LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] eegaleaser

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
no fear
Berichten: 109
Lid geworden op: 15 mar 2004 21:33

eegaleaser

Ongelezen bericht door no fear »

hallo allemaal

heb dit forum al vaak bezocht maar heb alleen maar gelezen.
wou nu eens mijn eigen verhaal erop zetten.
1999 kreeg mijn man een evenlop met bankafschriften binnen en heeft dat los gemaakt en tot zijn verbazing zat daar een folder in ja hij dacht een folder van de bank moet tog betrouwbaar zijn notabene mijn eigen bank de abn amro een folder van de winstverdriedubbelaar mijn man dacht mooi 3 jaar 250 gulden destijds sparen per maand en dan na 3 jaar 9000 gulden gespaard te hebben 27000 gulden uitgekeerd te krijgen na een paar dagen kon hij het niet meer voor zich houden en vertelde me over die folder en dat ie een contract had ondertekend en terug had gestuurd ik dat contract gelezen en dat allemaal binnen 6 dagen heb gelijk het contract terug gestuurd dus binnen 6 dagen met een brief erbij en een intrekking van de incasso maar tot mijn verbazing wilden ze daar niks van weten heb elke week wel een keer gebeld dat ik er niet van gedient was maar ze dreigden met incasso en aangezien ik een eigen huis heb heb ik tog van jullie 1999 tot maart 2000 elke keer mijn geld weer op mijn bank terug gestort maar ik kon niet onder het contract uit ondanks dat ik die niet getekend heb ik ben in november 1999 aan het werk gegaan omdat ik te veel lasten had en het anders niet zou redden ben in de tussen tijd zwaar overspannen geweest niemand kon begrijpen dat ik overspannen was wisten hun veel ik wou in die tijd zelf moord plegen maar ben nu weer helemaal gezond gelukkig na hulp van psygiater en therapie ze hebben ons zo gedreigt met incasso dat ik tenslotte maar heb betaald er was toen ook nog niks over bekend :evil: maar je begrijpt ik ben ten duivels en nu ik mijn hypotheek wil veranderen met geen mogelijk heid krijg ik het voor elkaar ze willen me geen hypotheek verstrakken omdat ik een A codering met een nummer heb dat kost me 300 euro per maand aan kosten ik kan wel verlengen maar niet oversluiten op een andere vorm dan moet ik eerst die restschuld betalen nou ik vind het een grote oplichterij allemaal en ga tegen de grond wet stemmen en zeg nee nee nee nee tegen de schikking ps ik heb een advocaat en ik ga niet stoppen met procederen veel success voor ons allen die het zo hard nodig hebben het leven is al duur genoeg groetjes :wink:

Euro
Berichten: 69
Lid geworden op: 29 apr 2005 20:48

Re: eegaleaser

Ongelezen bericht door Euro »

Als ik teksten lees zoals die van Justice_4_all/ empact / etc. begin ik bedenkingen te krijgen of ze weten wat ze nu het beste kunnen doen. Heb nu een avondje meegekeken op dit forum als groentje om nu eens te kijken wat er allemaal speelt. Hoop dat het recht zal zegevieren, echt. voor wie? laat ik aan de geleerden over. Maar mijn eerste indruk van de gemiddelde forumbezoeker is toch negatief. Heb meerdere keren onzin gelezen of in strijd met persbericht (ook gekeken op de website van dexia) Krijg ook de indruk dat mensen soms ook alleen maar lopen te schoppen en op geen enkel maar dan ook geen enkel punt zelf ergens verantwoording nemen (meerderheid). en niets ondernemen of kansen laten liggen. Ook als je een gerichte vraag stelt aan mensen die bij mij een positieve indruk hebben blijft een echte verklaring waar het nu mis ging uit. Men ging bij iedere vraagstelling ervanuit dat deze cynisch bedoeld was, werd later gelukkig wat minder. Mijn algehele indruk van een avondje forum is dat er kennelijk toch ernstige fouten zijn gemaakt (anders geen uitspraken) maar krijg ik ook het idee dat er mensen zijn die daar op mee liften (menselijk zou ik waarschijnlijk ook doen in jullie situatie)
Maar wat mij dus het meeste opvalt dat men deze vragen (aan wie ik het ook vraag) niet beantwoord: Men geeft de daling van de beurs (feitelijk indirect) verwijtbaar aan een bank.> Dat men dacht te sparen (dan zou men dus rente moeten ontvangen lijkt mij.)> Men niet wist met geleend geld te beleggen (stond dan geen aankoopsom in het contract???) Heb verderop gelezen dat men van dexia jaaroverzichten ontvangt (als deze voor de belastingaangifte is moeten zij toch ook schulden naast waarden opgeven zoja was men toch al in het eerste jaar bewust van schulden en schommelingen of was dit niet zichtbaar in overzicht!) Al deze vragen werden genegeerd of afgedaan als "daar heb je er weer een" of "laat maar lullen" Ik veroordeelde de gehele avond niemand Behalve die halve zolen die iemand zijn mening niet respecteren. Ongetwijfeld zitten mensen te stoken. Maar ik vind iemand als Justice_4_all echt zielig Geeft aan dat hij een andere forumbezoeker (HenkB) probeert te achterhalen via dergelijke site's. Waarom omdat hij een andere mening is toebedeeld? Hij is scherp in zijn uitspraken maar ben anderen tegengekomen die mensen echt beledigen! Vind het in en in triest dat iemand tijd gaat investeren in het zoeken van iemand op het web omdat hij een andere mening heeft op een OPENBAAR FORUM!!! Zodoende doet dat afbreuk aan jullie geloofwaardigheid met dit soort figuren waar vervolgens ook forumleden die ik wel enige geloofwaardigheid toebedeel leuk mee babbelen. Maar alsnog geen vraag die ik stelde werd beantwoord? half of vaag. Waarom??? Het geeft mij de indruk dat niet iedereen hier oprecht is over het hele gebeuren en dat er veel "mee lopers" zijn (wederom, kan ik mij voorstellen) Maar dat men dus feitelijk kiest voor slachtoffertje spelen en zogenaamd als een autist klakkeloos een handtekening zette. En nu succesvol is in de rechtbank met o.a. meetekenen echtgenoot. (Als ik van plan ben iets aan te schaffen overleg ik eerst met mijn partner! omdat men het stiekem heeft gedaan krijgt een bank nu de schuld? dat is ook iets wat ik niet kan volgen.) Wens alle lezers met een restschuld/inleg een voor hen acceptabele oplossing toe. Maar een groot aantal (meerderheid) moeten maar eens in de spiegel kijken. Deze beoordeling komt puur vanwege het negeren c.q. ontwijken van normale vragen zonder enig verwijt, van mijzelf en van anderen. Dit geeft mij te denken......... Sterkte toegewenst !

no fear
Berichten: 109
Lid geworden op: 15 mar 2004 21:33

Re: eegaleaser

Ongelezen bericht door no fear »

waarom zet je overal hetzelfde verhaal neer bang dat je geen aandacht krijgt no fear :twisted: euroooooooooo

Euro
Berichten: 69
Lid geworden op: 29 apr 2005 20:48

Re: eegaleaser

Ongelezen bericht door Euro »

Nee hoor een antwoord hoef ik al niet meer het is mij duidelijk (weer iemand die boos word vanwege een mening op een open forum)
ok iet te veel van het goede excuses

pluutje
Berichten: 2669
Lid geworden op: 04 aug 2004 00:01

Re: eegaleaser

Ongelezen bericht door pluutje »

Ik keek op het forum en zag heel veel Euro's :lol:

no fear
Berichten: 109
Lid geworden op: 15 mar 2004 21:33

Re: eegaleaser

Ongelezen bericht door no fear »

man ga elders pesten je weet niet waar je over praat heb je mijn verhaal goed gelezen joh binnen 6 dagen opgezecht er bestaat ook nog zoiets als opzegtermijn weet je maar ik hoop er overkomt jouw zoiets praten we wel effe verder :evil: :twisted: euro

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: eegaleaser

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Euro is duidelijk pro-dexia en heeft minachting voor de 'gemiddelde forumbezoeker'.

Door overal hetzelfde verhaal te plaatsen zijn de bedoelingen wel duidelijk.

Het baalt dat wij zo massaal tegen het flutvoorstelletje van duisenberg zijn en dat de overgrote meerderheid voor duidelijkheid en eerlijkheid gaat en tegen Euro's die dexia zo gemakkelijk lijkt te willen teruggeven.

Teruggeven? dacht het niet he, duisenbergs voorstel houdt in dat dexia nog steeds Euro's wil hebben van ons, niet meer zoveel, maar nog steeds willen ze geld van ons afpakken.

Laat nu eindelijk maar eens zien dexia, dat je van onze Euro's ook echt voor iedereen alle aandelen hebt gekocht.

Euro
Berichten: 69
Lid geworden op: 29 apr 2005 20:48

Re: eegaleaser

Ongelezen bericht door Euro »

No fear

Als je gelezen hebt wat ik melde kun jij daaruit opmaken dat ik niemand veroordeel ik sta inderdaad niet in jouw schoenen kan daar dus ook niet over mee praten het betrof een algemene indruk die ik heb gekregen van mensen die afwijkend reageerde op mijn vragen of gelijk boos werden. (?) Het is niet mijn mijn bedoeling jouw wel even vertelen hoe het allemaal wel werkt daartoe heb ik het recht niet. Dit is echter wel een openbaar forum waar ik mijn indruk (teveel) kenbaar heb gemaakt wat jij ook oftewel ik lees dat van jouw en jij dat van mij. no hard feelings wat mij betreft.

ad snoeren
Berichten: 2987
Lid geworden op: 06 jan 2004 21:38

Re: eegaleaser

Ongelezen bericht door ad snoeren »

Als je gelezen hebt wat ik melde kun jij daaruit opmaken dat ik niemand veroordeel ik sta inderdaad niet in jouw schoenen kan daar dus ook niet over mee praten
Houd dan ook je kop LL U LL

no fear
Berichten: 109
Lid geworden op: 15 mar 2004 21:33

Re: eegaleaser

Ongelezen bericht door no fear »

Maar dat men dus feitelijk kiest voor slachtoffertje spelen en zogenaamd als een autist klakkeloos een handtekening zette


jouw citaat en je veroordeelt niemand waarom zet je 50 berichten met de delfde inhoud neer dan vraag je toch zeker ergens om en krijg je boze gezichten en ja niet iedereen lijkt op de perfecte jou he euroooo 8)

Euro
Berichten: 69
Lid geworden op: 29 apr 2005 20:48

Re: eegaleaser

Ongelezen bericht door Euro »

Was een beetje dom,

Dat was niet mijn intentie alles over een kam te scheren dat doet het forum echter zelf. Als je verder leest zie je ook dat ik de bank in kwestie ook niet begrijp. Dus geen sprake van minachting maar van het niet kunnen plaatsen als groentje. En nu weer iemand alleen omdat ik scherpe vragen stel en daar ontwijkend op word geantwoord weer betiteld word alszijnde pro dexia. Jammer geeft wederom te denken (let wel ik had ook een mailtje kunnen sturen gekoppeld aan jouw forumnaam zoals al die etterbakken) Als je kennelijk niet in jouw straatje praat deug je niet? Dat spijt mij dan succes verder

ad snoeren
Berichten: 2987
Lid geworden op: 06 jan 2004 21:38

Re: eegaleaser

Ongelezen bericht door ad snoeren »

En nu weer iemand alleen omdat ik scherpe vragen stel en daar ontwijkend op word geantwoord
Stel mij scherpe vragen en ik geef jou een messcherp antwoord.
Ik heb ze blijkbaar gemist.

no fear
Berichten: 109
Lid geworden op: 15 mar 2004 21:33

Re: eegaleaser

Ongelezen bericht door no fear »

ik heb in 1999 al opgezecht .de daling was in 2002 meen ik of niet .toen na die ramp ik heb het contract na 6 dagen dat mijn man had ondertekend teruggestuurd omdat ik het niet wou snap je het. dat was in jullie 1999 niet na dat de aandelen gezakt waren nee per direct en daar wouden ze niks van weten dat was niet mijn zaak maar dat van mijn man.....euro :roll:

no fear
Berichten: 109
Lid geworden op: 15 mar 2004 21:33

Re: eegaleaser

Ongelezen bericht door no fear »

ik wil ook wel scherpe vragen en ik heb dan ook wel andwoorden maar je vraagt niet iemand wat je beoordeelt al heb je het mischien zelf niet in de gaten lees je eigen bericht een goed euro :P

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: eegaleaser

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

dubje
Laatst gewijzigd door Ikwaseenbeetjedom op 30 apr 2005 02:02, 1 keer totaal gewijzigd.

Euro
Berichten: 69
Lid geworden op: 29 apr 2005 20:48

Re: eegaleaser

Ongelezen bericht door Euro »

No fear,

Heb ik jouw op de man af daarop verwezen? neen want ik ken je niet. Nogmaals het is een indruk en bepaalde mensen in mijn omgeving delen ook die mening. Dat hoeft nog niet zo te zijn dat het ook zo is. Als jij je nu nog steeds aangevallen voelt is dat jouw probleem en voel jij je kennelijk veroordeelt. Nogmaals ik heb vanavond jouw geen vragen gesteld dus mijn indruk staat dan ook los van jou.

Kennelijk wil je dat echter niet en wil je alleen ruzie maken.
Echter als je na deze uitleg mijn INDRUK let wel geen standpunt niet begrijpt. Vrees ik dat je wellicht moeite hebt met lezen nu en destijds bij het contract ZO GOED DAN? ALS JE DAT LEUKER VIND?? MIJ BEST!!!

ZEKER PAS EEN GROTE BEK GEKREGEN NADAT DE BEURS BEGON TE DALEN???

als dat de dingen zijn die je uit mijn mond wil horen bij deze je hebt ze echt verdiend! Joh luister ik wens je het allerbeste toe en ik hoop dat je slaagd met je missie had allen ook wat minder fear toen je het contract aanging.

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: eegaleaser

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Geplaatst op 30 Apr 2005 01:11 door Euro

Dus omdat u uw partner niets verteld heeft?

is dit nu dubioaans of dexiaans??
Geplaatst op 30 Apr 2005 01:43 door Euro

Was een beetje dom,

Dat was niet mijn intentie alles over een kam te scheren dat doet het forum echter zelf. Als je verder leest zie je ook dat ik de bank in kwestie ook niet begrijp. Dus geen sprake van minachting maar van het niet kunnen plaatsen als groentje. En nu weer iemand alleen omdat ik scherpe vragen stel en daar ontwijkend op word geantwoord weer betiteld word alszijnde pro dexia. Jammer geeft wederom te denken (let wel ik had ook een mailtje kunnen sturen gekoppeld aan jouw forumnaam zoals al die etterbakken ?) Als je kennelijk niet in jouw straatje praat deug je niet? Dat spijt mij dan succes verder
Geplaatst op 30 Apr 2005 00:49 door Euro

Als ik teksten lees zoals die van Justice_4_all/ empact / etc. begin ik bedenkingen te krijgen of ze weten wat ze nu het beste kunnen doen. Heb nu een avondje meegekeken op dit forum als groentje om nu eens te kijken wat er allemaal speelt. Hoop dat het recht zal zegevieren, echt. voor wie? laat ik aan de geleerden over. Maar mijn eerste indruk van de gemiddelde forumbezoeker is toch negatief. Heb meerdere keren onzin gelezen of in strijd met persbericht (ook gekeken op de website van dexia)

no fear
Berichten: 109
Lid geworden op: 15 mar 2004 21:33

Re: eegaleaser

Ongelezen bericht door no fear »

ik reageer nie meer op jou lees eens terug wat je zelf schrijft
je hebt zelf een grote bek en ruzie zoekers hebben we niet nodig en ook geen onrust stokers ga je familie pesten met je flauwe grappen LL UU LL OO no fear geen angst rot op :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted
eurooooooooooooooooooooooooooo

Euro
Berichten: 69
Lid geworden op: 29 apr 2005 20:48

Re: eegaleaser

Ongelezen bericht door Euro »

Ik wou me laten overtuigen van jullie gelijk maar jullie kunnen niets ander dan inderdaad mijn algemene indruk waarmaken c.q. schelden echt zielig. doe je dat straks voor de rechtbank ook kom je lekker uit de verf! Denk nog steeds inderdaad dat jullie een kansmaken (rechtbanken stellen jullie niet voor niets in het gelijk) Hoop alleen dat je nu wel goed de letters leest. c.q. cijfers

Wederom succes toegewenst

henkgeluk
Berichten: 302
Lid geworden op: 29 apr 2005 20:05

Re: eegaleaser

Ongelezen bericht door henkgeluk »

verwijderd
Laatst gewijzigd door henkgeluk op 03 jul 2007 13:21, 1 keer totaal gewijzigd.

Gesloten