We hebben het niet over een koe, we hebben het over een kalf!Jij moet je er eens beter in verdiepen, vanaf de bek komt het voedsel van een koe of kalf eerst in de netmaag (dus NIET in de lebmaag) vervolgens gaat het voedsel in de pens (lopen in elkaar over) dan in de boekmaag en ten slotte in de lebmaag. Het voedsel (dus ook het melk) komt dus door alle 4 de magen (logisch want caseïne is gemaakt voor het viermagen stelsel). Daarna pas komt het in de twaalfvingerige darm en wordt dan openomen etc.
Overigens is de lebmaag inderdaad met onze maag te vergelijken, behalve dat het voedsel veel langer in de lebmaag blijft. Zo heeft het caseïne langer de tijd om uit elkaar te vallen (bij de mens is die tijd te kort).
En die melk komt alleen in de lebmaag terecht. Bel de eerste de beste veearts maar op als je mij niet gelooft!
Klets toch geen onzin man, zodra een kalf kan eten, en dat is binnen een maand zal ie dat doen. Ook in de natuur zal hij vlot aan het gras gaan. Melk wordt dan gewoon een bij-produkt. Ooit een kalf gezien wat herkauwd op melk?? (Uberhaupt ooit een kalf in het echie gezien?? )Een baby is niet te vergelijken met een kalf. Een kalf moet veel langer op alleen melk leven.
Nog een stukje van je site
Dit is gewoon een grove leugen en gaat helemaal nergens over.BGH.
BGH is een groeihormoon, koeien worden hier mee behandelt om ze beter te laten groeien.
In melk blijkt ook een beetje BGH te zitten. Volgens onderzoek van de universiteit in
Chicago kan BGH bij vrouwen zorgen voor borstkanker. Bij kinderen en mannen is niet
bekend wat BGH doet. Echter, bij koeien zorgt BGH dat vet oplost in het bloed, hierbij
kan pesticiden en antibiotica vrijkomen. Dit kan ook in melk terecht komen. Tevens wordt
door BGH het afweersysteem bij een koe verzwakt, waardoor er makkelijker virusinfecties
kunnen ontstaan. Deze virusinfecties kunnen ook weer doorgegeven worden naar de mens via
melk.
Dan neem ik terug wat ik zei over karnemelk, hoewel overeind blijft dat je van melk echt niet meer jeugdpuistjes krijgt dan van chocola.Volgens mij schrijf ik dat je van melk jeugdpuistjes krijgt en dat karnemelk juist gezonder is dan melk.
Mijn conclusie van jouw werkstuk. Ik heb nog nooit zoveel onzin bij elkaar gezien, erg slecht. Van mij krijg je een 1 voor de moeite!!