LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] WAARSCHUWING

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
impact
Berichten: 2157
Lid geworden op: 04 jul 2004 17:04

WAARSCHUWING

Ongelezen bericht door impact »

Gedupeerden, neem naar aanleiding van het nieuwste schikkingsvoorstel van Dexia geen overhaaste beslissing die u later betreurt!

Wacht eerst eens af hoe anderen hier mee omgaan, wat de advocaten en andere experts hierover zeggen. Reken maar dat dit item voorlopig in het nieuws blijft dus laat u niet opjagen.

Laat u vooral niet op het verkeerde been zetten door figuren als Dubio!

flappie
Berichten: 817
Lid geworden op: 08 dec 2004 18:01

Re: WAARSCHUWING

Ongelezen bericht door flappie »

goed gezegt.

Trees
Berichten: 45
Lid geworden op: 13 sep 2003 15:12

Re: WAARSCHUWING

Ongelezen bericht door Trees »

Mee eens Impact, vanmorgen was ik een beetje opgelucht, in ieder geval geen restschuld meer, maar nu baal ik weer, stelletje oplichters.
De inleg wil ik toch ook terug. Dat was ook de insteek van Stichting Eegalease, die niet eens bij deze bemiddelingspoging werd betrokken toch?

arjanne
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 apr 2005 15:25

Re: WAARSCHUWING

Ongelezen bericht door arjanne »

hallo dan..ben hier nieuw..wie weet of je ook je betaalde restschuld terug krijgt
ik heb nl. 3000 euro restschuld betaald... :roll:
kan het nergens achterhalen..ben ik heel dom geweest om dat te betalen...???wie kan hier een antwoord op geven...alvast bedankt... :lol:

Dubio
Berichten: 1268
Lid geworden op: 05 aug 2003 14:02

Re: WAARSCHUWING

Ongelezen bericht door Dubio »

Als je geen restschuld hoeft te betalen dan mag je je handen al dichtknijpen. Ze zijn zelfs coulanter voor eega's, wat ik zelf bespottelijk vind, want zij zouden de restantrestschuld nog met z'n tweeën kunnen betalen, en de verstokte vrijgezel moet in z'n eentje een derde deel van de restschuld betalen.

trudy
Berichten: 1568
Lid geworden op: 10 okt 2003 15:44

Re: WAARSCHUWING

Ongelezen bericht door trudy »

Geplaatst op 29 Apr 2005 15:32 door arjanne


--------------------------------------------------------------------------------

hallo dan..ben hier nieuw..wie weet of je ook je betaalde restschuld terug krijgt
Voorzover ik het kan overzien, krijgen de mensen die hun restschuld (onder protest) betaald hebben 2/3 deel hiervan terug.

hanss
Berichten: 47
Lid geworden op: 19 feb 2004 13:00

Re: WAARSCHUWING

Ongelezen bericht door hanss »

De egaregeling is gewoon discriminatie en zuiver uit juridische gronden. Mijn gezond verstand zegt: iedereen 100% restschuld-vrij. Dat als startpunt. En daarna wil ik meepraten over de (verloren) inleg.

marcel23
Berichten: 46
Lid geworden op: 02 mar 2005 13:46

Re: WAARSCHUWING

Ongelezen bericht door marcel23 »

Hanss,

Ik heb ook hetzelfde standpunt. Laat die bank eerst maar eens zorgen dat alle restschulden verdwenen zijn. Contracten opgeheven en daarna kunnen we dan mog wel overleggen of we die boevenbank voor de inleg voor de rechter dagen of dat er een schikking voor de inleg bereikt kan worden

Trees
Berichten: 45
Lid geworden op: 13 sep 2003 15:12

Re: WAARSCHUWING

Ongelezen bericht door Trees »

En daar ben ik het ook helemaal mee eens, iedereen restschuldvrij natuurlijk!

Dubio
Berichten: 1268
Lid geworden op: 05 aug 2003 14:02

Re: WAARSCHUWING

Ongelezen bericht door Dubio »

Mensen die keurig contractueel de restschuld hebben betaalt moeten eigenlijk 2/3 terugkrijgen. Het is natuurlijk moeilijk om dit af te dwingen, kijk maar naar Dexia die mensen als Piet en andere wanbetalers achter hun broek zit. Zij betalen niet, goede kans dat Dexia zegt: wij betalen uit als eerst al onze cliënten aan hun contractuele verplichtingen vodoen. Helaas werken Piet en consorten met hun niet betalen leuzen daar nogal tegen te berde.

docent
Berichten: 152
Lid geworden op: 08 mei 2004 01:55

Re: WAARSCHUWING

Ongelezen bericht door docent »

stel: ik accepteer de regeling en ontvang van Dexia een kleine 10.000 euro.
stel: ik ben bereid een classe-action van laten we zeggen 10 personen hiervan te financieren
stel: de classe-action wint en krijgt veel meer geld terug dan de voorgestelde 2/3 restschuld.

iedereen krijgt dan om re beginnen haar 2/3 restschuld terug en betaalt daaruit de ontstane "schuld" aan mij terug.

Hetgeen overblijft wordt verdeeld (uiteraard naar verhouding van geleden schade) onder de deelnemers, waarbij de deelnemers uit "billijkheid" mij niet vergeten.

We laten Dexia de rechtzaken dus zelf betalen!

Natuurlijk, ik begrijp, er zitten op hoop haken en ogen aan. Een en ander zal moeten worden vast gelegd, maar toch........het biedt een uitkomst voor groepen mensen die wel willen procederen, maar hier het geld niet voor hebben.

jebe
Berichten: 55
Lid geworden op: 27 okt 2003 09:34

Re: WAARSCHUWING

Ongelezen bericht door jebe »

jij spoort echt niet,dubio!!!MENSEN DIE KEURIG HUN RESTSCHULD HEBBEN BETAALD,alsof die mensen een keus hadden.
die hebben betaalt met het mes op de keel,daar is niets keurig aan,eerder diep triest!!
Ik ben trots dat ik al jaren mijn poot stijf hou,en OOk niet betaal...en tot dusver heeft dat het meeste opgelevert..dus praat nou niet alsof piet en vele met hem ordinaire wanbetalers zijn..mensen met ruggegraat,dat past beter.

impact
Berichten: 2157
Lid geworden op: 04 jul 2004 17:04

Re: WAARSCHUWING

Ongelezen bericht door impact »

Dubio is het nog vergelijkbaar met een N.S.B.er uit de periode '40-'45. Maar "bijltjesdag" komt eraan, huichelaar.

vervelend
Berichten: 143
Lid geworden op: 03 mar 2004 23:14

Re: WAARSCHUWING

Ongelezen bericht door vervelend »

NSB is nog zacht uitgedrukt.

Hij is het niet waard om nog te leven.

Kor S
Berichten: 588
Lid geworden op: 26 feb 2005 12:01

Re: WAARSCHUWING

Ongelezen bericht door Kor S »

...................... wie niet in aanmerking komt,
weer zo,n leuke positieve topic van dubio,
de brenger van goed nieuws.
waarom zou hij nu toch zo populair zijn?

flappie
Berichten: 817
Lid geworden op: 08 dec 2004 18:01

Re: WAARSCHUWING

Ongelezen bericht door flappie »

huurkoop contract is nietig (algemeen bekend)

Dus terug naar voor het tekenen van het contract = restschuld + inleg terug

Rob Hoegstra
Berichten: 169
Lid geworden op: 01 okt 2004 17:29

Re: WAARSCHUWING

Ongelezen bericht door Rob Hoegstra »

Het 18-uur Journaal van de NOS maakte melding van het feit, dat de juridische processen nu waarschijnlijk van de baan zijn !!!

Misschien meer hierover in het Journaal van 20-uur.

flappie
Berichten: 817
Lid geworden op: 08 dec 2004 18:01

Re: WAARSCHUWING

Ongelezen bericht door flappie »

dat denkt de bank........ Maar helaas

Rob Hoegstra
Berichten: 169
Lid geworden op: 01 okt 2004 17:29

Re: WAARSCHUWING

Ongelezen bericht door Rob Hoegstra »

Is waarschijnlijk doorgestoken kaart !! Het zou me niet verbazen als het waarheid is. Duisenberg zei ook, dat de reputatie van Dexia nu is gered :shock:

trudy
Berichten: 1568
Lid geworden op: 10 okt 2003 15:44

Re: WAARSCHUWING

Ongelezen bericht door trudy »

Een reputatie die kapot is, kan men niet zo snel meer herstellen. Als de boel hier afgehandeld is (naar onze tevredenheid dan) vertrekt die bank uit Nederland en die zien we voorlopig echt niet meer terug.....

Duisenberg was meer bang voor de reputatie van Nederlandse banken en de naam van Nederland in het buitenland.

Maar een aantal Nederlandse banken staan nu ook onder vuur.......dat is nog maar het begin.......het mooie is dat wij niet meer bang zijn en ons niet meer laten intimideren.

We zullen doorgaan.........

Gesloten