LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] GA MASSAAL PROCEDEREN en via de RECHTER je GELD TERUGHALEN !

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
keessie

GA MASSAAL PROCEDEREN en via de RECHTER je GELD TERUGHALEN !

Ongelezen bericht door keessie »

Mensen de tijd dringt!!!

Ga massaal naar de rechter om je geld terug te halen.

Langer wachten kan je alleen maar geld kosten.

Er komt een tijd dat DEXIA Nederland geen andere uitweg meer ziet dan om FAILLIET te gaan.

Dat was ook de achterliggende gedachte van DUISENBERG tijdens zijn zogenaamde bemiddeling.
DUISENBERG heeft in de 90er jaren als direkteur van de Nederlandse Bank een aantal bank faillisementen weten te voorkomen.

Het is namelijk een "SCHANDE" voor de Nederlandse Bank (als toezichthouder) en voor de Nederlandse monetaire wereld in het algemeen als er in Nederland onder hun regime een bank "FAILLIET" zou gaan.

(die banken zijn toen verkocht of samengevoegd met andere banken voordat ze failliet zouden worden verklaard)

Ga massaal procederen voordat je naar je poen kunt fluiten!!!

En: nooit nooit nooit accoord gaan met deze fooi.
(DEXIA/Duisenberg aanbod)

Kees

groen

Re: GA MASSAAL PROCEDEREN en via de RECHTER je GELD TERUGHALEN !

Ongelezen bericht door groen »

Beste kees,

Je hoeft je geen zorgen te maken dat dexia failliet gaat. Ze hebben meer dan genoeg geld. Zelfs om iedereen zijn geld terug te geven.

Kijk maar naar de jaarcijfers, en anders is er nog de hoofd onderneming die in frankrijk heeft gezegd dat Dexia Nederland nooit word opgegeven.

Dus maak je hier maar geen zorgen over.

Waar je wel gelijk in hebt dat iedereen naar de rechter moet gaan. Je laat je nu afschepen met een fooi. Trouwens het is geen eens een fooi, het is gewoon een lachertje.

Als mensen besluiten om het zo te laten, nou prima toch. Moeten ze zelf weten. Ik ga door tot het einde. Alles of Niks. Maar ze krijgen geen cent meer van me.

Groeten

Groen

pewi

Ongelezen bericht door pewi »

Misschien is dit voorstel van Duisenberg / Dexia / LL / EL / VEB / Consumentenbond voor de rechters juist een motivatie om te laten zien wie hier in Nederland het voor het zeggen heeft m.b.t. de rechtspraak. Ik kan me voorstellen dat rechters juist daarom niet verwijzen naar de bemiddelingspoging van de zes en juist nu hun rechterlijke macht laten gelden.

Vrgr Pewi

cornelis

Ongelezen bericht door cornelis »

BerichtGeplaatst op: 04 Mei 2005 14:34 Onderwerp:

Misschien is dit voorstel van Duisenberg / Dexia / LL / EL / VEB / Consumentenbond voor de rechters juist een motivatie om te laten zien wie hier in Nederland het voor het zeggen heeft m.b.t. de rechtspraak. Ik kan me voorstellen dat rechters juist daarom niet verwijzen naar de bemiddelingspoging van de zes en juist nu hun rechterlijke macht laten gelden.

Vrgr Pewi

Daar kan ik me een hoop bij voorstellen wat jij zegt pewi.

Want de rechters worden uiteindelijk als een stel snotneuzen behandeld door :Duisenberg / Dexia / LL / EL / VEB / .

Ik kan me voorstellen dat er rechters zijn die dit niet pikken ook hun word op deze manier het brood uit de bek gestoten.

En bovendien zijn er echt wel rechters die rechtspraak hoog in het vaandel hebben staan.

Groetjes

pewi

Ongelezen bericht door pewi »

Zo denk ik er ook over cornelis

Vrgr Pewi

Sab

Ongelezen bericht door Sab »

Hallo,

Ik vind dat je iedereen zelf moet laten beslissen wat ze willen doen. Akkoord gaan ja of nee.

Wij hebben zelf ook zo'n contract en zijn blij met deze regeling. Als dit alles in werking is gezet wordt scheelt dit veel slapeloze nachten en zoveel stress. Ook hebben wij geen zin meer in dat getouwtrek met Dexia. Wij zijn het ondertussen gewoon zat en willer er vanaf zijn.

Groetjes Sab

Janneke52

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Groot gelijk Sab, als je er zelf maar vrede mee hebt.
IK heb dat niet, wij zijn eegaleasers en onze schuld ligt ruim boven de ton!!!

Sab

Ongelezen bericht door Sab »

Janneke,

Ik vind het best dat mensen er niet mee akkoord gaan. En als de schuld zo hoog ligt, zou ik er misschien niet mee akkoord gaan, maar die van ons ligt niet zo hoog als die van jou.

Maar er moet niet opgeroepen worden dat we allemaal tegen moeten stemmen, maar iedereen moet eerst voor zichzelf beslissen wat ze willen.

Janneke52

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Ben je dan wel eegaleaser Sab?

keessie

Ongelezen bericht door keessie »

Er moet wel opgeroepen tot het starten van een gerechtelijke procedure!!!

Het is heeel simpel !!!

Als je een schuld ONDER de 5000 Euro hebt moet je jezelf eens goed afvragen of je het aandurft om te proceren tegen Dexia of Fortis of Aegon of Nationale Nederlanden enz.

Het is niet alleen DEXIA !!!

Maar ook onder de 5000 Euro heb je ruim meer als 50% kans, ik schat zelfs 95%, zie alle gepubliceerde vonnissen.(om je zuur verdiende geld)

Maar boven de 5000 Euro ben je een dief van je eigen zak als je "niet" gaat procederen
tegen de AANDELENLEASE aanbieder.

Iedereen wint van DEXIA !!!

Wat heb je dan te verliezen, NIKS.

Kom maar op DEXIA zou ik zeggen

Er zijn momenteel duizenden mensen die DEXIA "niet" meer betalen, sommige al maanden en zelfs sommige al meer als een jaar.

Dexia durft gewoon "zelf" niet meer om deze "wanbetalers" voor de rechter te slepen.
En waarom niet???
Omdat het ze dan meer gaat kosten dan dat het ze opbrengt!!!

ZE (DEXIA) VERLIEZEN BIJNA voor 100% alle zaken!!!

Volgens een advocaat die ik vandaag gesproken heb kunnen alle leden van SLV, Eegalease, ver.van eff. en die voortreffelijke??? Consumentenbond binnen nu en 14 dagen een brief van deze organisaties verwachten.

kees

Gesloten