LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Maandag TrosRadar: Afwijzen schikkingsvoorstel toegelicht...

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
learner
Berichten: 343
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:59

Maandag TrosRadar: Afwijzen schikkingsvoorstel toegelicht...

Ongelezen bericht door learner »

Lijkt mij een heel logisch onderwerp voor een volgende TrosRadar uitzending. :P

mvg, learner . . . :wink:

Oom Dagobert
Berichten: 1701
Lid geworden op: 07 jul 2003 16:29

Re: Maandag TrosRadar: Afwijzen schikkingsvoorstel toegelicht...

Ongelezen bericht door Oom Dagobert »

Lijkt me vrij logisch, allemaal een kans krijgen zijn zegje te doen, O.D.

Kor S
Berichten: 588
Lid geworden op: 26 feb 2005 12:01

Re: Maandag TrosRadar: Afwijzen schikkingsvoorstel toegelicht...

Ongelezen bericht door Kor S »

hier sluit ik me van harte bij aan.
h.g kor.

keessie
Berichten: 127
Lid geworden op: 14 nov 2003 00:41

Re: Maandag TrosRadar: Afwijzen schikkingsvoorstel toegelicht...

Ongelezen bericht door keessie »

"Fotget it"

Is het jullie dan nog niet duidelijk?

De TROS wil "OOK" van dit AANDELENLEASE "gezeur" af.

Wat gebeurt er eigenlijk met die 4 1/2 miljoen Euro die in de kas zit van Stichting Leaseverlies, opgehoest door DEXIA gedupeerden?

En waar was gisterenavond die zakkenvuller van een Schonewille?

Er wordt gefluisterd dat de SLV zichzelf gaat opheffen als het Duisenberg accoord breed steun gaat vinden.

Kees

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: Maandag TrosRadar: Afwijzen schikkingsvoorstel toegelicht...

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Maar dan wil ik wel een gedeelte van mijn 45,-- terug.

keessie
Berichten: 127
Lid geworden op: 14 nov 2003 00:41

Re: Maandag TrosRadar: Afwijzen schikkingsvoorstel toegelicht...

Ongelezen bericht door keessie »

Zie mijn nieuwe posting Janneke.

P.S. is 52 je kleding maat?

Kees

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: Maandag TrosRadar: Afwijzen schikkingsvoorstel toegelicht...

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Gelukkig niet.

keessie
Berichten: 127
Lid geworden op: 14 nov 2003 00:41

Re: Maandag TrosRadar: Afwijzen schikkingsvoorstel toegelicht...

Ongelezen bericht door keessie »

Wat dan?

Mos
Berichten: 6
Lid geworden op: 03 mei 2005 09:52

Re: Maandag TrosRadar: Afwijzen schikkingsvoorstel toegelicht...

Ongelezen bericht door Mos »

Wat een gemekker!! Ik ben nog steeds van mening dat als je in aandelen gaat, je weet dat je risico loopt. En dat je helemaal stom bent als je je daar niet van bewust bent. Als er dan zó voor je onderhandeld wordt, dat je 2/3 deel van je schuld niet hoeft te betalen, mag je je handen dichtknijpen!! (gaat in mijn geval om ruim 15000 Euro!)

En over Leaseverlies: gaan we nou echt zeuren over die E 45,-??? Mede door de druk die zij op de zaak hebben gezet is er uiteindelijk dit resultaat.

Tsjongejonge, denk toch eens nuchter na in plaats van alleen maar aan Meer....

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: Maandag TrosRadar: Afwijzen schikkingsvoorstel toegelicht...

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Wat denk je van leeftijd Keessie en dan wel die van het begin dat ik hier post.

groen
Berichten: 142
Lid geworden op: 12 apr 2005 13:24

Re: Maandag TrosRadar: Afwijzen schikkingsvoorstel toegelicht...

Ongelezen bericht door groen »

Beste Mos,

Ga jij dan maar lekker aan dexia betalen. Wij doen het niet meer, en de rechters geven ons nog ook gelijk. Plus wij krijgen uiteindelijk of ons geld terug en een gedeelte. Dus beste Mol betaal maar lekker, en ik hoop dat er nog meer mensen zoals jij zijn. Lekker voor iets betalen, waar dexia nooit aandelen voor heeft gekocht.

Dus mensen volg het advies van beste mol. Want dan kan dexia met jullie geld mij terug betalen :lol: :lol: :lol: En hoeft dexia ook niet in hoger beroep te gaan.

Bedankt beste mol
Laatst gewijzigd door groen op 03 mei 2005 11:01, 1 keer totaal gewijzigd.

groen
Berichten: 142
Lid geworden op: 12 apr 2005 13:24

Re: Maandag TrosRadar: Afwijzen schikkingsvoorstel toegelicht...

Ongelezen bericht door groen »

ps beste mos ben jij misschien gekke gerrit of ***** donner. Zal ik gelijk ook ff mijn rekening nummer doorgeven. Kan je ook wat naar mij overmaken. Want jij betaald wel heel erg makkelijk. Misschien zijn er op dit forum ook nog wel mensen waar je iets over kan maken.
Laatst gewijzigd door groen op 03 mei 2005 11:01, 1 keer totaal gewijzigd.

pluutje
Berichten: 2669
Lid geworden op: 04 aug 2004 00:01

Re: Maandag TrosRadar: Afwijzen schikkingsvoorstel toegelicht...

Ongelezen bericht door pluutje »

groen :idea:

:lol: :lol: :wink:

groen
Berichten: 142
Lid geworden op: 12 apr 2005 13:24

Re: Maandag TrosRadar: Afwijzen schikkingsvoorstel toegelicht...

Ongelezen bericht door groen »

Beste pluutje,

Jij wil ook zo te zien, wat een domme kwast he?

Maar ik hoop dat er nog meer van dit soort domme sukkels bij zitten.
Ook al regent het buiten, maar dag kan al bijna niet meer stuk. Zeker toen ik het kopje las dat er weer iemand in amsterdam heeft gewonnen van dexia. Ik hoop dat ik de volgende ben die eindelijk naar de rechter mag komen.

Groeten groen

pluutje
Berichten: 2669
Lid geworden op: 04 aug 2004 00:01

Re: Maandag TrosRadar: Afwijzen schikkingsvoorstel toegelicht...

Ongelezen bericht door pluutje »

Beste groen,

Dat hoop ik ook voor je!
Het is je van harte gegund.

Groeten Anton

Pastis
Berichten: 4
Lid geworden op: 01 mar 2005 17:28

Re: Maandag TrosRadar: Afwijzen schikkingsvoorstel toegelicht...

Ongelezen bericht door Pastis »

In de zakenwereld geef je een bod en is er een tegenbod, hier kreeg ik een rot gevoel dat wij verkocht werden! waar was de stichting ???? en natuurlijk willen ze van ons af dat willen wij ook!!!! :twisted:

Willems
Berichten: 1979
Lid geworden op: 27 jan 2004 17:58

Re: Maandag TrosRadar: Afwijzen schikkingsvoorstel toegelicht...

Ongelezen bericht door Willems »

Beste Mos,

Jij zegt, dat aandelen gevaarlijk zijn. Jouw zienswijze is goed jouw recht, echter heel de wereldhandel wordt draaiende gehouden op aandelen en dat is goed ook!. Ze zeggen dat ik complotten theorie op na houd, maar ik zeg als het maar voldoende inzicht verschaft in de materie. Indien het je schikt, puzzel dan even mee:
Niet van mij, maar op het forum werden drie inzichten bevestigd:
1) Na een afgelopen hausse periode werd een half jaar later toch een hausse product gelanceerd; dus alleen restschuld mogelijk.
2) Er is twijfel of de aandelenpakketten ingekocht zijn.
3) Een interessante vraag is onbeantwoord blijven open staan: Waarom zou Dexia niet smetteloze zaken als Legio en Labouchere overnemen.

Indien je nu deze drie gegevens omzet in het NU-realiteit krijg je:
1) Legio en Labouchere hadden zorg gedragen voor distributie van het WVD als verdacht INLEVER-product omdat winst uitgesloten was en alleen restschulden mogelijk!
2)Géén winst, dus einde contract hoeven de pakketten aandelen NIET afgeleverd te worden aan de klanten, m.a.w.. hoeven dan ook niet ingekocht te worden!
3) Wanneer punt 1 en 2 uitgevoerd werden, wordt de zaak overgenomen door een machtige ZWAARGEWICHT die wel over lijken zal kunnen gaan in dit geval Dexia.
Probeer nu de gevaarlijke stand van de kern-inflatie begin 2000 en daarna m.b.t. EURO te achterhalen als gevolg van de toename van de geldhoeveelheid m.b.t. de geldomloop, dan zal jij merken waarom INLEVEREN een noodzaak was.
Ze kunnen het een complot theorie noemen, maar dat gedupeerden ten onrechte een zeer hoge prijs betalen voor calculatie fouten door Zalm en Duisenberg en het Bedrijfsleven m.b.t. het invoeren van de EURO is een feit waar zij niet omheen kunnen. De overheid, de politiek zwijgen en hopen dat het in orde komt en laten daarom het Volk maar uitbloeden.
Mos jij hoeft NIET eens te zijn, maar probeer toch mee te denken en jouw eigen conclusies trekken.

Pastis
Berichten: 4
Lid geworden op: 01 mar 2005 17:28

Re: Maandag TrosRadar: Afwijzen schikkingsvoorstel toegelicht...

Ongelezen bericht door Pastis »

Beste Willems ik zie het ook zo wat komplot theorie!!! het is gewoon realiteit :evil:

A.V.
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 mei 2005 11:26

Re: Maandag TrosRadar: Afwijzen schikkingsvoorstel toegelicht...

Ongelezen bericht door A.V. »

Hoewel impopulair ben ik het met mos eens. In alle fora die ik bezocht heb en alle commentaren die ik gelezen heb neemt niemand de verantwoordelijkheid om te zeggen dat hij getekend heeft. Zo dom waren we namelijk allemaal.

Ik ben geen financieel wonder en ik heb geen geld over om naar iemand over te maken maar ik wist toen ik tekende wel dat;

Lease = huurkoop, dus niet van mijn centen &
Aandelen = risico

Even afgezien van in ieder geval de eegaleasers(want die staan ijzersterk) was iedereen erbij toen hij tekende.

Natuurlijk moet de bank checken of je het kan betalen maar stiekem is dat de omgekeerde wereld. Ik ben nog steeds verantwoordelijk voor de verplichtingen die ik op me neem. Ik koop ook geen huis of auto als ik er de centen niet voor heb en dat hoeft geen bank me te vertellen.

En als ik sommige voorbeelden zie met soms meerdere contracten kan ik me niet helemaal aan de indruk onttrekken dat de opportunistische gedachte om snel geld te kunnen verdienen en een graantje mee te pikken van de beurs met zowel de contracten als nu met de schikking een prominente rol speelt.

Ik kan me daarom wel in de schikking vinden. Mijn schuld is bovengemiddeld (ruim) met 1 contract en als ik daar een flink deel van kan wegwerken ben ik een blij mens. IK heb me vergist, IK had nooit moeten tekenen, IK beslis wat er met mijn centen gebeurt.

Ik wens iedereen succes die wel gaat procederen en ik wens de mensen die contributie van een stichting willen terughalen veel humor toe.

En wat betreft de TROS en dat die er moe van zouden worden: ze hebben ons toch aardig geholpen met dexia onder druk zetten dus die sneer verdienen ze wat mij betreft niet.

groen
Berichten: 142
Lid geworden op: 12 apr 2005 13:24

Re: Maandag TrosRadar: Afwijzen schikkingsvoorstel toegelicht...

Ongelezen bericht door groen »

goed zo weer in die aan dexia gaat betalen. Ga zo door, wie o wie gaat er ook betalen aan dexia.

Ik ben blij met jullie,

Gesloten