LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Voorstel Duisenberg : ZEG NEE!!!!

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
flappie
Berichten: 817
Lid geworden op: 08 dec 2004 18:01

Re: Voorstel Duisenberg : ZEG NEE!!!!

Ongelezen bericht door flappie »

Eigenlijk moet a.s. maandag op trosradar er aandacht aan besteedt worden ook natuurlijk in alle andere media

woest
Berichten: 862
Lid geworden op: 30 okt 2004 11:28

Re: Voorstel Duisenberg : ZEG NEE!!!!

Ongelezen bericht door woest »

Van wurgcontract tot dwangbemiddeling.
De mensen belazeren en er onderling hartelijk om lachen, intimideren, bedreigen, de media misleiden, de overheid voor hun karretje spannen, maar verantwoording afleggen? Nou, nee!
WCK, vergunningen, verkoopbeleid tussenpersonen, misleiding in de brochures, misleiding hier, misleiding daar: en Dexia dacht hier mee weg te kunnen komen, letterlijk (België) en figuurlijk? Nou, nee!

Dat pikken wij niet!
Wij gaan door met procederen!
Alles zal aan het licht komen en Dexia zal zich moeten verantwoorden en moeten (terug-)betalen! BKR-registratie moet worden geschrapt. Advocaatkosten moeten worden vergoed. Inleg terug. En als het zo doorgaat, mag er ook schadevergoeding bij.
Wat denken ze wel!

Laat je niet verleiden, ook al ben je nog zo moe.
Het komt er nu op aan.
Hou vol en sterkte!

Vriendelijke groet,
Loes
Laatst gewijzigd door woest op 29 apr 2005 11:39, 3 keer totaal gewijzigd.

flappie
Berichten: 817
Lid geworden op: 08 dec 2004 18:01

Re: Voorstel Duisenberg : ZEG NEE!!!!

Ongelezen bericht door flappie »

maar er zullen vast wel wat gedupeerde het aanbod accepteren. Want ze denken nu he eindelijk ben ik er van verlost.

fraude
Berichten: 151
Lid geworden op: 28 okt 2003 09:35

Re: Voorstel Duisenberg : ZEG NEE!!!!

Ongelezen bericht door fraude »

Als eegaleaser zal ik het aanbod (kwijtschelding restschuld) accepteren.
Niet omdat ik het rechtvaardig vind, maar omdat ik eindelijk eens rust wil hebben. Bovendien zijn de kosten van het doorprocederen bij een restschuld van Euro 11.000 ongeveer even hoog.

Wat nu gebeurd is, is dat Dexia niet hoeft aan te tonen dat de aandelen ooit allemaal zijn aangekocht (fraude, bedrog).
De rechters slaken een zucht van opluchting. Ze hoeven gelukkig geen RECHT meer te spreken. (Stel je voor!!!)

Wanneer de Hoge Raad voortvarender geacteerd had en een vonnis had gewezen in lijn met wat rechtens is op basis van de uitspraak van het Hof Den Bosch dan was de schade voor DEXIA vele malen hoger geweest.

Nee als je ECHT RECHT moet spreken zeg je gewoon dat je het al zo druk hebt, dat de Rotary niet kan wachten en dat golfen belangrijker is dan de narigheid waarin het klootjesvolk verkeert.

Het RECHT heeft haar ware gezicht laten zien door zich niet te laten zien.
In ieder geval kunnen de Heren rechters weer verder achterover leunen en hun zogenaamde objectieve oordeel uitspreken in volstrekt irrelevante zaken, die het klootjesvolk niet treffen.

Arrogantie en macht is een zeer verderfelijke combinatie. De banken zijn gered! Dus op naar de Rotary waar de bankvriendjes een toost uitbrengen op onze Rechterlijke macht en advocaatjes hun wonden likken omdat de inkomstenstroom geblokkerd is door heer Duitenberg.

Groet,

woest
Berichten: 862
Lid geworden op: 30 okt 2004 11:28

Re: Voorstel Duisenberg : ZEG NEE!!!!

Ongelezen bericht door woest »

De blinddoek van Vrouwe Justitia zou moeten staan voor het zonder aanzien des persoons eerlijk rechtspreken; het is te hopen, dat deze blinddoek niet al te letterlijk wordt gezien waar het de wanpraktijken van Dexia betreft. We zullen de magistraten met argusogen volgen en gaan, hoe dan ook, door.

We zijn met velen, vergeet dat niet.
Laatst gewijzigd door woest op 29 apr 2005 11:04, 1 keer totaal gewijzigd.

impact
Berichten: 2157
Lid geworden op: 04 jul 2004 17:04

Re: Voorstel Duisenberg : ZEG NEE!!!!

Ongelezen bericht door impact »

In het laatste nieuws van RTL-z werd advocaat H.J. Bos om diens mening over het schikkingsvoorstel van Dexia gevraagd. Ik wil niemand beïnvloeden, dus kijk en luister zelf maar.

Mijn eigen mening is nu wel gevormd: ik ga tot het vonnis door met mijn eegaleasezaak in Amsterdam. Wat heb ik er überhaupt voor baat bij om met dat "voorstel" accoord te gaan?

Inleg voor 100% terug plus rente/kosten en vernietiging restschuld!

jll
Berichten: 453
Lid geworden op: 10 feb 2004 21:34
Contacteer:

Re: Voorstel Duisenberg : ZEG NEE!!!!

Ongelezen bericht door jll »

Jurispredentie tot heden:

Egalease: vernietiging contract, terugbetaling betaalde termijnen
Depotconstructie:vernietiging contract, terugbetaling betaalde termijnen
Sprintplan (geen restschuld mogelijk na 5 jaar): vernietiging contract, terugbetaling betaalde termijnen
Groeivermogen (geen restschuld mogelijk na afloop): vernietiging contract, terugbetaling betaalde termijnen
enz. enz

aert0001
Berichten: 2173
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: Voorstel Duisenberg : ZEG NEE!!!!

Ongelezen bericht door aert0001 »

Hahahaha wat een farce,

Ton

hanss
Berichten: 47
Lid geworden op: 19 feb 2004 13:00

Re: Voorstel Duisenberg : ZEG NEE!!!!

Ongelezen bericht door hanss »

Weet je wat ik niet snap? Dexia zet 900 miljoen opzij voor compensatie. En de nu voorgestelde oplossing kost Dexia 400 miljoen.

Dat betekent dat er eigenlijk genoeg geld is voor een veel betere oplossing, namelijk dat de volledige restschuld (ipv 2/3 deel) plus een flink deel van de reeds betaalde maandelijkse lasten terug te krijgen.

Dexia komt hier veel te goed weg. Waardeloos!!!

impact
Berichten: 2157
Lid geworden op: 04 jul 2004 17:04

Re: Voorstel Duisenberg : ZEG NEE!!!!

Ongelezen bericht door impact »

Dexia vergeet één ding: veel eegaleasers hebben inmiddels een betrekkelijk kleine restschuld, waar een fikse inleg tegenover staat. Tel daarbij de reeds betaalde advocaatkosten op en het wordt meteen duidelijk. Wat heeft zo'n eegaleaser in godsnaam te winnen bij acceptatie van deze "schikking"? Uitsluitend en alleen verlies!

flappie
Berichten: 817
Lid geworden op: 08 dec 2004 18:01

Re: Voorstel Duisenberg : ZEG NEE!!!!

Ongelezen bericht door flappie »

oftewel het aanbod is waardeloos.

roeieklok
Berichten: 23
Lid geworden op: 11 aug 2003 21:01

Re: Voorstel Duisenberg : ZEG NEE!!!!

Ongelezen bericht door roeieklok »

Beste mensen, heeft het nog zin om verder te procederen?
Als al die belangengroepen accoord gaan met deze schikking, hoe sterk sta je dan nog als individu voor de rechtbank?

Groeten,
Erik

Trees
Berichten: 45
Lid geworden op: 13 sep 2003 15:12

Re: Voorstel Duisenberg : ZEG NEE!!!!

Ongelezen bericht door Trees »

Impact, ik heb restschuld als eegaleaser van 12.000 euro, inleg was 4.500 euro. Moet ik nu nog gaan procederen? Mijn man en ik 'verdienen' net 20 euro teveel p/m om voor een 'toevoegings'advocaat in aanmerking te komen. En procederen is duur. Wat zou jij doen?

ant
Berichten: 92
Lid geworden op: 04 jul 2003 09:36

Re: Voorstel Duisenberg : ZEG NEE!!!!

Ongelezen bericht door ant »

En mijn zaak is uitgesteld tot 6 december.

Restschuld was ongeveer 4000 euro,volgens Bos niet rendabel om te procederen.Maar ik was een van de eerst 150 gedagvaardigden door Dexia.Ik had geen keus.Leaseverlies hielp ook niet en de consumentenbond heb ik ook opgezegd.Misselijk makend is dit alles.
WE ZULLEN DOORGAAN want ik wil mijn inleg, rente,advocaat kosten en een schadevergoeding van die .....bank

flappie
Berichten: 817
Lid geworden op: 08 dec 2004 18:01

Re: Voorstel Duisenberg : ZEG NEE!!!!

Ongelezen bericht door flappie »

teken je het voorstel ben je ook je rechten kwijt.

BERENDIEN
Berichten: 51
Lid geworden op: 26 aug 2003 19:18

Re: Voorstel Duisenberg : ZEG NEE!!!!

Ongelezen bericht door BERENDIEN »

ze staan dus toch boven de wet:

lees niks dat ze vergunning moesten hebben?

lees niks van zorgplicht?

dat zijn toch dzaken die per wet zijn geregeld,gaan ze daar maar zo om heen dat kan en mag niet.

dus duizenberg die er dus toch zit voor dexia,neee we accepteren dit niet en gaan door tot het einde totdat die beerput echt los komt.
en dan krijgen we echt de WALM VAN ZALM in onze neus ik heb het er voor over echt.

impact
Berichten: 2157
Lid geworden op: 04 jul 2004 17:04

Re: Voorstel Duisenberg : ZEG NEE!!!!

Ongelezen bericht door impact »

Trees, probeer tegen een gematigd tarief aansluiting bij een groep te zoeken. Kijk op www.platformaandelenlease.nl en www.pay-back.nl en leg daar je vragen voor.

Zelf kan ik alleen nog maar doorgaan: ik heb een vast bedrag aan het door mij gekozen advocatenkantoor betaald voor de hele (kanton)procedure tot en met vonnis. Nu stoppen brengt voor mij dus alleen maar meer verlies terwijl mijn winstkans dan meteen 0 wordt. Nooit dus!

flappie
Berichten: 817
Lid geworden op: 08 dec 2004 18:01

Re: Voorstel Duisenberg : ZEG NEE!!!!

Ongelezen bericht door flappie »

precies imapct doorgaan met je strijdt.

WL
Berichten: 31
Lid geworden op: 31 jan 2005 23:00

Re: Voorstel Duisenberg : ZEG NEE!!!!

Ongelezen bericht door WL »

hahahaha, dat d8 ik toen ik het "compromis" hoorde vanochtend, rot op met dat waardeloze plan....NO SURRENDER :twisted:

groen
Berichten: 142
Lid geworden op: 12 apr 2005 13:24

Re: Voorstel Duisenberg : ZEG NEE!!!!

Ongelezen bericht door groen »

Gelijk heb je,

lekker door vechten in de rechtzaal. Misschien mogen we eerder bij de rechter komen :D :D

Rot op met Wim, zalm. donner en de boeve benden van dexia. Ze stoppen het voorstel maar in hun reet. Of in de reet van gretha. Word die ook een keer doorgesmeerd. Komen ze misschien ook nog een hoofdoekje van arafat tegen.

Gesloten