grondslag liggen.
Ik citeer:

Winstver1odubbelaar Certificaten zijn niet-beursgenoteerde vorderingen op naam welke recht geven op uitkering in Nederlandse guldens of euro's waarvan de hoogte afhankelijk is van de koersontwikkeling van een tiental verschillende Europese aandelen.

De certificaten geven geen recht van welke aard dan ook op de onderligende aandelen (Bijvoorbeeld uitlevering van of dividend of enige andere uitkering ter zake van de aandelen)

Labouchere zal door middel van het aanhouden van beleggingen ew/of het aangaan van optitransacties waarborgen dat zij te allen tijde aan haar verplichtingen uit hoofde van de Certificaten kan nakomen,


Uit deze citaten blijkt zonneklaar, sujet Dubio, dat er never aandelen zijn aangekocht en dat de verplichtingen die Labouchere met die certificaten is aangegaan zijn afgedekt met opties. En deze verplichtigen gelden alleen in geval koersstijgingen. Bij koersdalingen is de cliënt de klos en moet hij of zij de restschuld aan D. betalen nadat hij of zij reeds meer dan 12 procent rente heeft betaald over een FICTIEVE nominale schuld. Dit is pure oplichting meneer Dubieuzio.
Allen de term winstver10dubbelaar is uiterst misleidend. Die 10 was gebaseerd op de 10 aan de certificaten ten grondslag liggende aandelen en op het gegeven dat LegioLease toen 10 jaar bestond!

En bovenstaand betoog, heer Dubidexio, geldt mutatis mutandis ook voor alle overig contracten zoals ook Profit Effect.

Het is ronduit schandalig dat het toezicht en de politiek in Nederland dit allemaal toegelaten heeft.

En wat dat D-team van jou betreft. Nou die zijn volkomen de weg kwijt! Het kaf is inmiddels immers van het koren gescheiden!
Maar daarover een andere keer meer!!!

pluutje
Berichten: 2669
Lid geworden op: 04 aug 2004 00:01

Re: Verkoopbewijzen?

Ongelezen bericht door pluutje »

Als je het je dan in je hoofd haalt dat een heel team zich met jou individuele contract bezig houdt dan kun je je niet goed inleven in de Dexia-materie.
Natuurlijk niet Dubiobank,

Als Directeur, Secretaris, Administrateur, Cashflowmanager en adviseur van jou eenmansbankje is dat wel veel gevraagd.
Maar daar zit ook niemand op te wachten want wij kunnen onze boontjes zelf wel doppen zonder jou commentaar!

Je bent wel hardleers! Het moet je zo langzamerhand toch wel duidelijk zijn dat je op het Forum geen poot aan de grond krijgt met al je demotieverende en demoraliserende verhaaltjes!!!

Hoe staat het met je nieuwe hobby?

Ik zou daar toch eens serieus over nadenken!
Dit advies is gratis. :)

By the way, de groeten aan je vriend HvdB! :oops:

Gast

Re: Verkoopbewijzen?

Ongelezen bericht door Gast »

Pluutje wanneer hou je nu eens op om als 67-jarige iedereen voor paal te zetten :shock:

Dubio heeft best interessante stellingen gedeponeerd in het verleden. Jij en ik niet :lol:

impact
Berichten: 2157
Lid geworden op: 04 jul 2004 17:04

Re: Verkoopbewijzen?

Ongelezen bericht door impact »

Over emigratie naar het land van de "geliefde leider"? :lol:

Gast

Re: Verkoopbewijzen?

Ongelezen bericht door Gast »

Dat kan alleen maar het hier namaals zijn :lol:

ad snoeren
Berichten: 2987
Lid geworden op: 06 jan 2004 21:38

Re: Verkoopbewijzen?

Ongelezen bericht door ad snoeren »

Ze zijn vandaag weer erg aktief de dubiose penose van dexia,s empactische Hersenloze via de bank geronselde virusinfecties, die zichzelf zien als suprieure hengsten zonder ballen ook wel castraten genoemd, die door deze handicap alleen op te hoge toon kunnen hinneken en daarmee niets anders oproepen dan medelijden om hun simpelheid van denken en doen.
Het zal je maar overkomen, zoveel gal in je binnenste, dat je tot niet meer in staat bent dan dat de godsganse dag over anderen uit te kotsen, zonder dat het iemand raakt. 8)

ad snoeren
Berichten: 2987
Lid geworden op: 06 jan 2004 21:38

Re: Verkoopbewijzen?

Ongelezen bericht door ad snoeren »

Ik zie plotseling dat ik zelf ook aardig uit m'n nek zit te kletsen :(

Truus2004
Berichten: 2377
Lid geworden op: 17 jun 2004 00:13

Re: Verkoopbewijzen?

Ongelezen bericht door Truus2004 »

:lol: :lol:

pluutje
Berichten: 2669
Lid geworden op: 04 aug 2004 00:01

Re: Verkoopbewijzen?

Ongelezen bericht door pluutje »

empact
Geplaatst op 24 Apr 2005 22:43 door empact
--------------------------------------------------------------------------------
Pluutje wanneer hou je nu eens op om als 67-jarige iedereen voor paal te zetten

Dubio heeft best interessante stellingen gedeponeerd in het verleden. Jij en ik niet
Empact, zo gauw als hij inpakt!

Voorlopig zet ik er de rem nog niet op want dan denken alle Raddraaiers dat ze de leukste zijn. :roll:
Overigens reageer ik niet op iedereen maar vooral op piassen met hun aliassen. :idea:

:)

odysseus
Berichten: 28
Lid geworden op: 27 aug 2003 20:40

Re: Verkoopbewijzen?

Ongelezen bericht door odysseus »

En weer ontaardt deze topic in geouwehoer, geraas, getier, gescheld etc. en daar is dit forum toch zeker niet voor bedoeld. De wederzijdse frustraties kunnen beter op andere manieren worden afgereageerd. Ga eens lekker een rondje hardlopen, een flink stuk wandelen of fietsen bijvoorbeeld. Of naar een mooie film en lees eens een goed boek!

Mijn bedoeling was om een inhoudelijke discussie los te weken over aan- en verkoopbewijzen. Het lijkt mij toch niet meer dan normaal dat D. bij aankoop aan de klant aantoont dat de aandelen daadwerkelijk zijn aangekocht en bij al dan niet "gedwongen" verkoop dat deze ook echt zijn verkocht. In een eventuele gerechtelijke procedure zullen onder meer deze bewijzen -in reconventie- worden gevorderd.

Kor S
Berichten: 588
Lid geworden op: 26 feb 2005 12:01

Re: Verkoopbewijzen?

Ongelezen bericht door Kor S »

:idea: ook ,n leuk idee
maak ,n boksbal met de namen van al die oplichters etc erop, en dan lekker flink rammen tegen die witte boord criminelen.
daarna hebben we hopelijk weer zin in al die andere dingen. :!:
gerechtelijke procedures?.....duitenberg,...meurders,,
effe wachten :!:

Gesloten