LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dexia heeft GEEN aandelen gekocht

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: Dexia heeft GEEN aandelen gekocht

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Trek je je terug Guus? Dus toch!!!!!!!
Geen oud Dexia medewerker.
Had Ikwaseenbeetjedom toch gelijk.

guus-geluk
Berichten: 41
Lid geworden op: 25 apr 2005 09:27

Re: Dexia heeft GEEN aandelen gekocht

Ongelezen bericht door guus-geluk »

Ik wil best meehelpen maar als het op zo'n manier gaat NIET

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: Dexia heeft GEEN aandelen gekocht

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Er zijn je verschillende suggesties gedaan, maar jij wilt alleen bij het OM.
Neem contact op met Piet of MET MIJ.
Als je wilt zet ik op het forum een hotmailadres waar je mij bereiken kunt.
Laatst gewijzigd door Janneke52 op 26 apr 2005 09:22, 1 keer totaal gewijzigd.

trudy
Berichten: 1568
Lid geworden op: 10 okt 2003 15:44

Re: Dexia heeft GEEN aandelen gekocht

Ongelezen bericht door trudy »

Geplaatst op 26 Apr 2005 08:55 door guus-geluk


--------------------------------------------------------------------------------

Ik wil best meehelpen maar als het op zo'n manier gaat NIET



Beste Guus Geluk,

Omdat één persoon er niet zo in gelooft (wat hem ook niet kwalijk is te nemen, want wij zijn al zo vaak in de maling genomen), hoeft dat toch niet te betekenen dat u er daarom maar vanaf ziet?

Het is nu aan u om te handelen. Suggesties, zoals boven al vermeld, zijn er voldoende. Dat wij niet direkt in officiële instanties vertrouwen hebben, is ook niet zo verwonderlijk. Leest u eens het e.e.a. in de verschillende topics door, dan zult u ook begrijpen waarom, vandaar ook onze suggestie om eerst e.e.a. met iemand te bespreken die wij vertrouwen en een eventueel te volgen strategie te bepalen.

Wanneer u ons daadwerkelijk terzijde wilt staan, zijn wij u vanzelfsprekend zeer erkentelijk. Verder hierover op dit forum te discussiëren lijkt mij dan ook niet echt zinvol, dit leidt tot niets op den duur.

Vriendelijke groeten, Trudy

woest
Berichten: 862
Lid geworden op: 30 okt 2004 11:28

Re: Dexia heeft GEEN aandelen gekocht

Ongelezen bericht door woest »

Goeiemorgen allemaal,

Het spijt me wel, maar ik denk: daar gáán we weer; we trappen weer in de val en geloven nog steeds in iemands integriteit. Mijnheer (of mevrouw) Geluk gaat dreigen 'graag of niet'. Waarom maakt diegene zich hier 'kenbaar' en niet bij een officiële instantie, waarom niet, desnoods anoniem, via de media?? Is het belangrijker dat een oud-gediende van dexia (zonder hoofdletter) zijn verhaal doet of dat hij aan wanhopige mensen zegt 'te overwegen dat te doen'. En wij maar weer kronkelen.

We laten ons weer blij maken met een dode mus.

Deze 'belangrijke getuige' vindt ons kronkelen belangrijker dan zijn 'missie'. Mocht ik het mis hebben, dan blijkt dat wel na zijn getuigenissen en dan zal ik de eerste zijn om volledig in het stof te bijten en mijn excuses te maken. Ik geloof er niet meer in.

flappie
Berichten: 817
Lid geworden op: 08 dec 2004 18:01

Re: Dexia heeft GEEN aandelen gekocht

Ongelezen bericht door flappie »

ik geloof er zelf ook weinig in.

prutvogel
Berichten: 112
Lid geworden op: 09 feb 2004 21:58

Re: Dexia heeft GEEN aandelen gekocht

Ongelezen bericht door prutvogel »

Zou die vervelend dan toch gelijk hebben???

woest
Berichten: 862
Lid geworden op: 30 okt 2004 11:28

Re: Dexia heeft GEEN aandelen gekocht

Ongelezen bericht door woest »

Ik vermoed, dat wij, vervelend genoeg, (wederom) toe moeten geven, dat 'geluk' in de context met dexia, gewoonweg niet bestaat.

Maar gelukkig hoeft dat ook niet: wij hebben aan feiten genoeg en halen met z'n allen al zo veel boven water, wat eigenlijk niet gezien mocht worden.

We krijgen ze nog wel!

Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Re: Dexia heeft GEEN aandelen gekocht

Ongelezen bericht door Piet »

Als dit een serieuze poging is van guus- geluk om informatie naar buiten te brengen over mogelijke strafbare feiten en wil hij dit b.v. ook via het O.M doen, dan kan ik daar zeker bij helpen.
Wij hebben goede contacten met het O.M., er zijn al diverse gesprekken geweest en er is dus van alles gaande.
Achter de schermen gebeurt meer als menigeen denkt.
Degene die serieuze informatie heeft over eventuele strafbare feiten begaan door Dexia en Aegon, kunnen contact opnemen met mij, [email protected]
Wij zorgen voor het doorsturen van deze informatie of, na overleg met het O.M., kunnen wij zorgen dat de contacten rechtstreeks worden gelegd met het O.M.

Groeten,
Piet

cornelis
Berichten: 880
Lid geworden op: 12 feb 2004 10:58

Re: Dexia heeft GEEN aandelen gekocht

Ongelezen bericht door cornelis »

Guus geluk.

Werk mey piet samen en kom naar buiten mey info,je kunt duizende gezinnen van de ondergang redden,

groetjes

Janny
Berichten: 2094
Lid geworden op: 27 aug 2003 21:15

Re: Dexia heeft GEEN aandelen gekocht

Ongelezen bericht door Janny »

Guus Geluk.

Is dat dat figuurtje uit de Donald Duck?

Vereenzelvigd u zich daarmee?

Dan moet me van het hart, dat u alleen uit bent op eigen gewin, net als dat figuurtje. en zeker niet de noden van ons gedupeerden op het oog hebt.

Dus mensen, maak je niet blij, hij heeft niet eens het lef om naar het OM te stappen. Hij wil alleen maar grote woorden brallen.

Hij houd ons een een luchtballon voor.

Loes,

Ik denk dat je gelijk hebt en zal als hij zich inderdaad meld bij het OM en gaat getuigen na jouw mijn excuses aanbieden. maar niet alleer.

Janny
Laatst gewijzigd door Janny op 26 apr 2005 11:47, 1 keer totaal gewijzigd.

flappie
Berichten: 817
Lid geworden op: 08 dec 2004 18:01

Re: Dexia heeft GEEN aandelen gekocht

Ongelezen bericht door flappie »

mocht die guus geluk toch meewerken wat zal er dan gaan gebeuren met o.a. kabinet en dexia bank etc.

Janny
Berichten: 2094
Lid geworden op: 27 aug 2003 21:15

Re: Dexia heeft GEEN aandelen gekocht

Ongelezen bericht door Janny »

Laar dan het recht maar z'n loop hebben.

Dat is beter dan aldoor die doofpot methode.

Laat dan de beerput maar een poos gruwelijk stinken.

Laat dan de grote heren maar eens voelen wat ellende is.

Wij zijn toch altijd het klootjesvolk dat de ellende het zwaarst voelt, daar kan dit ook nog wel bij, dan wordt de Hemel daarna tenminste weer helder.

Dan maar eerst puinruimen, dat doen we meestal eensgezind, daarna gaat ieder over tot de orde van de dag. of er niets gebeurt is.

Janny

tontonton
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 apr 2005 12:04

Re: Dexia heeft GEEN aandelen gekocht

Ongelezen bericht door tontonton »

Als Guus Geluk bij Dexia heeft gewerkt ben ik Koning van Nederland geweest. Wat een wartaal !!

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: Dexia heeft GEEN aandelen gekocht

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Nou dat JIJ geen koning van Nederland bent geweest tontonton is ZEKER dus......

ad snoeren
Berichten: 2987
Lid geworden op: 06 jan 2004 21:38

Re: Dexia heeft GEEN aandelen gekocht

Ongelezen bericht door ad snoeren »

blijkbaar is het niet gewenst zo te lezen om hier verder te posten over dexia en hoe alles in elkaar zit ik als oud dexia medewerker.

Guus Geluk. Als jij doet wat je zegt te kunnen, zorg ik dat je hemeltergend rijk wordt.
600.000 gegupeerden x10Euro.
Wat denk je daar van 8) :?:

lfs Ad

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: Dexia heeft GEEN aandelen gekocht

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Ook van mij € 10,-- en ik weet wel zeker, ook van de anderen!!!! :idea:

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: Dexia heeft GEEN aandelen gekocht

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Deze persoon (Gus-geluk) krijgt er blijkbaar een kick van hoe de dexia-slachtoffers voor hem in het stof bijten en haast nederig om zijn hulp smeken.

Ach, eens een dexiaan, altijd een dexiaan.

Die hebben nu eenmaal een bepaalde manier van denken en van manipuleren, dat zit gewoon in die personen en zal er pas uitgaan bij hun laatste ademtocht en wie weet is er dan toch nog iets waar ze dan verantwoording aan moeten afleggen.

We zijn er toch allemaal al eens ingetrapt, in die gouden bergen van dexia. Waarom zouden we dat niet nog eens doen.. en nog eens.. en nog eens... we blijven mensen en die trappen nu eenmaal snel in gladde praatjes, dat is nu eenmaal zo en dat weten ze :evil: .

impact
Berichten: 2157
Lid geworden op: 04 jul 2004 17:04

Re: Dexia heeft GEEN aandelen gekocht

Ongelezen bericht door impact »

Waar kan ik mijn tientje voor Guus storten?

flappie
Berichten: 817
Lid geworden op: 08 dec 2004 18:01

Re: Dexia heeft GEEN aandelen gekocht

Ongelezen bericht door flappie »

mochten er geen aandelen zijn gekocht wat guus beweerd hoe zit het dan met de verkopen die gedaan worden als het contract niet wordt nagekomen. Hieruit moet toch ook bewijzen uit voort vloeien.

Het is zo als ik een transactie op de beurs doet via een broker ik altijd een transactieoverzicht krijg.

Gesloten