LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Werkzaamheden chello netwerk

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Gast

Werkzaamheden chello netwerk

Ongelezen bericht door Gast »

Werkzaamheden chello netwerk
19-4-2005 16:55

In de nacht van 19 op 20 april 2005 vinden er werkzaamheden plaats in het chello netwerk. Deze werkzaamheden komen voort uit meldingen die wij van klanten hebben ontvangen over problemen met de snelheid van hun internetverbinding.

Wij verwachten dat dit in de aankomende dagen resultaat zal opleveren. Eveneens zal er vervolg onderzoek plaatsvinden om te zien of meer aanpassingen nodig zijn.

Killroy

Re: Werkzaamheden chello netwerk

Ongelezen bericht door Killroy »

Ben benieuwd of er een geld terug aktie komt, UPC/Chello kan niet de contractuele snelheid leveren en kan daarmee in gebreke worden gesteld :lol:

Gast

Re: Werkzaamheden chello netwerk

Ongelezen bericht door Gast »

Geld terug van upc?
Hoe durf je dit te denken, foei!

Bij upc kennen ze vele talen behalve BEtalen :roll:

Gast

Re: Werkzaamheden chello netwerk

Ongelezen bericht door Gast »

Nou dat begrijp ik niet want hier in Oud Beierland hebben we deze maad twee maanden terug gekregen omdat we een slecte verbinding/storing gehad hebben. Ik heb daar niets van gemerkt en met mij velen maar het is toch best leuk.

Een te :D :D :D vreden gebruiker van chello en telefonie

haarlem
Berichten: 37
Lid geworden op: 13 apr 2005 01:02

Re: Werkzaamheden chello netwerk

Ongelezen bericht door haarlem »

Nou dat begrijp ik niet want hier in Oud Beierland hebben we deze maad twee maanden terug gekregen omdat we een slecte verbinding/storing gehad hebben. Ik heb daar niets van gemerkt en met mij velen maar het is toch best leuk.

Een te Very Happy Very Happy Very Happy vreden gebruiker van chello en telefonie.
WERK JIJ OOK VOOR DIE TOKO :twisted: :twisted: :twisted:

Gast

Re: Werkzaamheden chello netwerk

Ongelezen bericht door Gast »

Haarlem je hoeveelste alias is dit :twisted:

Hasjroker1

Re: Werkzaamheden chello netwerk

Ongelezen bericht door Hasjroker1 »

Een te Very Happy Very Happy Very Happy vreden gebruiker van chello en telefonie.

Vooral als je met spoed een dokter nodig heb die in gesprek is. Via KPN in een keer wel de dokter aan de telefoon die wist te vertellen dat hij geheel niet in gesprek was. Dus UPC had weer te weinig lijnen naar buiten. Je zal maar een hartaanval hebben. Dat kan UPC toch niet schelen als ze maar winst maken. Zoeiets heet lijkenvreters.
Eet smakkelijk UPC

Michellangelo
Berichten: 563
Lid geworden op: 14 jan 2005 19:30

Re: Werkzaamheden chello netwerk

Ongelezen bericht door Michellangelo »

Ik moet helaas het met je eens zijn wat het telefonie-gedeelte betreft, Hasjroker... ik raad iedereen af om over te stappen op UPC telefonie wanneer je wilt bellen wanneer dit nodig is en als je toch besluit om UPC telefonie te nemen (altijd mensen die eigenwijs zijn ;) ) neem in godsnaam een mobiel abonnement zodat je altijd kan bellen wanneer dat nodig is... reken niet op dezelfde service die KPN nu levert, die service word voorlopig nog niet gehaald door UPC...

Gast

Re: Werkzaamheden chello netwerk

Ongelezen bericht door Gast »

Dit is een hele goeie michel....net zoals versatel nemen of scarlet alles in 1 goedkoop maar duurkoop.

Gast

Re: Werkzaamheden chello netwerk

Ongelezen bericht door Gast »

ik neem aan dat gast bedoeld dat UPC prima in dat rijtje past?????

geen verschil...

oh ja toch de prijs :roll:

Grrrr

Re: Werkzaamheden chello netwerk

Ongelezen bericht door Grrrr »

Ach, alleen maar de hele middag geen aansluiting gehad. Even een belletje en ja hoor! Het bandje zegt, er is een storing, probeer het straks nog eens en reset de modem bla, bla, bla.

Maar we zijn d'r weer! Hoera!

Wie betaalt dit?

Gast

Re: Werkzaamheden chello netwerk

Ongelezen bericht door Gast »

JIJ :wink:

Gast

Re: Werkzaamheden chello netwerk

Ongelezen bericht door Gast »

Geld terug vanwege een slechte verbinding??
Dan moet ik iedere maand geld terug krijgen.

Timmy
Berichten: 7
Lid geworden op: 29 apr 2005 09:09

Re: Werkzaamheden chello netwerk

Ongelezen bericht door Timmy »

afgelopen maandag hadden ze een netwerkstoring die de hele dag heeft geduurd

Gast

Re: Werkzaamheden chello netwerk

Ongelezen bericht door Gast »

Ja nou, dat bedoel ik. Wij ook, dus wie betaalt dat? Ja wij, dat weet mijn neus ook!

Maar bij wie en hoe, kun je dat declareren?

Timmy
Berichten: 7
Lid geworden op: 29 apr 2005 09:09

Re: Werkzaamheden chello netwerk

Ongelezen bericht door Timmy »

om te kunnen declareren moet je meer dan 1 dag geen internet hebben gehad. Als ik het goed heb moet je minstens 48 uur geen internet hebben gehad.

Gesloten