LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] TIP!! om eerder van Wanadoo af te komen

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
lous26
Berichten: 19
Lid geworden op: 19 aug 2004 15:38

TIP!! om eerder van Wanadoo af te komen

Ongelezen bericht door lous26 »

Hallo,

kan mijn eerder geplaatste stukje over de problemen van klanten van Wanadoo om op sites te komen niet terug vinden,dus vandaar dit berichtje...

Door een ruzie van France Telecom (moederbedrijf van Wanadoo) en Cogent hebben ze elkaars netwerken ge de peered,zeg maar geblokkeert. Daardoor konden weken lang klanten van Wanadoo adsl veel sites niet bezoeken. Ze kregen een melding Cannot find server.

Veel klanten zochten het probleem in eigen PC. virusscannen,pc opschonen enz enz...ik dus ook.
Per toeval kwam ik erachter dat veel meer mensen problemen hadden. ZO kon ik niet meer op www.photobucket.com komen, waar ik veel fotos heb opgeslagen en die ook link naar mijn eigen site..Kon dus niet meer bij mijn fotos maar ook ALLE sites waarop fotos staan die via photobucket gelinkt waren kon ik de fotos niet zien.

Heb via een kennis gehoord van de ruzie tussen de 2 bedrijven en dat de klanten daar de dupe van waren en heb toen wanadoo gebeld, eerst technische dienst, die bleken inderdaad op de hoogte te zijn.

Toen was ik best pissed,,heb 3 keer mijn pc leeggehaald etc..niks hielp en zij wisten het al tijden.

Ik heb dan ook met die reden per direct opgezegd, moest daarvoor naar afdeling opzegging doorverbonden worden.

Die vertelden me dat ik niet kon opzeggen om de ruzie van hun moederbedrijf,,,maar ik was slim!

IK ZEG OP OMDAT JULLIE HIERVAN OP DE HOOGTE WAREN EN HET DE KLANTEN NIET HEBBEN LATEN WETEN! Terwijl klanten wel veel hinder ervan ondervinden en elke maand flink abbo betalen.

Daarbij heb ik ze ook nog op een hiaat gewezen in hun algemene voorwaarden en op de site..
In de algemene voorwaarden staat dat je zowel telefonisch als schriftelijk kan opzeggen, maar op de site staat dat je ALLEEN telefonisch kan opzeggen.
Doordat het telefonisch gebeurt heeft de klant dus NOOIT bewijs van opzegging. Je moet de mogelijkheid hebben om schriftelijk aangetekend op te zeggen.

Maar om kort te zijn, kreeg deze week telefoontje van KPN dat ze van wanadoo hebben gehoord dat ik opgezegd heb. Van wanadoo heb ik ,,heb zelf gebeld,te horen gekregen dat ze een sloop ingevoerd hebben van mijn contract!

Dus ik ben er eindelijk vanaf!!!

Anders moest k wachten tot januari 06 met opzeggen!

veel succes allemaal,,dit is echt een GELDIGE reden, laat je niet afschepen met de sites doen het weer...gooi gewoon in de boeg,,zal wel maar ik heb kosten gemaakt die achteraf niet nodig waren...

karr-2
Berichten: 1996
Lid geworden op: 10 apr 2005 15:30

Re: TIP!! om eerder van Wanadoo af te komen

Ongelezen bericht door karr-2 »

Ha ha ha ha ha wat een belachelijke redenering om ergens vanaf te komen zeg. Ik mag hopen dat de Wanadoo je een deurwaarder op je dak stuurt of zo, wegens wanprestatie.

lous26
Berichten: 19
Lid geworden op: 19 aug 2004 15:38

Re: TIP!! om eerder van Wanadoo af te komen

Ongelezen bericht door lous26 »

hoi,

wat nou belachelijk.

Als ik hier overal lees hoe moeilijk het is om wanadoo op te zeggen, wat voor manier van klanten"service" ze erop na houden enz. Dan is dat pas belachelijk!

Feitelijk had ik veel eerder ervan gekunt. Maar gaf het nog een kans. Een paar mnd geleden had ik nl helemaal geen verbinding. Vertelde wanadoo dat het aan mijn eigen aansluiting lag. Moest een nieuwe modem kopen, mijn 2e telefoonlijn loskoppelen en allerlei andere dingen doen. Na 4 dgn bleek dat er in mijn omgeving 12 mensen hetzelfde probleem was. Dat er een of ander kaartje in de kpn kast kapot was. Wat binnen een uur opgelost kon worden.
Kreeg van de volgende technische helpdesk adviseur dit te horen. Was simpel te zien door even de lijn door te meten of er signaal was. De andere medewerker had dit nooit gedaan maar wel gezegd tegen mij dat dat signaal gewoon goed was. Dat het probleem bij mij lag. En al die dure "oplossingen" opvolgen.Er is toen een restitutie aangevraagd voor gedeelte van de abbo kosten,NOOIT WAT VAN GEHOORD!

Ik betaal mijn abbo geld elke keer weer netjes. Hebben ze nooit geen problemen mee gehad. 35 euro/mnd is veel geld dan mag je daar ook wel wat service van verwachten!

Als je je aanmeld worden allerlei dingen gezegd,ook over het opzeggen oa. De medewerker vertelde toen dat je na een jaar gewoon ELKE MAAND kon opzeggen. Maar pas later,nadat ik het spul in huis kreeg en online kon, kan je lezen in de algemene voorwaarden dat het na een jaar stilzwijgend verlengd word met een jaar. KPN doet het alleen na een jaar per maand.
En dan staat er zo'n leuk stukje bij: je kan geen rechten ontlenen aan wat de medewerkers van de helpdesk zeggen!
Dus ze kunnen je van alles vertellen, je kan daar niet op terug vallen.
En als je geen internet hebt van te voren kan je de algemene voorwaarden niet van te voren lezen.
Ik ben niet de enige met problemen met wanadoo dat is wel duidelijk.

Wat ook duidelijk is,dat jij ws puur uit verveling en etterbakkerij reageert. Zonde op zo'n mooie dag als vandaag!

Gesloten