LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Dexia
-
Dexia
Graag zou ik van mede slachtoffers willen horen wat ik nu het beste kan doen.
Ons 1ste lease contract loopt dit jaar af en het 2e volgend jaar.
Uiteraard met een restschuld. Nu hoor je veel in de media over het niet geldig zijn van de contracten als je partner niet getekend heeft. Dat is bij ons alleen zo met het 1ste contract.
Wat moet ik nu doen. De restschuld betalen en dan van Dexia af zijn of iets anders?
En wat is volgens jullie dan het andere?
Graag hoor ik van jullie
Mvgr,
Coen Oudshoorn
via mail: [email protected]
Ons 1ste lease contract loopt dit jaar af en het 2e volgend jaar.
Uiteraard met een restschuld. Nu hoor je veel in de media over het niet geldig zijn van de contracten als je partner niet getekend heeft. Dat is bij ons alleen zo met het 1ste contract.
Wat moet ik nu doen. De restschuld betalen en dan van Dexia af zijn of iets anders?
En wat is volgens jullie dan het andere?
Graag hoor ik van jullie
Mvgr,
Coen Oudshoorn
via mail: [email protected]
Re: Dexia
:twisted:Niet betalen, of ingaan op een voorstel van hun kant, op het moment dat u ingaat op een voorstel verlies je al je rechten.
Het gaat even duren maar ze gaan het niet redden, dat weet ik zeker.
Ik heb ook een tweetal contracten, 1 daarvan is drie jaar geleden al afgelopen zonder schuld, de tweede zit in het derde verlengingsjaar(het contract hebben ze mij overigens door de telefoon aangepraat, op hun initiatief
Het gaat even duren maar ze gaan het niet redden, dat weet ik zeker.
Ik heb ook een tweetal contracten, 1 daarvan is drie jaar geleden al afgelopen zonder schuld, de tweede zit in het derde verlengingsjaar(het contract hebben ze mij overigens door de telefoon aangepraat, op hun initiatief
Re: Dexia
Mijn effectenlease-overeenkomst loopt op 1 juni af. Drie jaar geleden was het al verlopen, maar ik werd omgepraat om het nog 3 jaar te verlengen. Nu heb ik een brief gekregen van Dexia waarin staat dat ik een schuld aan overhoud op 1 juni.
Drie jaar gelden was een andere legio lease overeenkomst verstreken. Ik heb het toen afgekocht, hield er geen schuld aan over, maar was wel al mijn geld kwijt dat ik in 5 jaar had belegd.
Ik heb nooit geweten dat er met geleend geld werd belegd, anders zou ik nooit aan beginnen.
Mijn vraag is: wat kan ik hiertegen doen?
Alvast bedankt,
F. Krishna ( 10-05-2005 )
Drie jaar gelden was een andere legio lease overeenkomst verstreken. Ik heb het toen afgekocht, hield er geen schuld aan over, maar was wel al mijn geld kwijt dat ik in 5 jaar had belegd.
Ik heb nooit geweten dat er met geleend geld werd belegd, anders zou ik nooit aan beginnen.
Mijn vraag is: wat kan ik hiertegen doen?
Alvast bedankt,
F. Krishna ( 10-05-2005 )