LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] vliegtijden

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Rick M

vliegtijden

Ongelezen bericht door Rick M »

ga zondag vliegen met onur,waarschijnlijk om 21.00 leuk als je kleine kinderen hebt.reisbureau zegt er niets aan te kunnen doen.
wie wel ?????

Gast

Re: vliegtijden

Ongelezen bericht door Gast »

Daar was ook nog geen topic over ?

Gast

Hier valt niets aan te doen, gewoon accepteren, dit mag en kan volgens anvr voorwaarden

Globetrotter

Ongelezen bericht door Globetrotter »

Ik ga morgenochtend vliegen om 05.05 uur met Transavia. We hebben geen kleine kinderen, maar vinden het ook niet leuk. Je moet er iets voor over hebben.

Fan

Ongelezen bericht door Fan »

Wat vind je er niet leuk aan dan, Globetrotter? Da's toch een mooie tijd! En nog wel met Transavia. Wat wil je nog meer? Waar gaat de reis eigenlijk heen?

Nou, in ieder geval, prettige vakantie gewenst. 8) Fannie

Gast

Het is vroeg globetrotter,maar als alles normaal loopt ben je toch op tijd van je bestemming.Ik weet niet waar jij heen gaat.Wij vertrekken ook vroeg en ons beval het wel .Meeste mensen willen vroeg weg.Die dag is toch al weg.Maar het is maar net waar je voorkeur naar uitgaat.
Goede reis in ieder geval.!!!!!

evie01

Ongelezen bericht door evie01 »

Hallo,

Ach ja zo is er toch altijd wat.
Je vliegt te vroeg of te laat, kinderen zijn behoorlijk flexibel hoor.
vorig jaar vlogen we om 5.00 's ochtends en de kinderen hebben de heenweg naar schiphol gewoon in de auto geslapen. Op schiphol en tijdens de vliegreis zijn ze helemaal door het dolle heen omdat het zo spannend is.

de laatste keer vlogen we ook om 21.00 toen waren ze ook hardstikke wakker en omdat ze het allemaal zo spannend vonden.

Vaak zie je als moeder (of vader) een hoop beren op de weg!
Valt in praktijk allemaal reuze mee! Maak je niet te druk en heb vooral een fijne vakantie!

Fijne vakantie

Gast

ja ik vlieg ook vroeg moet snachts weg ennnnnn
dat ben je zo weer vergeten hoor als je smiddags op een strandje aan een coctail zit........veelplezier allemaal

Gast

en ik moet ook nog de nacht voor vertrek werken tot 6 uur dan naar huis en kan ik tot 1 uur snachts slapen heeerlijk toch dat we ons druk maken om deze luxe die vakantie heet.

evie01

Dan ga je toch niet naar bed!

Lekker 's middags op het strand een dutje doen :D

hahaha toch een fijne vakantie (met niet teveel pre vakantie stress)

Gast

nee hoor ik ben net terug (5 weken uit mexico)en nu lekker 8 dagen luieren aan t strand.
ik probeer donderdag avond van 9 tot 1 te slapen daarna lekker in bad en ff trutten en dan mag ik weer mmmmmmmmm :lol:

evie01

Grrr ben jaloers hahaha

:wink:

Ik moet nog 5 weken geduld hebben voordat ik weer mag!

btw, mijn vliegtuig vertrekt (als het goed is) om 11.00

matje

Ongelezen bericht door matje »

volgens de voorloppige vertrektijden vertrek ik om 05.20 uur vanaf schiphol. Helemaa TOP :D slapen doen de kinderen als ze dat willen wel in het vliegtuig of later op het strand/zwembad. Als het meezit dan zit ik om 12.00 uur lekker aan het strand. Nee voor mij alleen maar voordelig. Zo heb je tenminste echt 2 weken vakantie.

Gast

Ik ga morgenochtend vliegen om 05.05 uur met Transavia. We hebben geen kleine kinderen, maar vinden het ook niet leuk. Je moet er iets voor over hebben.

volgens een van de "kenners" hier op het forum vliegt Trans nooit zo vroeg.
Duidelijk dus wel!

:twisted:

Gast

Zeker weten van wel! Vorig jaar september, 5 uur vertrek met Transavia naar Malaga en om 8 uur in ons appartementje in Torremolinos. Heerlijk!!!!

Gast

Ik ben de laatste jaren iedere keer heel vroeg vertrokken naar bestemming met transavia.En verleden jaar weer eens met martin air en dat was ook een hele vroege vlucht.Maar over het algemeen vliegen transavia erg vroeg,zodat je ook vroeg in je accomodatie kunt zijn.Het ligt er ook aan waar naar je heen gaat.

Daphne1

Ongelezen bericht door Daphne1 »

Chartervluchten vliegen meestal om de meeste absurde tijden, dat heeft te maken met het feit dat lijndienstvluchten de "slots" (dus vertrektijden) voor het grootste gedeelte van de dag in beslag nemen

Gast

charters hebben ook met slots te maken,net zo goed als lijnvluchten.
Dat maakt niks uit.En je moet maar denken veel mensen zij blij met vroege vluchten en je hebt ook mensen die later weg willen.His maar net waar je ingedeeld word of je neemt een lijnvlucht.

Gesloten