LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] IP ban op habbo hotel

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Gast

Re: IP ban op habbo hotel

Ongelezen bericht door Gast »

er zijn 2 manieren

manier 1= installeer schockwave opnieuw

manier 2= ga nar mijn site ( www.habbo-info-center.tk ) die ik speciaal gemaakt heb voor dit je kan dara het programma habbit downloaden
het werkt echt 100% het is geen key-logger
ik ben namelijk zelf ook eens geband (ip ban)
alleen ik weet niks om een ban wegtehalen op je popetje
alleen een ip ban kan ik weghalen voor je

veel plesier weer op habbo he gebande habbo's

PS. ik ben gehackt door een hobba

DIT IS EINDELIJK DE GOEDE SITE SORRY VOOR HET ONGEMAK

VanHelsing.

Ongelezen bericht door VanHelsing. »

PS. ik ben gehackt door een hobba
hoe weet je dat je door een Hobba bent gehacked? :shock:

Gast

hoe weet je zeker dat je door een hobba bent gehachkt

stefmen

Ongelezen bericht door stefmen »

Omdat ik een tele had die bij een vriend stond en de andere bij mi
dus ik ging door de tele bij men vriend en toen kwam ik in een kamer van plakband dus hij is scammer 8) snap je :wink:

==--dennis--==

Ongelezen bericht door ==--dennis--== »

nou ik zou het zo zeggen als je die tele hebt gerolen van iemand anders dan kan het zijn dat ze niet linken als je weer andermans teles ruilt vraag eerst of je ze mag testen

Jordi

Ongelezen bericht door Jordi »

nou, ik heete op habbo : j0rdi!!! ik had onwijs veel meubels enzow en vondt habbo helemaal te gek tot dat ik een eewige ban kreeg omdat iemand anders op me poppetje ging en hij vroeg pasworden en daarom heb ik nu een eeuwige permanente ban en sal ik is seggen hoeveel ik er aan besteed heb :

150 Euro !

duws... !!!!!
ik haat habbo
ik haat habbo
habbo is dom
habbo is dom !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 :evil: :evil: :evil:

VanHelsing.

Ongelezen bericht door VanHelsing. »

lol ik heb oowk een perm. ban mja als hun het leuk vinden om geld af te jatten van tieners.... ik vindt het zelf wel een beetje laf.... ze geven vaak hun zakgeld er aan uit of ze werken ervoor en habbo geeft ze een ban en weg is geld!

==--dennis--==

ey probeer nu eens weer bij habbo in te loggen ik heb je geunband ik ben een hobba ik hoop dat het heeft geholpen en als het niet lukt spijt het me maar als het werkt heb je echt geluk

habbo

Ongelezen bericht door habbo »

ik heb een habbo de naam zeg ik niet omdat dat ik bang ben dat ze mij gaan verbannen nou dit wil ik zeggen!: habbo is leuk dat is gewoon zo maar HC's hobba's en en moderators maken daar misbruik van ik wil het er eveb over hebben hoe asociaal,stom en zieklijk vind luiser maar ff:
HC's die zijn niet allemaal stom maarsommige zijn echt de druppel! ze doen alsof ze rijk zijn en beter dan de rest en habbo hotel trekt ze voor!
stel een HC is zijn meubels kwijt hulp komt direct!
en als een gewone habbo bestolen is dan komt er nooit iemand alleen maar omdat HC iedere maand 25 credits aan habbo geven! dat is toch ziek! niet alle ouders zijn rijk en kunnen dat betalen! als een kind nou
$1,60 per maand krijgt en hou is er dolblij mee en koopt meubels en die worden gestolen en er komen geen hobba's! dat kun je zo'n kind toch niet aandoen al je zakgeld weg foetsie je kunt wel gaan janken dat is echt sneu maar HC's kopen toch zo weer nieuwe en die krijgen hulp ! stom hor ! ikzelf had een keer credits gekocht omdat mijn habbo-vriendin jarig was en ik wou credits voor haar ! die zijn nooit aangekomen dat vind ik gewoon zo onmenselijk zo f*kking **** dat is gewoon zo zielig voor haar ! of niet dan ik en mijn vriendin zitten op een club JOZ daar leren we over TV maken enzo we hebben ook een filmpje over habbo gemaakt hoe stom dat dat is en die word dan ook zonder pardon uitgezonden op tv hor. woon je in de gemeente zundert dan kun je het mischien wel op tv zien kijken dus?!

habboxlarsx

Ongelezen bericht door habboxlarsx »

ze willen in habbohotel alleen maar geld verdienen.
ZE ZIJN GEK!!.
ik doe zelf wel habbo maar ik kap.
en uhh ik vind credits veel te duur.
€1,60 voor maar 10 credits.
en ook in habbolido van de duikplank 3 keer 2 credits.
ik vind dat habbo helemaal niet bestond.
:P :P
dan waten er ook niet zoveel mensen verslaaft[/b]

denise bon

Ongelezen bericht door denise bon »

ik vindt het stom dat ik alweer gelijk verbannen ben je kunt iemand toch een 2de kans geven inplaats van gelijk dat je er nooit meer op mag want ik heb zeker wel 5 x gebelt maar ja nu kan ik er nooit meer op :evil:

==--dennis--==

ey voor 2 credits bij de habbo lido kan je wel 5 keer springen voor 2 credits dus overdrijf niet

Maxx-Ow

Ongelezen bericht door Maxx-Ow »

Ik kan niet Meer Op Habbo Door Zown Stomme Ban!
Ik heb helemaal nix gedaan!!
ik kwam terug van vakantie.. en ineens kreeg ik een ban..
dat vond ik nogal vreemd.. want ik had niks gedaan...!!
HET iS ONEERLIJK DAT IK NOOIT MEER OP HABBO KAN TERWIJL IK NIX GEDAAN HEB!!! :cry: :x :evil:

Gast

GVD,, ( sorry voor die gvd )SOMMIGE MENSE WORDE VERBANNE TERWIJL ZE NIX HEBBE GEDAAN..
MISCHIEN HEEFT ALLEEN EEN ZOOWN STOM MENS JE AANGEGEVE.. EN TOEN HEB JE ZOMAAR EEN BAN GEKREGE!! TWRIJL ZE HET NIET EENS HEbBE BEWEZE.. JE KAN WEL LATE ZIEN VAN.. KIJK.. IK HEB GEEN MEUBELS MEER.. MAAR DIE KUNNE OOK GEWOON IN ZIJN OF HAAR HAND ZITTEN..!!

p.s:
ik vind het stom dat er een IP ban is!
ik kan niet meer op habbo dankzij mijn stomme broertje die niet snapte dat meubels geld kosten en dat het woord hacken bestaat uit * een habbo poppetje leeghalen * maar hij snapt dat ook nog niet allemaal! ja hallo! hij is pas 6 en een half hoor!!
dus .. ik heb het allemaal uit gelegd en hij heeft er egt enomrme spijt van!! maarja.. hij kan dat natuurlijk niet meer zeggen.. want hij is verbannen.. hij had de meubeltjes wel weer terug gegeven! . dat is een ding.. maar dat hij dan nog verbanne word.............. :cry:
en owjaa.. sorry voor die gvd en die hoofletters enzo.. maar het moest egt even!

Gast

GVD,, ( sorry voor die gvd )SOMMIGE MENSE WORDE VERBANNE TERWIJL ZE NIX HEBBE GEDAAN..
MISCHIEN HEEFT ALLEEN EEN ZOOWN STOM MENS JE AANGEGEVE.. EN TOEN HEB JE ZOMAAR EEN BAN GEKREGE!! TWRIJL ZE HET NIET EENS HEbBE BEWEZE.. JE KAN WEL LATE ZIEN VAN.. KIJK.. IK HEB GEEN MEUBELS MEER.. MAAR DIE KUNNE OOK GEWOON IN ZIJN OF HAAR HAND ZITTEN..!!

p.s:
ik vind het stom dat er een IP ban is!
ik kan niet meer op habbo dankzij mijn stomme broertje die niet snapte dat meubels geld kosten en dat het woord hacken bestaat uit * een habbo poppetje leeghalen * maar hij snapt dat ook nog niet allemaal! ja hallo! hij is pas 6 en een half hoor!!
dus .. ik heb het allemaal uit gelegd en hij heeft er egt enomrme spijt van!! maarja.. hij kan dat natuurlijk niet meer zeggen.. want hij is verbannen.. hij had de meubeltjes wel weer terug gegeven! . dat is een ding.. maar dat hij dan nog verbanne word.............. :cry:
en owjaa.. sorry voor die gvd en die hoofletters enzo.. maar het moest egt even!

Gast

wat doet jouw broertje van 6,5 jaar achter de computer helemaal alleen
in godsnaam :o

==--dennis--==

ey àover jou ban nog even he ik wil even 1 vraag stellen hoe heet jou habbo en weet je precies waneer je niet meer er op kon

ey als iemand nog vragen heeft over een ban of zo mail het even naar

[email protected] ik werk bij habbo en ik ga mijn best doen om uit te zoeken waarom de reden is oke want als het niet is zal ik het rond zeggen bij mark of wel lotus habbo hotel manager

reddragon.D

Ongelezen bericht door reddragon.D »

ik heb een perm. ban nu kan ik niet op andere habbo s

patrickdegroot

Ongelezen bericht door patrickdegroot »

Habbohotel is voor jongeren van 15 t/m 25 jaar ongeveer. Waarom doen jullie zo moeilijk over deze geweldige chatbox.

Gast

Kijk en dan vind je zoiets op Marktplaats!!

Habbo
Prijs: Gratis
Beschrijving: Hey ik stop met habbo. ik ben hobba en heb hcbank en troon en nog veel meer.geef je w.w. en dan zet ik de meubels over.gr. maikel

Foto's: Geen foto beschikbaar
Datum: 16-04-2005, 22:07
Gezien: 131 keer bekeken.

Adverteerder
Naam: maikel (E-mail de adverteerder) (Alle advertenties)
Telefoonnummer: -
Provincie: Noord-Brabant

Gesloten