LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dexia heeft GEEN aandelen gekocht

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
trudy
Berichten: 1568
Lid geworden op: 10 okt 2003 15:44

Re: Dexia heeft GEEN aandelen gekocht

Ongelezen bericht door trudy »

Wel om te getuigen ja, maar je moet toch ergens beginnen? Bij Piet Koremans ben je in goede en vertrouwde handen. Als je werkelijk iets wilt ondernemen, neem dan in eerste instantie kontakt op met hem. Zie zijn e-mail op de site van www.platformaandelenlease.nl

guus-geluk
Berichten: 41
Lid geworden op: 25 apr 2005 09:27

Re: Dexia heeft GEEN aandelen gekocht

Ongelezen bericht door guus-geluk »

waarom eerst bij die PIET en niet gelijk bij het OM? Denk dat het OM de instantie is die personen c.q. bedrijven kan aanpakken.

woest
Berichten: 862
Lid geworden op: 30 okt 2004 11:28

Re: Dexia heeft GEEN aandelen gekocht

Ongelezen bericht door woest »

Wordt het dan niet eens tijd voor een (of meerdere) officiële aanklacht(en) c.q. aangifte(n)? Zie ook de postings onder 'zo kan het ook', 16 april.

Als het waar is wat je zegt, Guus (vergeef me mijn terughoudendheid, maar daar hebben wij wel reden toe zo langzamerhand, zowel door de ervaring met malloten op dit forum, als de ervaring met alles wat met dexia te maken heeft) dan zou het geweldig zijn, dat er eindelijk eens iemand durft op te staan en zijn/haar mond open doet en de klok luidt. Wij vonden het al zo lang duren voordat iemand die moed had. Ik zou er mijn petje voor af doen, als je werkelijk schoon schip zou willen maken.
Vriendelijke groet, en welkom!!!
Woest.
Laatst gewijzigd door woest op 25 apr 2005 17:05, 2 keer totaal gewijzigd.

trudy
Berichten: 1568
Lid geworden op: 10 okt 2003 15:44

Re: Dexia heeft GEEN aandelen gekocht

Ongelezen bericht door trudy »

Geplaatst op 25 Apr 2005 16:42 door guus-geluk


--------------------------------------------------------------------------------

waarom eerst bij die PIET en niet gelijk bij het OM? Denk dat het OM de instantie is die personen c.q. bedrijven kan aanpakken.


Omdat onze regering liever de doofpot-politiek toepast.........Dexia wordt van alle kanten de hand boven het hoofd gehouden.

en "die PIET" is Piet Koremans die al jaren voor ons gedupeerden klaar staat en beter kan beoordelen hoe we zoiets moeten aanpakken......, zodat het niet verkeerd uitpakt.

Had u het Dexia-schip al verlaten vóórdat het zinkende was? Kan me zo voorstellen dat veel medewerkers bij het verlaten van die tent een zwijgplichtbelofte hebben moeten afleggen.

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: Dexia heeft GEEN aandelen gekocht

Ongelezen bericht door croosjes »

Guus-geluk, Dus als ik het goed begrepen heb dan mag een advocaat jou oproepen om een verklaring af te leggen tijdens een proces onder een eed. Waar kan bijvoorbeeld een advocaat je dan benaderen voor overleg van een proces. Want hoe je het wendt of keert het wordt toch gekoppeld aan aandelenleasecontructie in het algemeen.


Vrgr.Andre

ad snoeren
Berichten: 2987
Lid geworden op: 06 jan 2004 21:38

Re: Dexia heeft GEEN aandelen gekocht

Ongelezen bericht door ad snoeren »

die PIET" is Piet Koremans die al jaren voor ons gedupeerden klaar staat en beter kan beoordelen hoe we zoiets moeten aanpakken......, zodat het niet verkeerd uitpakt
Guus G

hier meldt zich meteen het voorbeeld croosjes, waar je dus niet moet zijn,
vandaar de behoedzaamheid die nodig is bij een eventuele verklaring van u naar het OM. Daar kan Piet een belangrijke steun bij zijn.
Wanneer u zelf kontakt met het OM zoekt vinden wij dat ook fantastisch
natuurlijk.

Lfs Ad

trudy
Berichten: 1568
Lid geworden op: 10 okt 2003 15:44

Re: Dexia heeft GEEN aandelen gekocht

Ongelezen bericht door trudy »

Wanneer u zelf kontakt met het OM zoekt vinden wij dat ook fantastisch
natuurlijk
.

Natuurlijk, het is sowieso fantastisch dat iemand zich überhaupt meldt over deze aangelegenheid, maar als ik eerlijk ben, heb ik geen vertrouwen in een rechtstreekse benadering naar het OM toe.....jij dan wel Ad?

Onze ministers proberen van alles om deze zaak in de doofpot te stoppen. Wat denk je dan dat het OM gaat doen met een getuige, waarvan nog niemand op de hoogte is? (behalve wij, maar wij zijn de sukkels, voor hen wel te verstaan) Daar horen we gewoon helemaal niets meer over.........zo gaat dat geregeld worden.

Wanneer Guus Geluk het echt goed meent met ons (en ons ook een gelukje gunt), dan gaat hij dit voorzichtig en op de juiste manier aanpakken..........en dat is zeker niet rechtstreeks naar het OM. Beter de zaak eerst met een vertrouwenspersoon bespreken en wie kan dat niet beter zijn dan Piet Koremans? Of weet je iemand anders. De heer Schonewille misschien?

ad snoeren
Berichten: 2987
Lid geworden op: 06 jan 2004 21:38

Re: Dexia heeft GEEN aandelen gekocht

Ongelezen bericht door ad snoeren »

Trudy.

Ik ben het volkomen met jouw eens.
Ik hoop dan ook van harte dat we met een echte Guus Geluk te maken hebben, met de nadruk op Geluk.
Het zou natuurlijk een geweldige opsteker zijn.
Maar zoals het steeds met dit soort dingen tot nu toe is gegaan worden we nog al eens blij gemaakt met niets.
Daarom meneer Guus Geluk.
Maak ons gelukkig A. U. B. :(

Lfs Ad

trudy
Berichten: 1568
Lid geworden op: 10 okt 2003 15:44

Re: Dexia heeft GEEN aandelen gekocht

Ongelezen bericht door trudy »

Inderdaad Ad.....dode mussen hadden we al ruim genoeg.......

Zal het ons dan toch eens meezitten? :cry:

pewi
Berichten: 679
Lid geworden op: 16 feb 2005 20:52

Re: Dexia heeft GEEN aandelen gekocht

Ongelezen bericht door pewi »

Ik ben van mening dat het OM wel een goede keuze is. De gedupeerden moeten dan echter wel aangifte of klacht doen bij justitie, lees politie. De zaak wordt dan strafrechtelijk voor de strafrechter gebracht, en niet voor een civielrechter. Het OM (OvJ) is hier de aanklager (zeg maar de tegenpartij van de advocaten van Dexia) en kan hiervoor deskundigen oproepen om te getuigen. Maar er moet dan wel eerst een strafzaak komen, en die komt er alleen als er sprake is van een strafbaar feit. Er moet dan wel op zijn minst een redelijk vermoeden zijn van een strafbaar feit, gestoeld op feiten of omstandigheden, anders loop je kans dat de OvJ de zaak seponeert.
Dus eerst de bewijzen op tafel, en dan aangifte doen.

Vrgr Pewi

trudy
Berichten: 1568
Lid geworden op: 10 okt 2003 15:44

Re: Dexia heeft GEEN aandelen gekocht

Ongelezen bericht door trudy »

Ik heb niet gezegd dat je niet naar het OM moet, uiteindelijk kom je daar terecht, maar wat ik probeer uit te leggen is, dat Guus Geluk ergens moet beginnen en dat is beter niet meteen rechtstreeks het OM benaderen, maar eerst de zaak met een vertrouwenspersoon bespreken over welke strategie te bewandelen.

Als het werkelijk waar is en Guus Geluk inderdaad bij Dexia heeft gewerkt en voor ons wil getuigen, wordt dat een zeer hot item.......daar moet voorzichting mee worden omgesprongen.
Laatst gewijzigd door trudy op 25 apr 2005 18:59, 1 keer totaal gewijzigd.

Jaap Bakker
Berichten: 202
Lid geworden op: 06 dec 2004 17:56

Re: Dexia heeft GEEN aandelen gekocht

Ongelezen bericht door Jaap Bakker »

De FIOD is toch bezig met een onderzoek naar Aegon :!:
Geplaatst op 06 Apr 2005 20:15 door Andre Dijks


--------------------------------------------------------------------------------

Gelukkig vandaag gelezen dat de FIOD een onderzoek gaat plegen naar de wanpraktijken van AEGON.

Dit zal een heel duur staartje worden voor AEGON.
Dus kan Guus daar toch mooi op inhaken :?: Alleen bewijs maar eens dat Dexia de aandelen nooit heeft gekocht !!! Ik ken mensen die de aandelen wel overgenomen hebben van Dexia en collega's van een bekende ook :!:

vervelend
Berichten: 143
Lid geworden op: 03 mar 2004 23:14

Re: Dexia heeft GEEN aandelen gekocht

Ongelezen bericht door vervelend »

Tot mijn schrik zie ik net een posting onder mijn naam.

Dit was Ik niet.
Ik ben de echte vervelend en wil excuus maken namens die andere die onder mijn naam heeft ingelogd en een posting heeft geplaatst.

Ook aan J Bakker en Impact.

Dus Guus Geluk mijn nederige excuses.

Ik zoek uit wie er gepost heeft.

De enige echte VERVELEND.

impact
Berichten: 2157
Lid geworden op: 04 jul 2004 17:04

Re: Dexia heeft GEEN aandelen gekocht

Ongelezen bericht door impact »

Van mijn kant geaccepteerd, vervelend. Onder een andere naam posten heeft als konsekwentie onmiddellijke schorsing van de dader. Stuur dus meteen een mail met uitleg naar de redactie!

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: Dexia heeft GEEN aandelen gekocht

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

guus, je bent drie weken en vier dagen te laat, ga je geluk elders zoeken! Het is al de 25e hoor !!!

M.a.w. ik geloof er geen snars van.

Wat jij doet is enkele zaken (vermoedens) die al geruime tijd op dit forum staan herhalen en net doen alsof jij, een zgn. dexia medewerker bent en weet dat het echt zo is gegaan.

Bewijs van een strafbaar feit achterhouden is dat eigenlijk geoorloofd?

Aan al dat gepraat zonder bewijs hebben we niet veel, wat ik veel interessanter vind is of dat dexia nu wel of niet het bewijs kan leveren dat ze voor iedereen alle aandelen hebben gekocht, of dat ze dat bewijs niet (nooit) zullen/kunnen leveren.

Hans A
Berichten: 1019
Lid geworden op: 05 sep 2003 21:31

Re: Dexia heeft GEEN aandelen gekocht

Ongelezen bericht door Hans A »

Nou, nou,

kan wel wat minder dacht ik zo. Misschien heb je achteraf gelijk maar nu weet je dat niet zeker. Voor het zelfde geld heb je hier inderdaad met een ex-dexiaan te maken die ons behulpzaam wil zijn.

CashDamageLeader
Berichten: 305
Lid geworden op: 04 mar 2005 11:45

Re: Dexia heeft GEEN aandelen gekocht

Ongelezen bericht door CashDamageLeader »

Guus-Geluk ik hoop dat U nog wat voor ons kan betekenen want van Dexia zelf worden we er niet wijzer op, dit moet in goed overleg worden afgehandeld...............EIND GOED AL GOED, WIE HET LAATST LACHT LACHT HET BEST uiteraard met GUUS-GELUK in de hand!

Verder hoop ik echt dat U de waarheid vertelt, ik denk het wel!

Sterkte als U hier eindelijk verandering in kan brengen :!:

Het is er een chaos :!: :evil:

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: Dexia heeft GEEN aandelen gekocht

Ongelezen bericht door croosjes »

ad snoeren,haal niet de dingen door elkaar heen.


vrgr.Andre

ad snoeren
Berichten: 2987
Lid geworden op: 06 jan 2004 21:38

Re: Dexia heeft GEEN aandelen gekocht

Ongelezen bericht door ad snoeren »

Ach Andre croos, je moet het me maar niet kwalijk nemen.
Ik gooi tegenwoordig alles door elkaar :oops:

guus-geluk
Berichten: 41
Lid geworden op: 25 apr 2005 09:27

Re: Dexia heeft GEEN aandelen gekocht

Ongelezen bericht door guus-geluk »

blijkbaar is het niet gewenst zo te lezen om hier verder te posten over dexia en hoe alles in elkaar zit ik als oud dexia medewerker.

Gesloten