LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Lieve man

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
Kees
Berichten: 91
Lid geworden op: 12 okt 2003 21:10

Lieve man

Ongelezen bericht door Kees »

Vanavond zag ik een hele lieve man op de televisie. Onze aardige en vredelievende bru(ta)neel deed heel coulant. Een verjaringstermijn van 3 jaar verlengd hij heel vrijwillig tot 3,5 jaar. Wat een prachtig cadeau. Is dat nu diezelfde strijdvaardige en over lijken gaande vent van vorig jaar? Onze brave bankdirecteur gaf zomaar cadeautjes weg welke wij zelf betaald hebben. Onze brave bankier van dexia bank is bang geworden. Bang dat wij onze rechtzaken niet stoppen. Mensen, trap er niet in! dexia VERLIEST op alle fronten. Laat je niet opfokken door de fraaie praatjes van dat tuig!

Dus: GA NIET ACCOORD!!!!!!

Kees

bokkie
Berichten: 373
Lid geworden op: 10 mar 2005 21:48

Re: Lieve man

Ongelezen bericht door bokkie »

Laat iedereen lekker voor zichzelf afwegen wat hij/zij met het aanbod wil.

capellenaar
Berichten: 222
Lid geworden op: 24 sep 2003 17:14

Re: Lieve man

Ongelezen bericht door capellenaar »

Of mensen wel of niet akkoord gaan zullen ze toch zelf moeten beslissen en laten we wel zijn bij een lage restschuld is een rechtzaak duurder dan hetgeen het op kan leveren. Er mag niet te makkelijk gedacht worden over een rechtzaak wat iedereen weet inmiddels wel dat de kosten niet gestopt worden met een laag bedrag. Maar kan me deze reactie wel voorstellen.

keessie
Berichten: 127
Lid geworden op: 14 nov 2003 00:41

Re: Lieve man

Ongelezen bericht door keessie »

Bokkie je bent een vuile vieze intrigant.

Ga op een ander forum zitten stoken.

Je bent een massogist Bokkie om te geilen op andermans leed.

Bahhhhhhhhhhhhh

Kees

jeltol
Berichten: 84
Lid geworden op: 29 dec 2004 15:32

Re: Lieve man

Ongelezen bericht door jeltol »

capellenaar
als je niet betaald wodt je gedagvaard bij kantongerecht heb je geen advocaat nodig ,lees je in op dit forum zie alle gewonnen zaken en sluit je aan bij de winnaars na je eigen verdediging gr

bokkie
Berichten: 373
Lid geworden op: 10 mar 2005 21:48

Re: Lieve man

Ongelezen bericht door bokkie »

Geen woorden schrijven die je én niet kunt spellen en niet begrijpt, Keessie.

capellenaar
Berichten: 222
Lid geworden op: 24 sep 2003 17:14

Re: Lieve man

Ongelezen bericht door capellenaar »

ik weet wel hoe het werkt hoor. zit namelijk al in het laatste deel van de rechtzaak en krijg binnen enkele weken de uitspraak van de kantonrechter. ben trouwens eegaleaser. en nee doe het niet zelf maar laat me vertegenwoordigen door een advocaat want in de eerste fase kom je voor de gewone rechter en mag je niet zelf je verweer voeren.

bokkie
Berichten: 373
Lid geworden op: 10 mar 2005 21:48

Re: Lieve man

Ongelezen bericht door bokkie »

Terecht, eegaleasers hebben een goede kans om meer te krijgen dan nu wordt voorgesteld. De rest moet zich maar eens achter de oren krabben.

capellenaar
Berichten: 222
Lid geworden op: 24 sep 2003 17:14

Re: Lieve man

Ongelezen bericht door capellenaar »

Precies en ga er dan ook vanuit dat de rechter gewoon uitspraak doet in mijn voordeel. Restschuld weg en inleg terug. Het enige heikele punt is nog dat er in het verleden een positief plan is geweest. En Dexia verrekend die nu maar wat doet de rechter hiermee he? Als die hem niet laat meetellen omdat die uiteindelijk al verjaard is is dat alleen maar extra meegenomen want bij het Dexiz aanbod wordt die wel verrekend en schiet je met dat aanbod helemaal niets op.

bokkie
Berichten: 373
Lid geworden op: 10 mar 2005 21:48

Re: Lieve man

Ongelezen bericht door bokkie »

Het lijkt me dat een rechter daarmee geen rekening mag houden; dat is een overeenkomst die in je rechtzaak niet in geding is. Voordeeltje van 1:88 BW.

capellenaar
Berichten: 222
Lid geworden op: 24 sep 2003 17:14

Re: Lieve man

Ongelezen bericht door capellenaar »

Dat denk ik dus ook want ik heb ook nog een ander contract lopen welke niet mee kon in deze rechtzaak omdat de termijn voor vernietiging verlopen was. Dus waarom zou Dexia wel mogen verrekenen? En ze kunnen er toch vanuit gaan dat mensen die in 1999 0f 2000 geld hebben gekregen dat inmiddels al niet meer hebben he

keessie
Berichten: 127
Lid geworden op: 14 nov 2003 00:41

Re: Lieve man

Ongelezen bericht door keessie »

Je begrijpt mij best Bokkie !!!

En ik weet ook voor wie je werkt Bokkie !!!

Lekker een bruine arm halen voor je Belgische baas he
Bokkie !!

Smeerlap

Kees

keessie
Berichten: 127
Lid geworden op: 14 nov 2003 00:41

Re: Lieve man

Ongelezen bericht door keessie »

Wat doe je hier eigenlijk Bollie, behalve stoken?

Vertel mij eens op welke manier jij gedupeerd bent

door DEXIA ???

kees

EEE
Berichten: 67
Lid geworden op: 24 mei 2004 13:17

Re: Lieve man

Ongelezen bericht door EEE »

kee..laat je toch niet opnaaien door zon stumper..

bokkie
Berichten: 373
Lid geworden op: 10 mar 2005 21:48

Re: Lieve man

Ongelezen bericht door bokkie »

Keessie, denk om je bloeddrukkie! Verstandige mensen (als Capellenaar) krijgen normale antwoorden, schreeuwende dwazen als jij geen inhoudelijke reactie.

capellenaar
Berichten: 222
Lid geworden op: 24 sep 2003 17:14

Re: Lieve man

Ongelezen bericht door capellenaar »

Mooi gezegd want wat hebben we aan schreeuwe en elkaar uitschelden> Het is toch een forum om elkaar te helpen, te steunen en van elkaar te leren?

trihorn
Berichten: 5
Lid geworden op: 05 feb 2004 20:00

Re: Lieve man

Ongelezen bericht door trihorn »

Hallo,

Wij, twee medegedupeerden, die als student na een enthousiast telefoontje in het legiolease-avontuur zijn gestapt, snappen de frustratie van velen wel, maar in onze ogen wordt er veel te weinig rekening gehouden met de mensen die niks te strijden hebben.
Wij hebben uit volledigheid en nauwgezetheid beiden alles getekend wat we voor ogen kregen, inclusief het dexia-aanbod, dat ons werd gedaan, simpelweg om de maandlasten te kunnen dragen. Afbetalen van de schuld kwam ook niet ter sprake, omdat die destijds rond de 40.000 euro was.

Wij zijn op dit moment zeer hoopvol gestemd, dat er tenminste iets van onze schuld wordt afgehaald. En de boze woorden van velen hier, die ook anderen willen opjutten om maar niet met een voorstel akkoord te gaan is voor ons eerder een sabotage van de strohalm die voor ons gevoel bijna binnen handbereik is.

Iedereen moet inderdaad z'n eigen besluiten maken, maar laat anderen dit dan ook zelf doen.
Wij hopen dat de regeling er doorheen komt, voor ons een kans om 'eruit te stappen' en weer's rustig te slapen.

Groeten,
Jan en Stephanie

capellenaar
Berichten: 222
Lid geworden op: 24 sep 2003 17:14

Re: Lieve man

Ongelezen bericht door capellenaar »

Kijk zo'n reactie kan ook. Het belangrijkste van alles is dat wanneer men een beslissing neemt de personen in kwestie zich er goed bij voelen. Je eigen leven en je eigen beslissingen.

jjh
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 mei 2005 21:50

Re: Lieve man

Ongelezen bericht door jjh »

En dat iedereen zijn eigen beslissing moet nemen is precies wat bokkie zei en dat is geen stoken, maar juist het tegenovergestelde. Stoken zou zijn mensen opjutten om wel of niet akkoord te gaan.

Radar
Site Admin
Berichten: 5518
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Lieve man

Ongelezen bericht door Radar »

Dit onderwerp bestaat al en is daarom gesloten.

TROS Radar Internetredactie

Gesloten