LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Chello superslecht geworden!

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
MC Torringa

Chello superslecht geworden!

Ongelezen bericht door MC Torringa »

Ik ben eigenlijk de grootste UPC hater ter wereld geweest en ben bijna een jaar geleden UPC abonnee geworden.Ik hoorde van veel mensen dat het bedrijf er wel op vooruit was gegaan,en besloot UPC te nemen met Chello easy.In het begin ging het ook allemaal echt geweldig en was er eigenlijk wel tevreden over :) .Ik vroeg later digitale tv aan plus chello light.Ook dat was perfect,alleen er zat een datalimiet op van ongeveer 2000MB :shock:
Later werd chello light onbeperkt,en in de eerste instantie vond ik dat waanzinnig :P .Lekker snel internetten met 2048k download en 512k upload 8) .
Maar sinds een week is dat allemaal veranderd :cry:
Zo rond een uurtje of zeven in de avond begint de ellende.
De snelheid van chello light gaat dan zo drastisch naar beneden dat je soms 30 tot 40 sec. moet wachten voordat een pagina volledig open is.
Het komt ook vaak voor dat de pagina zelfs geeneens gevonden wordt. :evil:
Mijn goeie ideetjes over UPC en Chello zijn nu ver te zoeken :cry:
Een telefoontje naar chello maakt trouwens geen enkele indruk,want volgens de mensjes daar ligt het NATUURLIJK niet aan hun,maar aan jou!Het is een goeie zet geweest om de datalimiet af te schaffen (bij de twee goedkoopste abonnementen is er nog een limiet),maar echt een voordeel zit er dus niet in.Ze moeten maar eens goed gaan spitten in dat netwerk van hun.Geen datalimiet is leuk,maar blijft dat ook leuk als je 's avonds bijna geen pagina meer kunt openen?
Kijk ook maar eens op Chelloo Underground.(is niet de echte chello,maar je hebt er veel aan) www.chelloo.com
p.s. Ik ben nu al een half uur bezig om dit bericht te posten,maar chello gaat zo langzaam,en dit bericht krijg ik nog steeds niet vertuurd :evil:

Gast

Re: Chello superslecht geworden!

Ongelezen bericht door Gast »

wil niet lullig doen maar dit klinkt naar een spyware probleem niet naar een netwerkprobleem

Gast

Mijn internetverbinding (chello classic) is inderdaad ook
supertraag geworden vergeleken bij wat deze was.
Vanaf april 2002 heb ik deze internetverbinding.
Ik was hier tot nu toe vol lof over en heb dit ook van de daken geschreeuwd. Dit zal veel nieuwe klanten voor Chello hebben opgeleverd. De eerste reaktie van Chello op mijn schrijven is dat het
probleem wel aan mijn virusscanner zal liggen. De volgende twee berichten naar Chello zijn niet meer beantwoord.
Hoe moet ik hier nu mee omgaan? Of sterker nog bij wie kun
je terecht? Kan ik mijn abonnement zomaar direct opzeggen in verband met levering van een ondeugdelijk produkt?

Gast

Mijn internetverbinding (chello classic) is inderdaad ook
supertraag geworden vergeleken bij wat deze was.
Vanaf april 2002 heb ik deze internetverbinding.
Ik was hier tot nu toe vol lof over en heb dit ook van de daken geschreeuwd. Dit zal veel nieuwe klanten voor Chello hebben opgeleverd. De eerste reaktie van Chello op mijn schrijven is dat het
probleem wel aan mijn virusscanner zal liggen. De volgende twee berichten naar Chello zijn niet meer beantwoord.
Hoe moet ik hier nu mee omgaan? Of sterker nog bij wie kun
je terecht? Kan ik mijn abonnement zomaar direct opzeggen in verband met levering van een ondeugdelijk produkt?

xs4allgebruiker

Ongelezen bericht door xs4allgebruiker »

Tsja wil niet lullig doen, maar uit elke test en eigen ervaring blijkt maar weer..neem een andere provider bijvoorbeeld xs4all succes

Gast

Als je het zo goed wist dat upc kl.... is, kan ik helemaal niet begrijpen dat je tegen beter weten in toch nog diensten van hun gaat afnemen.

Er is voldoende aandacht aan het debacle upc besteet door diverse media en forums, maar toch zijn er nog steeds mensen die denken dat overkomt mijn niet, WEL DUS.

En dan heb je een probleem, wat niet in 1-2-3- op te lossen is, zeker niet met een a-sociale club als upc.

haarlem

Ongelezen bericht door haarlem »

dat is teminste iemand die weet waar hij het over hebt .
Tsja wil niet lullig doen, maar uit elke test en eigen ervaring blijkt maar weer..neem een andere provider bijvoorbeeld xs4all succes.
xs4all dat is wel de beste provider van nederland .
ben zelf al jaren zeer tevreden .
goede helpdesk .
daar wordt je wel als klant geholpen als je een probleem hebt .
bijna geen wacht tijd en 24x7 open :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Hasjroker1

Ongelezen bericht door Hasjroker1 »

Het is al wat iik eerder zij het stinkende schip van UPC heeft geen geld om voldoende bandbreedte naar buiten te in te kopen en dan loopt de zooi vast. Is jaren geleden ook al gebuurt en die kloothommels hebben er niets van geleerd. Ze hebben dus een bord voor hun kop. Dat dit soort bedrijven nog bestaansrecht hebben in Nederland is jammer. Dit is echt een berijf dat de gebruiker belazerd liegt en bedriegt. Een schande voor de Nederlandse democtratie.

Tokkie

Ongelezen bericht door Tokkie »

Als de UPC testserver een graadmeter is dan heb ik nergens last van gehad omdat ik daar altijd rond de 470 KB/sec haalde.
Alleen het downloaden vanaf usenet verminderde 's avonds van zo'n 450 KB/sec naar 250 KB/sec. Maar ook daar heb ik sinds meer dan een week geen last meer van dus misschien dat UPC toch bezig was en is de problemen te verhelpen.
Ik vind Chello Classic wel tof nu. Een hoge downloadsnelheid en geen datalimiet. Heb voor ongeveer 120 gigabyte gedownload. En eigenlijk had ik geen last van de 250 KB/sec als je "maar" 120 gigabyte downloadt.

Huppel

Ongelezen bericht door Huppel »

Ik heb een tijdje Chello Plus gehad aangezien ik dan met 8Mbit (1MBper seconde) download en 1Mbit upload op internet kon. Nou die 1Mb per seconde downloaden heb ik nooit gehaald. Het maximale wat ik heb gehaald was 650K per seconde. Ik heb Chello gebeld en mijn abonnement laten downgraden, ik betaal nu 30 euro per maand minder en haal nu een download van tussen de 450-500K per seconde. De upload is hetzelfde gebleven!

BC

Ongelezen bericht door BC »

Hoi Allemaal,

Ik ben sinds 15 maart 2005 overgestapt van analoge telefonie van UPC naar digitale telefonie.

Echter zijn er alleen maar problemen, 3 weken geen telefonie gehad en mijn internetsnelheid ( chello plus ) werkt niet meer.

Ik ben vervolgens na 3 weken kwaad naar een UPC center geweest en daar was er gelukkig een medewerker die wel tijd en begrip voor de mij had. Ze heeft naar UPC Amsterdam gebeld en na 1,5 uur bellen werkte mijn digitale telefoon weer.

Het probleem was dat : 1 tijdelijk nummer en mijn eigen nummer was gekoppeld aan 1 lijn en dat was het probleem van de storing. Waarom heeft men dat niet eerder gezien ????

Probleem nummer 2 !!
Mijn chello Plus werkt niet meer. ipv Chello plus zit ik nu op een standaard waarde Chello Light of lager
( 128 / 128 ipv 8000 / 1000 ) !!! pfffffffff
Het probleem nu is dat in het achter of back server staan mijn gegevens niet meer. Volgens mij is dit ook een handeling van een paar minuten.

Eigenlijk hoop ik dat iemand die bij UPC werkt even wil kijken naar het probleem en misschien wel wil kijken en eventueel het probleem wil verhelpen.

Zijn er nog meer mensen die het zelfde probleem hebben of hebben gehad ??

Greetz

ps. Als je de juiste UPC medewerkers aan de lijn krijgt dan is het probleem snel opgelost, helaas krijg je vaak de verkeerde UPC medewerkers aan de lijn en word je vaak aan het lijntje gehouden!!

UPC heeft mooie producten echter ben ik van mening dat er veel verkeerde medewerkers werken bij UPC en hoop dat ze ook wat meer tijd en geld willen stoppen in de opleiding of in de aanname van medewerkers.

Als het werkt dan werkt het ook goed, maar voordat het werkt............

Gast

heb al 5 jaar xs4all en nog noit was er een problem mee kan het iederen alleen maar aan raden!!!

Gast

Waarom 3 keer posten BC?

Timmy

Ongelezen bericht door Timmy »

UPC was wat betreft helpdesk erg vooruit gegaan en de kwaliteit was ook stukken beter. Ik heb in de afgelopen 2 jaarbijna geen storingen gehad en als ik hulp nodig had werd ik ook adequaat geholpen. Afgelopen zondag kreeg ik mijn pc weer terug nadat ik wat problemen ermee had gehad. Maar ik kon niet internetten. Dus ik nadat we van alles hadden geprobeerd naar Chello heen gebeld. kijgen we een helpdeskmedewerker aan de lijn en die zegt tja dan moet u ff de stekker uit de pc halen heel hard op de stekker blazen en dan doet ie het wel weer doet ie het niet dan is de kabel kapot. Duhuh ik had smiddags nog bankzaken per laptop internet gedaan met dezelfde kabel dus dat kan niet.

Opnieuw met chello gebeld en nu uitgelgd dat ik 2 minuten terug nog verbinding kreeg met dezelfde kabel naar de laptop en dat ik me nu dus niet met een dergelijke dooddoener wou laten afschepen. Zat hij nog t ezeuren over dat mijn netwerkkaart kapot kon zijn en zo. Ik zegman hij is net terug van e computerzaak en datis allemaal nagekeken en goed bevonden. Met veel gezeur is het dus uiteindelijk wel goed gekomen.

Gast

heb je foto's van het blazen????? :D :lol: :wink:

Hasjroker1

Ongelezen bericht door Hasjroker1 »

Je aan een stekker laten blazen. Wat een incompetente lui die helpdesk van Chello.

fanie

Ongelezen bericht door fanie »

ik weet niet waar om er zo veel word gekaagd
ik heb een abonoment met upc al voor een paar jaar toen was het nog telekabel ik heb nog nooit problemen met ze gehad en als daar een probleem was dan was dit mij fout maar als ik dan bel naar upc dan word ik mooi geholpen of terug gebeld en het probleem opgelost
kyk is goed naar je computer de fout licht meestal bij je zelf
goed werk upc
groete fanie

ps
sorry hoor maar mij dutch is niet zo goed

Gast

fanie,

prachtig dat jij zulke goede ervaringen hebt met UPC, je zal wel heel goed in blazen zijn dan :?

melvincuperus

Ongelezen bericht door melvincuperus »

ik heb nu 2 dage chello light maar met 60 kbps deugt dat wel :roll:

melvinc

Ongelezen bericht door melvinc »

ik heb de vraag al die ik wou weten.dus ga maar gewoon door met deze
lijst :roll: of jullie gaan niet veder mer deze lijst :roll:

Gesloten