LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Joepie!Direct ADSL KPN werkt

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Blij Blij!!

Joepie!Direct ADSL KPN werkt

Ongelezen bericht door Blij Blij!! »

Jawel! Het bestaat nog hoor: vandaag doe-het-zelf pakket(met draadloos modem) geïnstalleerd voor direct ADSL (=dus zonder vaste telefoonaansluiting) en het werkt! En het was absoluut NIET moeilijk.Misschien te vroeg positief maar toch :D voor het pakket (terwijl ik de dame van de klantenservice gebeld om e.e.a. nog even door te spreken van te voren nog hoorde vertellen dat ik 1 van de 1e klanten daarvoor was...)TOPPIE! vooral omdat ik allemaal al van die angstaanjagende verhalen had gelezen.

hoffie2

Re: Joepie!Direct ADSL KPN werkt

Ongelezen bericht door hoffie2 »

Elke gup kan ADSL aansluiten, daarom wil KPN het zo graag voor veel geld voor je doen ;-)

Veel plezier ermee in iedergeval

Gero

Re: Joepie!Direct ADSL KPN werkt

Ongelezen bericht door Gero »

Zelf heb ik ook het net. IK moet zeggen dat deze gup ook gebruik heeft gemaakt van een monteur daar de installatie niet vlekkeloos verliep. Heb best wel wat aan de monteur gehad. In eerste instantie zitten te twijfelen tussen freeler en het net. Achteraf geen spijt gehad van mijn keuze, dit mede ingegeven door mijn ervaringen met de helpdesk. Ik neem echter aan dat freeler ook gewoon goed is door mijn eerdere ervaringen met de helpdesk van freeler door de inbelverbinding die ik toen bij hun had.

hoffie 1

Re: Joepie!Direct ADSL KPN werkt

Ongelezen bericht door hoffie 1 »

Het net is een prima provider.

Gast

Re: Joepie!Direct ADSL KPN werkt

Ongelezen bericht door Gast »

freeler is ook van KPN en de helpdesk wordt opgedoekt.

Raichu
Berichten: 15
Lid geworden op: 04 mei 2005 11:44

Re: Joepie!Direct ADSL KPN werkt

Ongelezen bericht door Raichu »

Ja, de meeste ADSL verbindingen werken...

Raggur

Re: Joepie!Direct ADSL KPN werkt

Ongelezen bericht door Raggur »

Mensen,..even aandacht voor Raichu, hij heeft er een chronisch tekort aan thuis.

Gesloten