LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Schikken of laten we ze stikken?

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
dejongh1
Berichten: 589
Lid geworden op: 18 okt 2003 13:23

Schikken of laten we ze stikken?

Ongelezen bericht door dejongh1 »

Duisenberg voerde ,via de media,een mooi toneelspelletje op.En hij nu
maar hopen dat het klootjesvolk ervoor gaat.Duisenberg heeft ons
ook bedonderd bij de invoering van de euro en nu probeert hij dat nog een keer met de aandelenleasezaak.Duisenberg (PvdA) probeert met deze deal honderdduizenden gedupeerden(PvdA'ers) te bedonderen.
Duisenberg was president-directeur van de Europese bank en nu een ordinaire onderhandelaar in de aandelenlease kwestie.Has the man no self-respect?
Wij ,gedupeerden, krijgen nu tweederde kwijtgescholden door Dexia.Als
we de laatste eenderde ook niet betalen,dan zit Dexia nog steeds
met dezelfde hoeveelheid rechtszaken.En gaat het Dexia alsnog een vermogen kosten om deze zaak af te ronden.In ieder geval meer dan 1 miljard euro.M.a.w. als je de schikking niet accepteert en niets tekent
dan staan ze nog met lege handen.Zalm,Duisenberg en de SLV staan
alsnog voor joker.

Wij,gedupeerden,moeten de rechter blijven vragen om inzage te krijgen in de aandelenleaseadministratie van Dexia en de verkoopadministratie van Euronext.Hier ligt het antwoord.Hier ligt de overwinning.
Als beide administraties niet overeenkomen met elkaar dan is er sprake van valsheid in geschrifte door Dexia en is dat een goede reden voor de rechter om alle leasecontracten nietig te verklaren.In dit geval
had Dexia minimaal 3 miljard euro moeten betalen.Waarom heeft
Schonewille hier niet in een kort geding naar gevraagd?Duisenberg en
Schonewille hebben Dexia hier dus 2 miljard euro bespaard.
De politiek,de banken,de AFM,De Nederlandsche Bank en Euronext
zijn er zonder kleerscheuren vanaf gekomen,behalve het klootjesvolk.

ik denk dat de SLV zich schuldig heeft gemaakt aan wanprestatie.Wat
gebeurt er nu met de rest van ons geld bij de SLV?Ik vind dat de rest
van dit geld naar Payback of PAL moet gaan,zodat zij dit kunnen
gebruiken om naar het Europese hof te gaan.

Donner zal nu de rechters een richtlijn geven dat overeenkomt met het gesloten compromis.Dus nu kunnen wij de zaak mooi aankaarten bij het Europese hof.Wij kunnen hier vragen om inzage te krijgen in de Leaseadministratie van Dexia en de verkoopadministratie van Euronext.

Balkenende en de rest v.d. Tweede Kamer hebben ons in dit geval laten zien,dat het toch winstgevend kan zijn om de boel te bedonderen en de
normen en waarden buiten beschouwing te laten.De Nederlandse bedondercultuur werkt dus wel!

Ik vraag me af of Tros Radar dit compromis zal toejuichen en met dit
circus mee zal gaan doen.

Don't let them screw you.Stand up for your rights.Don't give up the fight.

Willems
Berichten: 1979
Lid geworden op: 27 jan 2004 17:58

Re: Schikken of laten we ze stikken?

Ongelezen bericht door Willems »

De Jongh,

Ik weet niet of je ernstig bent, wanneer je je afvraagt, wat er nu met de rest
van ons geld bij de SLV gebeurt! Wel ik heb een brief van 11/4 voor mij liggen met de vraag: Heeft U uw aanvullende bijdrage al voldaan?

It goes still on ...and on and on.....

Kor S
Berichten: 588
Lid geworden op: 26 feb 2005 12:01

Re: Schikken of laten we ze stikken?

Ongelezen bericht door Kor S »

,ja ,helaas wel wilems,dit is gewoon ,n soap geworden
maar ik blijf hopen op een goede afloop voor gedupeerden.
subliem stuk ,overigens de jongh1
ik denk dat de SLV zich schuldig heeft gemaakt aan wanprestatie.

wat gebeurt er nu met de rest van ons geld bij de SLV?
Ik vind dat de rest
van dit geld naar Payback of PAL moet gaan,
zodat zij dit kunnen
gebruiken om naar het Europese hof te gaan
.......yes.
Ik vraag me af of Tros Radar dit compromis zal toejuichen en met dit
circus mee zal gaan doen.
we zien ,t monday.

Don't let them screw you.Stand up for your rights.Don't give up the fight

never give up.[winson churchill,world war 2]

h.g kor.

dejongh1
Berichten: 589
Lid geworden op: 18 okt 2003 13:23

Re: Schikken of laten we ze stikken?

Ongelezen bericht door dejongh1 »

Beste Willems en Kor .S
Zou Schonewille(SLV) last hebben van rechtbankvrees?Geen smetvrees maar rechtbankvrees.Misschien is dat de reden waarom hij niet graag zaken eerlijk en correct wil regelen voor de rechtbank.Of misschien
verschijnt hij niet graag voor de rechter ,omdat hij altijd verliest?M.a.w.
een advocaat van lik me reet!

dejongh1
Berichten: 589
Lid geworden op: 18 okt 2003 13:23

Re: Schikken of laten we ze stikken?

Ongelezen bericht door dejongh1 »

Schonewille kan hooguit 50 uur aan de aandelenleasezaak hebben besteed gezien het resultaat wat hij heeft bereikt.
Laten we zeggen tegen 500 euro p.u.(Het is een beetje veel voor deze sul).Totale kosten 25.000 euro.
Schonewille(SLV) heeft van ons 3 miljoen euro ontvangen.
Dus 3 miljoen euro min 25.000 euro = 2.975.000 euro.We krijgen
dus 2.975.000 euro terug van Schonewille.Dit kan Schonewille overmaken
naar Payback of PAL zodat zij een QC(Eng.Topadvocaat) kunnen
inhuren om voor het Europese hof te verschijnen met de aandelenleasezaak.
Kan Schonewille dit niet betalen dan moeten we zijn faillissement
aanvragen!

Gast

Re: Schikken of laten we ze stikken?

Ongelezen bericht door Gast »

3 miljoen aan payback of pal overmaken? Dejongh1, heb jij een gaatje in je hoofd?

Willems
Berichten: 1979
Lid geworden op: 27 jan 2004 17:58

Re: Schikken of laten we ze stikken?

Ongelezen bericht door Willems »

De Jongh,
Schonewill is linker dan dat jij denkt. Hij fungeert gewoon als een verlengstuk van Zalm, Duisenberg en Dexia, die het INLEVER tactiek hoe dan ook hadden doorgedrukt.
Deze vent had zich op het juiste moment aangeboden als de messias en roomde in zijn eentje de markt af als een gekwiekste monopolist, sloot daarna zijn deur hermetisch dicht om de gedupeerden op fstand te houden.
Nu zit hij schaamteloos samen met een paar versleten oudgedienden die hun kisten al uitgekozen hebben te apegapen en genieten van ons geld en hij durft nota bene er nog meer te vragen ook!
Deze slang verdient geen kogel door zijn kop, maar een zeer nauwe strop
todat hij goed blauw wordt.

Gast

Re: Schikken of laten we ze stikken?

Ongelezen bericht door Gast »

Willems is het niet beter om met bewijzen te komen voordat u hem wil opknopen?

Willems
Berichten: 1979
Lid geworden op: 27 jan 2004 17:58

Re: Schikken of laten we ze stikken?

Ongelezen bericht door Willems »

Wat voor bewijzen?
Nee Jules, hij heeft voldoende tijd gehad om dat te doen, nu is het te laat, nu is het strop-time geblazen!!! Geen pardon hard tegen hard!!!

spits12
Berichten: 5
Lid geworden op: 29 apr 2005 12:45

Re: Schikken of laten we ze stikken?

Ongelezen bericht door spits12 »

eggen dat je een kat in de zak hebt gekocht, en tegelijk tegen gedupeerden volhouden dat er niks aan de hand is met Legio
lease.
Dat hoeft nu dus niet meer. Met het pak geld denkt bestuursvoorzitter Dick Bruneel er binnen `enkele maanden' wel uit te zijn met de tegenpartij. Die bestaat voornamelijk uit de ruim negentigduizend gedupeerden die zijn aangesloten bij de Stichting Leaseverlies.
Met de mogelijk snelle afkoop van deze gedupeerden stapt Dexia af van zijn principe dat niet iedere belegger recht heeft op een vergoeding. Volgens de bank liften veel mensen onterecht mee met de schrijnende gevallen, door zich aan te sluiten bij een stichting als Leaseverlies. Dat terwijl ze wisten hoe aandelenlease in elkaar zat, en gewoon kunnen betalen zonder in de problemen te komen. Maar dat hou je altijd, verzucht woordvoerder Rob Okhuijsen. `Voor de ene cliënt doe je net iets te veel, terwijl je voor een andere net iets te weinig doet.' Overigens zal, volgens Okhuijsen, niet elke belegger straks een gelijke uitkering krijgen. `We bekijken de kwestie zaak voor zaak.'
Of Dexia voldoende heeft gereserveerd, is maar de vraag. De rechtszaken van onder meer de Stichting Eegalease over de noodzaak van een handtekening van de partner onder het leasecontract gaan gewoon door. In enkele kleinere zaken besliste de rechter al dat die krabbel noodzakelijk is. Mocht Dexia die hele twist verliezen, dan zal de bank nog veel extra geld moeten reserveren.




WAt zegt egalease hier nu eigelijk???? Gaan ze nu wel of niet door.


In enkele kleinere zaken besliste de rechter al dat die krabbel noodzakelijk is. Mocht Dexia die hele twist verliezen, dan zal de bank nog veel extra geld moeten reserveren.

Hollander
Berichten: 1290
Lid geworden op: 20 okt 2003 22:01

Re: Schikken of laten we ze stikken?

Ongelezen bericht door Hollander »

Willems houdt niet van bewijzen, dat weten we al langer. Hij fantaseert liever onbewijsbare idiote complottheorieën, dat is zijn hobby.

(Je kunt het ook in plaats van "hobby" een "psychische afwijking" noemen)

Willems
Berichten: 1979
Lid geworden op: 27 jan 2004 17:58

Re: Schikken of laten we ze stikken?

Ongelezen bericht door Willems »

Hollander,

Zoals gewoonlijk, hetgeen jou tactiek is om te vragen om bewijzen. Geen bewijzen om jou te kunnen overtuigen, maar bewijzen omdat jij in de veronderstelling bent dat men niet zou kunnen bewijzen.
Nu jij: Waar heeft Bruneel de pakketten aandelen gekocht en aan wie weer verkocht: WAAR BLIJVEN DEZE ESSENTIÊLE BEWIJZEN????

En Hollander reeds eerder had ik jou erop gewezen dat je niet in staat ben zinnelijk te discussiëren, het gaat om zakelijke aangelegenheid, waarbij jij overgaat tot persoonlijke aantijgingen. En dit kenmerkt lafaards zoals jij!!

Hollander
Berichten: 1290
Lid geworden op: 20 okt 2003 22:01

Re: Schikken of laten we ze stikken?

Ongelezen bericht door Hollander »

Zoals gewoonlijk, hetgeen jou tactiek is om te vragen om bewijzen.
Precies Willems. Als ik mijn zaak voor de rechter wil winnen moet ik met bewijzen komen.
Niet met een verhaaltje: "Beste rechter, ene meneer Willems heeft complotten in elkaar gefantaseerd, en daarom wil ik dat u Dexia veroordeeld."

Nee, dan blijf ik bij mijn tactiek om voor bewijzen te gaan.

dejongh1
Berichten: 589
Lid geworden op: 18 okt 2003 13:23

Re: Schikken of laten we ze stikken?

Ongelezen bericht door dejongh1 »

Balkenende maar zeuren over normen en waarden.Laat hem dan eerst met de aandelenleasezaak beginnen.
Balkenende heeft het tegenwoordig zo druk met moslims en moskeeën,
dat wij de CDA'er praktisch niet meer in de kerk zien.
Zoveel voor loyaliteit!
I start to sound like reverent Ian Paisley from Belfast:"Sweet mother
o' Jesus,just crucify the cunts".
Ian Paisley sounds like a Scottish name,what the f uc k is he doing in
Ireland?

peewee
Berichten: 2195
Lid geworden op: 15 mar 2004 12:00

Re: Schikken of laten we ze stikken?

Ongelezen bericht door peewee »

Iedere jurist en avocaat weet dat een rechtszaak die in de beginfase slecht wordt aangepakt, nadien lastig te corrigeren valt. Dit is precies wat SLV parten speelt. De aanpak was van meet af aan slecht.
In plaats van ook de schending van de zorgplicht en tal van Wck-rechtsinbreuken in stelling te brengen tegen Dexia, werd volstaan met één rechtsinbreuk, namelijk misleidende reclame en verder (via Eegalease) de 1:88 BW rechtsgrond.
Ben benieuwd wanneer er een rechtsprocedure wordt gestart tegen Schonewille c.s. wegens wanprestatie.

dejongh1
Berichten: 589
Lid geworden op: 18 okt 2003 13:23

Re: Schikken of laten we ze stikken?

Ongelezen bericht door dejongh1 »

Beste Peewee,
Als er een rechtszaak tegen Schonewille (SLV) komt wegens wanprestatie
dan zal hij waarschijnlijk ons resterende geld bij de SLV gebruiken
om zichzelf te verdedigen!

pluutje
Berichten: 2669
Lid geworden op: 04 aug 2004 00:01

Re: Schikken of laten we ze stikken?

Ongelezen bericht door pluutje »

Mischien krijgt ''Schone Willy'' ook nog wel een ''Bonusje'' van Dexia voor bewezen diensten :idea: :?:
In deze corrupte ''geldmaatschappij'' weet je het maar nooit. :oops:

Gesloten