LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] sunrise goedkoop maar ook goed??????
sunrise goedkoop maar ook goed??????
hij is goedkoop maar hoe is jullie ervaring met de service???
Re: sunrise goedkoop maar ook goed??????
In september verleden jaar is hierop gereageerd. Dat is wel eventjes geleden, maar misschien heb je er iets aan.
Ga naar "zoeken" en zoekwoord "Sunrise"
Ga naar "zoeken" en zoekwoord "Sunrise"
Sunrise? Waar kan ik dat vinden dan? Welke website?
Gewoon hier op het forum met de knop zoeken bovenin.
gast,
je vraagt waar je Sunrise kunt vinden? Ik boek al mijn reizen online via http://www.vindsnel.nl hier staat ook Sunrise bij. Bovendien staan hier alle grote aanbieders bij elkaar! Kun je nog eens vergelijken ook!
Groet,
fraude
je vraagt waar je Sunrise kunt vinden? Ik boek al mijn reizen online via http://www.vindsnel.nl hier staat ook Sunrise bij. Bovendien staan hier alle grote aanbieders bij elkaar! Kun je nog eens vergelijken ook!
Groet,
fraude
tja dat geloof ik wel wand het was een goedkoop nou ja wat is goedkoop
reisje voor 8 dagen.
maar dat wil niet zeggen slecht dus aan uw antwoord heb ik niets.
reisje voor 8 dagen.
maar dat wil niet zeggen slecht dus aan uw antwoord heb ik niets.
B-keuze omdat ze goedkoop waren maar DAARBIJ zeer slechte service, er waren altijd problemen met die lui; de gekste vluchtwijzigingen, tickets niet op tijd, problemen op de vakantie bestemming, vaak achteraf accommodaties. Voor ons op buro dus de reden om ze als B-categorie op de plank te laten liggen. Als alles vol zat namen we Sunrise.
oke dan weet ik waar ik me op moet voorbereiden
ik heb 5 weken geleden al heel wat meegemaakt met een wel goeie maatschappij voor mijn gevoel kan het niet erger maar weet je kom maar op ik ben er klaar voor.(we zijn in mexico geweest )
ons appartementen complex zit halve kilometer van strand af en 1 kilometer van plaatsje petra we gaan naar lesbos.dat klinkt allemaal redelijk en op www.vakantiereiswijzer kwam het er wel met een 8 vanaf.
maar joh bedankt voor de info dan weet ik in iedergeval dat ik niet veel moet verwachten.
ik heb 5 weken geleden al heel wat meegemaakt met een wel goeie maatschappij voor mijn gevoel kan het niet erger maar weet je kom maar op ik ben er klaar voor.(we zijn in mexico geweest )
ons appartementen complex zit halve kilometer van strand af en 1 kilometer van plaatsje petra we gaan naar lesbos.dat klinkt allemaal redelijk en op www.vakantiereiswijzer kwam het er wel met een 8 vanaf.
maar joh bedankt voor de info dan weet ik in iedergeval dat ik niet veel moet verwachten.
nou ik moet zeggen dat ik het een erg mooi appartementen complexvond en alles was super goed geregeld dus ik heb geen klachten over sunrise ik zou zo weer met hun boeken was netjes schoon mooie vluchttijden met martinair zonder vertragingen alles perfect dus.
ik heb slechter gehad hoor.
ik heb slechter gehad hoor.
Sunrise het andersbehoorlijk wat aanbiedingen.En ook heel uitgebreid.
Ik vlieg nu ook met martinair en heb meestal een aanbieding.
Ik vlieg nu ook met martinair en heb meestal een aanbieding.