LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] De grens is bereikt !

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
Pieter
Berichten: 1874
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:06
Contacteer:

Re: De grens is bereikt !

Ongelezen bericht door Pieter »

3 telefoontjes?

Je wilt niet weten wat bij onze helpdeskmedewerkerster binnenkomt.
Ik heb grote bewondering voor haar. Geheel vrijwillig en op de achtergrond staat ze slachtoffers te woord met raad en luisterend oor. Gedupeerden ervaren het als zeer prettig om even anoniem te kunnen praten over zijn of haar ellende die zich afspeelt in de persoonlijke sfeer. De contactgedupeerden lijn is opgezet als een soort Korrelatie telefoon. AUB niet bellen over welke advocaat is geschikt en dergelijke. Daarvoor kunt u een e-mail richten aan [email protected] doorgaans krijgt u binnen 2 werkdagen een antwoord in sommige gevallen wordt u terug gebeld.
Payback bemant een Helpdesk en biedt ondersteuning aan gedupeerden in hun situatie.
Wat moet ik doen als . . . ?



- het incassobureau dreigt
- ik niet meer kan betalen
- het contract afloopt
- de deurwaarder komt

Met dergelijke vragen kunt u nu al terecht via Email: [email protected]



Voor een luisterend oor kunt u bellen met onze Contact-Gedupeerden-Lijn.

De Contact-Gedupeerden-Lijn is bereikbaar onder het telefoonnummer; 06-40609791

Op Maandag- en Vrijdagmorgen van 10:00 t/m 11:30 uur

en Dinsdag- en Donderdagavond van 18:30 t/m 20:00 uur

Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Re: De grens is bereikt !

Ongelezen bericht door Piet »

Pieter,

Moet je nu deze topic ook al verpesten?
Je begint op croosjes te lijken.
3 telefoontjes?
Drie telefoontjes van mensen die afgelopen nacht niet konden slapen.
Pieter, jij weet donders goed hoeveel telefoontjes ik per dag krijg.
Die telefoontjes zijn niet aan tijd gebonden maar gaan 7 dagen per week door van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat.
Pieter, wat ben jij een min mannetje.
Met elke posting maak jij jezelf en payback steeds meer belachelijker.

Ik heb wel alle respect voor Anneke die deze telefoontjes aanneemt.

Gelukkig heeft payback het geld om die telefoon aan te schaffen en ik niet.
Maar dat vergeet Pieter maar liever, jammer.

Piet

leeuwen
Berichten: 118
Lid geworden op: 27 jul 2003 20:09

Re: De grens is bereikt !

Ongelezen bericht door leeuwen »

Pieter, je probeert het keer op keer, maar helaas, pindakaas, je kan zelfs niet in de schaduw staan van PIET!!!!!

Ineke

Pieter
Berichten: 1874
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:06
Contacteer:

Re: De grens is bereikt !

Ongelezen bericht door Pieter »

Ineke,
Geloof me, ik wil absoluut niet in de buurt komen van Piets schaduw. IK ken hem persoonlijk al te goed. Heeft de mond vol over manipuleren van andere. Kan alleen maar uit ervaring zeggen. Look who is talking.
Zelf ben ik niet uit op persoonsverheerlijking of rammen op eigen borst van O wat ben ik toch goed. en o wat erg ze hebben op mijn p*k getrapt.
Probleem van Piet is en blijft zijn korte tenen en alles op zich zelf betrekken. Zit nu eenmaal in mans karakter.

Mvg,
Pieter
Laatst gewijzigd door Pieter op 13 apr 2005 16:44, 1 keer totaal gewijzigd.

villa_cees
Berichten: 313
Lid geworden op: 02 okt 2003 18:14

Re: De grens is bereikt !

Ongelezen bericht door villa_cees »

Met korte tenen loopt Piet weinig gevaar!
Trapt nooit iemand op!

vr.gr.Cees :wink:

Pieter
Berichten: 1874
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:06
Contacteer:

Re: De grens is bereikt !

Ongelezen bericht door Pieter »

Foutje, herstel lange tenen.

Mvg
Pieter

leeuwen
Berichten: 118
Lid geworden op: 27 jul 2003 20:09

Re: De grens is bereikt !

Ongelezen bericht door leeuwen »

Jammer, maar helaas, ik denk niet dat het ooit nog goed komt tussen de twee Pieten. Het is niet anders. Toch wil ik er nog even op wijzen dat Piet Koremans heel veel mensen een 'hart onder riem heeft gestoken' door allereerst naar hen te luisteren - niet onbelangrijk - en hen daarnaast goede adviezen te geven zodat ze in elk geval weer enigszins rustig konden slapen. Dat heeft hij ook bij ondergetekende gedaan en daar ben ik hem nog steeds ontzettend dankbaar voor.

Groet van Ineke

trudy
Berichten: 1568
Lid geworden op: 10 okt 2003 15:44

Re: De grens is bereikt !

Ongelezen bericht door trudy »

Geplaatst op 13 Apr 2005 16:36 door Pieter


--------------------------------------------------------------------------------

Ineke,
Geloof me, ik wil absoluut niet in de buurt komen van Piets schaduw.


Het hierbovengenoemde betekent alleen maar dat u niet aan Piet kan tippen en hem bij iedere gelegenheid probeert de grond in te boren.

Het zal vergeefse moeite blijken, dus beter hiermee stoppen i.p.v. jezelf belachelijk te maken met dat venijn.

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: De grens is bereikt !

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Ach, Pieter heeft zich zoals zo vaak weer eens van zijn plee-bek kant laten zien.

Het is zo jammer dat zoveel dexia-slachtoffers door dit figuur in verwarring wordt gebracht.

Moet ik nog zeggen dat Piet oké is! Dat weten we toch!

Maar die ander, die pieterman die steeds het conflict maakt en dan gaat likken is dat niet, dat is zo langzamerhand toch wel duidelijk genoeg...

HvdB
Berichten: 1097
Lid geworden op: 25 aug 2004 17:58

Re: De grens is bereikt !

Ongelezen bericht door HvdB »

Waarom staat de TROS het toe om onderlinge geschillen, tussen de diverse dubieuze clubjes ,uit te vechten op dit forum?

Schandalig gewoon!!!!

Gast

Re: De grens is bereikt !

Ongelezen bericht door Gast »

Ik vind het allemaal zeer triest voor iedereen. Hoop dan ook dat het recht zal overwinnen.

Astrid_26
Berichten: 4
Lid geworden op: 03 apr 2005 20:14

Re: De grens is bereikt !

Ongelezen bericht door Astrid_26 »

Het is inderdaad een trieste zaak zeg. PAL heeft ruzie met pay-back en croosjes heeft ruzie met iedereen.
Andere stichtingen gunnen elkaar het licht niet in de ogen.

Piet, Pieter, L.Blok, BAH!!!!!!!!!!!!

Gast

Re: De grens is bereikt !

Ongelezen bericht door Gast »

Dat de voorzienigheid met jullie is.
Laatst gewijzigd door Gast op 14 apr 2005 12:32, 1 keer totaal gewijzigd.

Kor S
Berichten: 588
Lid geworden op: 26 feb 2005 12:01

Re: De grens is bereikt !

Ongelezen bericht door Kor S »

goede morgen,nederland,
ons in ,t ootje nemen? NO WAY.
het virus [ARMOE REXIA ] zal uitgeroeid worden
acties zijn onderweg ,en SAMEN ZIJN WE STERK

Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Re: De grens is bereikt !

Ongelezen bericht door Piet »

Op 7 april heeft de rechtbank in Amsterdam Dexia veroordeeld tot het volledig terugbetalen van alle gelden die de gedupeerde heeft betaald aan Dexia.
Hij krijgt dus zijn volledige inleg terug!
100.000 euro

Dus waarom zouden wij schikken.
Omdat wij b.v. niet weten dat deze uitspraak er is.
De rechtbank in Amsterdam heeft deze uitspraak niet gepubliceerd en dit ondanks meerdere verzoeken om dit te doen.Ook nu weer worden wij gemanipuleerd waar wij bij staan!

De rechtspraak weigert dus om uitspraken die gunstig voor ons zijn direct te publiceren omdat dit de bemiddelingspoging en de schikkingsvoorstellen kan beinvloeden.

ZEG NEE !! tegen deze opgedrongen bemiddelingspoging!

Groeten,
Piet

henkb
Berichten: 23
Lid geworden op: 29 apr 2005 20:21

Re: De grens is bereikt !

Ongelezen bericht door henkb »

He dagwaarde,

helemaal eens. Niemand heeft je gewongen mee te doen. Had je maar niet zo hebberig moeten zijn.

cornelis
Berichten: 880
Lid geworden op: 12 feb 2004 10:58

Re: De grens is bereikt !

Ongelezen bericht door cornelis »

Als er iemand hebberig is is dexia het wel,dat blijkt wet hé.

Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Re: De grens is bereikt !

Ongelezen bericht door Piet »

Zoals al vaker vermeld is dit een bemiddelingspoging die ons, gedupeerden, door de strot wordt geduwd.
Er is altijd gezegd: ga naar de rechter en laat hem beslissen over dit geschil tussen de gedupeerden en Dexia.
De uitspraken van de afgelopen 6 maanden zijn bijna allemaal in het nadeel van Dexia en de gedupeerden zijn aan de winnende hand.
De Nederlandsche Bank en minister Zalm hebben deze bemiddelingspoging opgezet, niet de gedupeerden!
Immers wij hoeven niet meer te schikken de rechter vonnist in ons voordeel en veel mensen krijgen geld terug.

Zonder overleg en inspraak van de achterban heeft de Stichting Leaseverlies en de Consumentenbond gesproken met Dexia en dhr Duisenberg en er ligt nu een schikkingsvoorstel waar zij achter staan.
Sterker nog, zij adviseren de schikking te accepteren en waarschuwen voor de gevolgen van niet accepteren: jaren procederen en hoge kosten.
Onzin!
Voor de zoveelste keer geeft Leaseverlies weer misleidende adviezen, het lijkt Dexia wel!
Er komen geen jarenlange procedures omdat Dexia niet in hoger beroep gaat in individuele rechtszaken, zij hebben dit nog geen enkele keer gedaan.


Het Platform Aandelen Lease adviseert de gedupeerden over het voorstel Duisenberg : ZEG NEE!!!!
Alleen voor die gedupeerden met een laag schadebedrag en gedupeerden die dit geestelijk niet meer aankunnen, is te overwegen akkoord te gaan met de schikking.

Toen op 11 februari De Nederlandsche Bank met een persbericht kwam dat er een bemiddelingspoging zou komen met Duisenberg als bemiddelaar, wisten we al hoe het zou aflopen.
Dit is allemaal van te voren gepland en voor 11 februari was al bekend hoe het zou aflopen
Wij worden gemanipuleerd waar wij bij staan.

De bemiddelingspoging wordt ons door de strot geduwd en kracht bijgezet door het eenzijdig aanhouden van alle rechtszaken zodat wij geen keus meer mogen hebben.
Gunstige uitspraken zoals die in Amsterdam van 7 april waarin de gedupeerde al zijn geld terugkrijgt wordt niet gepubliceerd, wij mogen dit niet weten !
Deze gedupeerde is volledig in zijn gelijkgesteld door de rechter en Dexia is veroordeeld om alle betaalde gelden terug te betalen.
Hert gaat hier om ruim honderdduizend euro.
Je gaat toch als gedupeerde geen schikking aan dat je alleen je restschuld niet hoeft te betalen terwijl je al je geld terug kan krijgen via een rechtszaak!
Het laatste half jaar heeft Dexia bijna alle zaken verloren!!
Als deze gedupeerde had geluisterd naar de Stichting Leaseverlies dan had hij nu 25 % van zijn restschuld moeten betalen i.pv. honderdduizend euro terug te krijgen!

Wij ZEGGEN NEE!! tegen dit schikkingsvoorstel en zeggen NEE !! tegen deze opgedrongen bemiddelingspoging die is opgezet om Dexia van de ondergang te redden.
Wij zeggen ook NEE !! tegen het stopzetten van onze rechtszaken.
De onterechte A-codering bij het BKR zit als een molensteen om onze nek en alleen de rechter kan ons hiervan bevrijden en juist deze rechter laat ons barsten door geen uitspraak te doen!

WIJ EISEN RECHT!!
De rechter moet bepalen wie in zijn recht staat.

Daarnaast dienen ook de strafrechtelijke overtredingen van Dexia/ Aegon te worden onderzocht.
Er was geen vergunning om deze producten te verkopen en de beloofde aandelen zijn niet gekocht.
Dexia /Aegon dient strafrechtelijk te worden vervolgd door het O.M.

Nog een pikant detail, minister Zalm heeft in 1998 het groen licht gegeven voor deze aandelenlease affaire door te verklaren dat de Wck (Wet consumenten krediet) niet van toepassing is .
In de uitspraken van de rechtbanken wordt nu geoordeeld dat Wck wel van toepassing is.
In een reactie verklaarde Dexia om de staat aan te klagen over de uitlatingen van minister Zalm , dus Zalm heeft een goede reden om samen met De Nederlandsche Bank een doofpot oplossing te bedenken in de vorm van een schikking.....
Waarom denk je dat hij in de Tweede Kamer op 19 april heeft gezegd dat hij vind dat de Wck niet van toepasing is.....

Groeten,
Piet

impact
Berichten: 2157
Lid geworden op: 04 jul 2004 17:04

Re: De grens is bereikt !

Ongelezen bericht door impact »

Dit zou zelfs te erg moeten zijn voor Donner en Zalm,
deze smerige diefstal-, fraude- en oplichtingswalm! :evil:

asubayah
Berichten: 7
Lid geworden op: 30 apr 2005 10:35

Re: De grens is bereikt !

Ongelezen bericht door asubayah »

simpel rekensommetje voor iedereen.
met het schikkingsvoorstel van dexia daar wordt alleen dexia maar wijzer van.
want de meeste gedupeerde hebben hun eigen restschuld al betaald door hun maandelijkse betalingen aan dexia.
mijn voorbeeld in guldens:70000 guldens betaald in maandelijkse termijnen in een periode van vijf jaar.
met het schikkingsvoorstel van dexia wordt dat een dikke vette winst van 5500 gulden, dus mijn verlies blijft een kleine 65000 gulden een hoeraatje voor dexia.
mensen zeg NEE tegen het voorstel!!!

Gesloten