LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Het is stikken of schikken.

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
Gast

Het is stikken of schikken.

Ongelezen bericht door Gast »

Schikken gaat het helemaal worden in 2005.

woest
Berichten: 862
Lid geworden op: 30 okt 2004 11:28

Re: Het is stikken of schikken.

Ongelezen bericht door woest »

Geplaatst op 10 Apr 2005 22:16 door Piet


OPROEP

Aan alle aandelenlease gedupeerden

Op 1 juni 2005 organiseert het Platform Aandelen Lease (PAL) een landelijke demonstratie in Den Haag tegen de veroorzakers van dit drama dat ons land miljarden euro’s kost.
Alle aandelenlease gedupeerden worden opgeroepen hieraan mee te doen.

Al jaren gaat Nederland gebukt onder de aandelenlease affaire en heeft honderdduizenden gedupeerden in financiële, geestelijke, sociale en maatschappelijke problemen gebracht.
Er is een zogenaamde bemiddelingspoging opgezet door De Nederlandsche Bank waar alleen de banken beter van worden. De broodnodige rechtszaken zijn door de rechtbanken voor langere tijd aangehouden waardoor er geen recht meer wordt gesproken in onze strijd tegen Dexia en waardoor deze bank maar ook Aegon tegen een catastrofe wordt beschermd.

Protesteer hiertegen en demonstreer mee.

Kom naar het Malieveld, loop mee in deze demonstratietocht naar de Tweede Kamer en laat zien dat het water ons aan de lippen staat.
Nog een jaar wachten op recht en ons geld is letterlijk en figuurlijk dodelijk voor veel gedupeerden.
De tijd van thuis blijven zitten en hopen dat het probleem vanzelf oplost is voorbij.
Ook de aandelengedupeerden van andere aanbieders zoals Aegon, Fortis, Levob, Ohra, DSB, Nationale Nederlanden, SNS en Delta Lloyd worden opgeroepen om mee te doen met de grootste demonstratie van dit jaar tegen het onrecht genaamd aandelenlease.
Neem spandoeken mee, beschilder uw kleding, het maakt niet uit. Als u maar zorgt dat de boodschap overkomt.

Vertrek vanaf het Malieveld om 1300 uur.
Dit aandelenlease drama mag niet in de doofpot verdwijnen!
Laat zien dat de grens is bereikt, wij eisen RECHT !!

Help mee deze demonstratie tot een groots gebeuren te maken, steun ons met een donatie op rek.nr 46 55 56 515 t.n.v. Demo 2005 te Oosterhout.

Voor meer informatie:
Piet Koremans
[email protected]
www.platformaandelenlease.nl
Informatiecentrum voor aandelenlease gedupeerden

Gast

Re: Het is stikken of schikken.

Ongelezen bericht door Gast »

Er zullen wel weer zo'n 26 man op komen dagen. Dat zal het Malieveld niet vullen.

Gast

Re: Het is stikken of schikken.

Ongelezen bericht door Gast »

Als impact en zijn lelijkerd komen dan heb je al snel 500 m2 nodig.

woest
Berichten: 862
Lid geworden op: 30 okt 2004 11:28

Re: Het is stikken of schikken.

Ongelezen bericht door woest »

De impact zonder hoofdletter verdient er een, jij niet.

HvdB
Berichten: 1097
Lid geworden op: 25 aug 2004 17:58

Re: Het is stikken of schikken.

Ongelezen bericht door HvdB »

rare jongens, die romeinen

Euro
Berichten: 69
Lid geworden op: 29 apr 2005 20:48

Re: Het is stikken of schikken.

Ongelezen bericht door Euro »

Als ik teksten lees zoals die van Justice_4_all/ empact / etc. begin ik bedenkingen te krijgen of ze weten wat ze nu het beste kunnen doen. Heb nu een avondje meegekeken op dit forum als groentje om nu eens te kijken wat er allemaal speelt. Hoop dat het recht zal zegevieren, echt. voor wie? laat ik aan de geleerden over. Maar mijn eerste indruk van de gemiddelde forumbezoeker is toch negatief. Heb meerdere keren onzin gelezen of in strijd met persbericht (ook gekeken op de website van dexia) Krijg ook de indruk dat mensen soms ook alleen maar lopen te schoppen en op geen enkel maar dan ook geen enkel punt zelf ergens verantwoording nemen (meerderheid). en niets ondernemen of kansen laten liggen. Ook als je een gerichte vraag stelt aan mensen die bij mij een positieve indruk hebben blijft een echte verklaring waar het nu mis ging uit. Men ging bij iedere vraagstelling ervanuit dat deze cynisch bedoeld was, werd later gelukkig wat minder. Mijn algehele indruk van een avondje forum is dat er kennelijk toch ernstige fouten zijn gemaakt (anders geen uitspraken) maar krijg ik ook het idee dat er mensen zijn die daar op mee liften (menselijk zou ik waarschijnlijk ook doen in jullie situatie)
Maar wat mij dus het meeste opvalt dat men deze vragen (aan wie ik het ook vraag) niet beantwoord: Men geeft de daling van de beurs (feitelijk indirect) verwijtbaar aan een bank.> Dat men dacht te sparen (dan zou men dus rente moeten ontvangen lijkt mij.)> Men niet wist met geleend geld te beleggen (stond dan geen aankoopsom in het contract???) Heb verderop gelezen dat men van dexia jaaroverzichten ontvangt (als deze voor de belastingaangifte is moeten zij toch ook schulden naast waarden opgeven zoja was men toch al in het eerste jaar bewust van schulden en schommelingen of was dit niet zichtbaar in overzicht!) Al deze vragen werden genegeerd of afgedaan als "daar heb je er weer een" of "laat maar lullen" Ik veroordeelde de gehele avond niemand Behalve die halve zolen die iemand zijn mening niet respecteren. Ongetwijfeld zitten mensen te stoken. Maar ik vind iemand als Justice_4_all echt zielig Geeft aan dat hij een andere forumbezoeker (HenkB) probeert te achterhalen via dergelijke site's. Waarom omdat hij een andere mening is toebedeeld? Hij is scherp in zijn uitspraken maar ben anderen tegengekomen die mensen echt beledigen! Vind het in en in triest dat iemand tijd gaat investeren in het zoeken van iemand op het web omdat hij een andere mening heeft op een OPENBAAR FORUM!!! Zodoende doet dat afbreuk aan jullie geloofwaardigheid met dit soort figuren waar vervolgens ook forumleden die ik wel enige geloofwaardigheid toebedeel leuk mee babbelen. Maar alsnog geen vraag die ik stelde werd beantwoord? half of vaag. Waarom??? Het geeft mij de indruk dat niet iedereen hier oprecht is over het hele gebeuren en dat er veel "mee lopers" zijn (wederom, kan ik mij voorstellen) Maar dat men dus feitelijk kiest voor slachtoffertje spelen en zogenaamd als een autist klakkeloos een handtekening zette. En nu succesvol is in de rechtbank met o.a. meetekenen echtgenoot. (Als ik van plan ben iets aan te schaffen overleg ik eerst met mijn partner! omdat men het stiekem heeft gedaan krijgt een bank nu de schuld? dat is ook iets wat ik niet kan volgen.) Wens alle lezers met een restschuld/inleg een voor hen acceptabele oplossing toe. Maar een groot aantal (meerderheid) moeten maar eens in de spiegel kijken. Deze beoordeling komt puur vanwege het negeren c.q. ontwijken van normale vragen zonder enig verwijt, van mijzelf en van anderen. Dit geeft mij te denken......... Sterkte toegewenst !

Gast

Re: Het is stikken of schikken.

Ongelezen bericht door Gast »

Je hebt gelijk. Dit forum zit vol met mafkezen.

PP
Berichten: 153
Lid geworden op: 17 nov 2003 21:17

Re: Het is stikken of schikken.

Ongelezen bericht door PP »

Hallo euro,

Als (echte) gedupeerde kan ik misschien toch wel jouw visie begrijpen. Dit forum wordt echt niet alleen door gedupeerden in de waarste zin des woords bezocht. Ook de "meelifters"zitten hier van alles goed te praten. Maar geloof me; er zijn er velen die net zoals wij dachten hun zuur verdiende centen in de handen van een bank te geven opdat die wel zouden weten wat er met het geld moest gebeuren. Bijna 2 jaar na dato dat wij de eindafrekening hebben gekregen is de financiele wereld voor ons alleen nog maar walgelijker geworden; notabene wisten we dat de banken grof geld aan ons verdienen maar ze hebben nou eenmaal een monopolie of niet dan? En wie moet dan dollartekens in de ogen worden verweten bij het op de markt brengen van een risicovol maar voor de bank o zo lucratief product als aandelenlease. Wij als consument? Kom nou toch gauw! De bank is , zoals al eerder door een rechtbank terecht is gesteld, de professionele partij en die dient de consument op het juiste spoor te brengen en niet op een dwaalspoor zoals nu is gebeurd!

Veel wijsheid !

PP

Euro
Berichten: 69
Lid geworden op: 29 apr 2005 20:48

Re: Het is stikken of schikken.

Ongelezen bericht door Euro »

PP ik zei ook al het is een beoordeling gebaseerd op mijn indruk op het forum en gebaseerd op antwoorden van vragen die ik stelde. Succes!

Gast

Re: Het is stikken of schikken.

Ongelezen bericht door Gast »

up

Gesloten