LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Advocaatkosten terugvorderen?

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
lions90
Berichten: 247
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:24

Advocaatkosten terugvorderen?

Ongelezen bericht door lions90 »

Ja en hoe zit het nu met al die mensen (like me) die dus al een advocaat hebben of daar al mee klaar zijn ivm eindigen rechtzaak....die kunnen zeker fluiten naar de advocaatkosten of zijn deze nog terug te vorden nu Dexia gaat schikken....ach ja vast niet..lucky us!!

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: Advocaatkosten terugvorderen?

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Stel dat we accepteren bedrogen te zijn/worden door dexia (die blijkbaar nooit aandelen gekocht hebben) stel dat...

dan worden de verenigingen ook overbodig en die hebben nog aardig wat Eurootjes in kas.

Kunnen ze dat dan niet gebruiken om de advocaatkosten van die mensen die hun nek hebben uitgestoken en het aangedurft hebben om te gaan procederen te compenseren?

flappie
Berichten: 817
Lid geworden op: 08 dec 2004 18:01

Re: Advocaatkosten terugvorderen?

Ongelezen bericht door flappie »

stichtingen mogen geen winst maken dus het geld moet dan terug vloeien naar de leden.

impact
Berichten: 2157
Lid geworden op: 04 jul 2004 17:04

Re: Advocaatkosten terugvorderen?

Ongelezen bericht door impact »

Knappe jongen die eenmaal betaald geld van de stichtingen weet terug te krijgen! Schrijf dat maar af en zet het uit je hoofd, flappie.

Dat geldt overigens ook voor alle bedragen die mensen aan hun advocaten hebben betaald - als 'lump sum' of als 'verschot'.

Zelf heb ik een contract met het advocatenkantoor van mijn keuze en heb ik de gehele kantongerechtsprocedure tot en met vonnis vooruit betaald.

Vraag: Wat is mijn voordeel als ik nu stop met procederen tegen Dexia?

Antwoord: NIHIL. Alleen Dexia en mijn advocaat hebben daar voordeel door. (Dexia kan niet meer van mij verliezen en mijn eigen advocaat kan zonder tegenprestatie op vacantie van mijn geld.)


Ik procedeer dus door tot en met vonnis. Verlies heb ik nu ook al, dus ik kan verder alleen nog maar winnen! Kom maar op, Dexia.

ant
Berichten: 92
Lid geworden op: 04 jul 2003 09:36

Re: Advocaatkosten terugvorderen?

Ongelezen bericht door ant »

WE GAAN OOK DOOR,

GR Ant

Gesloten