Mijn contract is 3 jaar geleden verlengd(onder protest)...omdat ik op dat moment restschuld niet kon betalen.
Afgelopen december alsnog contract beeindigd en restschuld voldaan.
Heb ik nu ook recht op 2/3 terugbetaling van restschuld
En is dit dan 2/3 van restschuld die ik in 1e instantie moest betalen(net voor verlenging)...of restschuld na beeindiging van contract na verlenging.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Onder prtoest verlengd en daarna restschuld betaald.
-
Re: Onder prtoest verlengd en daarna restschuld betaald.
hoi richard volgens mij zitten wij in de dezelfde situatie. Hier lees je dat je wel 2/3 terug krijgt maar dan lees je als je de eerste schikking van 2002 hebt geaccepteerd kreeg je al 1/3 terug dus zou je nu nog 1/3 terug krijgen. Snap jij het nog? ik allang niet meer. Volgens mij moeten we maar eens contact opnemen met dexia
-
Matje had je bericht ook al in ander topic gezien en lijkt inderdaad dat we in zelfde schuitje zitten....ben benieuwd of er veel meer mensen verlengd hebben en daarna al dan niet restschuld betaald of nog steeds aan het betalen zijn.
Is inderdaad vreemd dat we hier niets over terug kunnen vinden in schikkingsvoorstel want in principe hebben wij ons toch gewoon netjes aan alle regeles gehouden(altijd betaald)en nooit aan een aanbod oid meegedaan.
Maar of we nu wel iets terug krijgen of niet blijft beetje vaag
Is inderdaad vreemd dat we hier niets over terug kunnen vinden in schikkingsvoorstel want in principe hebben wij ons toch gewoon netjes aan alle regeles gehouden(altijd betaald)en nooit aan een aanbod oid meegedaan.
Maar of we nu wel iets terug krijgen of niet blijft beetje vaag
Als je al wat terugkrijgt is dat hooguit 2/3 van de restschuld die je hebt voldaan. Logisch toch.
Natuurlijk krijgen jullie 2/3 terug, tenzij jullie eegaleasers zijn, dan krijg je 100% terug.
Het gaat om alle kontrakten na 1997 wat ik ervan begrepen heb, dus als jullie je kontrakt verlengd hebben betekent dat alleen maar dat Dexia nog een flink portie extra rente heeft ontvangen, maar de restschuld dient voor 2/3 kwijtgescholden te worden.
Het gaat om alle kontrakten na 1997 wat ik ervan begrepen heb, dus als jullie je kontrakt verlengd hebben betekent dat alleen maar dat Dexia nog een flink portie extra rente heeft ontvangen, maar de restschuld dient voor 2/3 kwijtgescholden te worden.