LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] jubileumloterij gaat niet door
jubileumloterij gaat niet door
De jubileumloterij voor Beatrix gaat niet door.
Wat moet deze actie veel geld hebben gekost.
Denk maar aan:
-inzetten van betaalde medewerkers
-voorbereiden van de actie
-organiseren van de actie
-het laten maken van drukwerk i.v.m. de brief die alle deelnemers
toegestuurd kregen
-en dan alle verzendkosten van deze brieven.
en ga zo maar door.
Zonde, zonde, zonde, van al dat verspilde geld en dat in deze tijd! En we hebben het niet over een paar eurotjes.
Wat moet deze actie veel geld hebben gekost.
Denk maar aan:
-inzetten van betaalde medewerkers
-voorbereiden van de actie
-organiseren van de actie
-het laten maken van drukwerk i.v.m. de brief die alle deelnemers
toegestuurd kregen
-en dan alle verzendkosten van deze brieven.
en ga zo maar door.
Zonde, zonde, zonde, van al dat verspilde geld en dat in deze tijd! En we hebben het niet over een paar eurotjes.
Re: jubileumloterij gaat niet door
En ze hebben er nog een k*tsmoes voor ook.
Ze durven gewoon niet toe te geven dat ze de "medewerking" van de deelnemers volledig verkeerd hebben in geschat.
De minister gaat hier ook aardig op z'n muil met z'n toestemming voor deze actie.
Ze durven gewoon niet toe te geven dat ze de "medewerking" van de deelnemers volledig verkeerd hebben in geschat.
De minister gaat hier ook aardig op z'n muil met z'n toestemming voor deze actie.
-
Hoe zit het met de reeds geinde gelden?
Hoezo? De minister heeft er juist voor gezorgd dat het betaalde nummer gratis werd.De minister gaat hier ook aardig op z'n muil met z'n toestemming voor deze actie
Dat heb je mis, dat deed de mijnister pas na bergen kritiek die er op de aktie kwam. Dus echt spontaan ging het niet.
Laat dit nu eens een dure les zijn voor de loterijen. Laat ze nou eens beginnen met de mensen eerst te vragen of ze willen meedoen. Het is eens goed dat ze in het stof moeten bijten.
Laat dit nu eens een dure les zijn voor de loterijen. Laat ze nou eens beginnen met de mensen eerst te vragen of ze willen meedoen. Het is eens goed dat ze in het stof moeten bijten.
De minister heeft in 1e instantie toestemming gegeven voor deze actie.
Hij besliste dus wel even voor ALLE deelnemers dat het aantal loten per deelnemer eenmalig verdubbeld zou worden en er dus ook dubbel geld van de rekening zou mogen worden afgeschreven en DAT is waar men zo tegen aggeerde.
Toen bleek dat men zich alleen via een betaalnummer voor deze actie kon afmelden heeft de minister gezegd dat dat niet de bedoeling was en men zich gratis moest kunnen afmelden.
Nu is de hele actie waar de minister toestemming voor had verleend afgeblazen.
Zogenaamd omdat men zoveel nieuwe deelnemers had dat dat extra geld niet meer nodig was. Laat me niet lachen!
WAT een blamage, zowel voor de loterijen als de minister.
@Michellangelo:
De bedoeling van de loterijen was om de bedragen per 26 april af te schrijven.
De enige die er nu financieel slechter van zijn geworden zijn de mensen die zich via het betaalnummer hebben afgemeld.
Hij besliste dus wel even voor ALLE deelnemers dat het aantal loten per deelnemer eenmalig verdubbeld zou worden en er dus ook dubbel geld van de rekening zou mogen worden afgeschreven en DAT is waar men zo tegen aggeerde.
Toen bleek dat men zich alleen via een betaalnummer voor deze actie kon afmelden heeft de minister gezegd dat dat niet de bedoeling was en men zich gratis moest kunnen afmelden.
Nu is de hele actie waar de minister toestemming voor had verleend afgeblazen.
Zogenaamd omdat men zoveel nieuwe deelnemers had dat dat extra geld niet meer nodig was. Laat me niet lachen!
WAT een blamage, zowel voor de loterijen als de minister.
@Michellangelo:
De bedoeling van de loterijen was om de bedragen per 26 april af te schrijven.
De enige die er nu financieel slechter van zijn geworden zijn de mensen die zich via het betaalnummer hebben afgemeld.
zou het niet zo zijn dat de loterijen geschrokken zijn van zoveel afzeggingen dat het eigenlijk niet meer kon doorgaan .
Ik zelf heb ook afgezegd wel op het gratis nummer maar de telefoniste zei daar dat ze er gek van werd van al de afzeggingen .
Kortom ik vind dat een minister samen met de loterijen niet zo maar bepalen dat er 1 malig iets van onze en mijn rekening word afgeschreven terwijl ik dat niet wil .]
De brutaliteit al schandalig gewoon ,blij toe dat het een flop is geworden .
Een goed doel kies ikzelf wel uit en niet de minister en de loterijen.
Ik zelf heb ook afgezegd wel op het gratis nummer maar de telefoniste zei daar dat ze er gek van werd van al de afzeggingen .
Kortom ik vind dat een minister samen met de loterijen niet zo maar bepalen dat er 1 malig iets van onze en mijn rekening word afgeschreven terwijl ik dat niet wil .]
De brutaliteit al schandalig gewoon ,blij toe dat het een flop is geworden .
Een goed doel kies ikzelf wel uit en niet de minister en de loterijen.
""Hoe zit het met de reeds geinde gelden?""
Even een reactie hierop: die reeds geinde gelden ZIJN er niet. Op het moment dat jij dit schreef, was het nog geen 24 april. Zoals je uit de aankondiging kon opmaken: zou het geld rond genoemde datum jvan je rekening worden afgeschreven. Op of rond de 24e, om precies te zijn, maar omdat er inmiddels (jij reageert immers op 23 april op dit besluit) al besloten is de boel af te blazen, zal er van niemand dat geld worden ingehouden.
Even een reactie hierop: die reeds geinde gelden ZIJN er niet. Op het moment dat jij dit schreef, was het nog geen 24 april. Zoals je uit de aankondiging kon opmaken: zou het geld rond genoemde datum jvan je rekening worden afgeschreven. Op of rond de 24e, om precies te zijn, maar omdat er inmiddels (jij reageert immers op 23 april op dit besluit) al besloten is de boel af te blazen, zal er van niemand dat geld worden ingehouden.
Zoals ik al eerder zei:
En de loterijen zelf dan? Die hebben veel geld aan mailings uitgegeven, waar nu niets voor terugkomt. En dat is maar goed ook.
Maar de kosten van deze miskleun zullen wel op de deelnemers worden verhaald, in de vorm van een onaangekondigde verhoging van de inleg per lot. Let maar eens op: door zogenaamd onvoorziene omstandigheden moeten de loten binnenkort ineens 7,50 gaan kosten.
Ik vind het trouwens een flut-argument: men geeft aan, voldoende geld in kas te hebben? Dan kunnen ze er ook een gratis extra trekking van maken. DAT zou pas een gebaar zijn van de loterijen, tegenover de leden, die soms al jarenlang trouw hun inleg hebben betaald.
Maar de kosten van deze miskleun zullen wel op de deelnemers worden verhaald, in de vorm van een onaangekondigde verhoging van de inleg per lot. Let maar eens op: door zogenaamd onvoorziene omstandigheden moeten de loten binnenkort ineens 7,50 gaan kosten.
Ik vind het trouwens een flut-argument: men geeft aan, voldoende geld in kas te hebben? Dan kunnen ze er ook een gratis extra trekking van maken. DAT zou pas een gebaar zijn van de loterijen, tegenover de leden, die soms al jarenlang trouw hun inleg hebben betaald.
Laats gelezen rede van niet door gaan van jubuleum trekking
door toenemende nieuwe leden was de extra trekking en inningen niet meer noodzakelijk.
De meest grote leugen heb ik nog nooit gehoord.
Durven ze nou echt niet de waarheid te vertellen dat het door vele OPZEGGINGEN het niet verantwoord was om door te gaan met het flessentrekkerij.
Ik heb eeuwig spijt dat ik dat ik ooit lid ben geworden van deze maffia
of ik niet kan rekenen 1.000.000 x 5,75
dan hou ik het op 1 .000.000 leden maar zal best 3x hoger kunnen zijn
omdat er meer mensen meer loten hebben.
Dieven zijn het.
door toenemende nieuwe leden was de extra trekking en inningen niet meer noodzakelijk.
De meest grote leugen heb ik nog nooit gehoord.
Durven ze nou echt niet de waarheid te vertellen dat het door vele OPZEGGINGEN het niet verantwoord was om door te gaan met het flessentrekkerij.
Ik heb eeuwig spijt dat ik dat ik ooit lid ben geworden van deze maffia
of ik niet kan rekenen 1.000.000 x 5,75
dan hou ik het op 1 .000.000 leden maar zal best 3x hoger kunnen zijn
omdat er meer mensen meer loten hebben.
Dieven zijn het.
Birdy: op welke school heb jij gezeten? Volgens mij heb je bij de lessen Nederlands niet echt opgelet.