LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] showroom keukens in helmond

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
mieke bambi

showroom keukens in helmond

Ongelezen bericht door mieke bambi »

Wij hebben met hemelvaartsdag een showroom keuken gekocht met 73% korting en dat is echt waar.Wij hebben zelfs de inkooplijsten mogen zien. Ik raad iedereen aan om zo snel mogelijk naar GRANDO KEUKENS in HELMOND te gaan als je voor een mooi prijsje een mooie keuken wil kopen.Het was er super druk en super gezellig we hebben met z,n allen nog even na zitten borrelen en wij zijn echt super tevreden klanten. wij hebben beloofd om goede reklame te maken voor hun.

Groeten mieke....

16again

Re: showroom keukens in helmond

Ongelezen bericht door 16again »

showroom keuken gekocht...Ik raad iedereen aan
Ik denk dat die showroom te klein is om iedereen een showroomkeuken te laten uitzoeken.
Wij hebben zelfs de inkooplijsten mogen zien
Als je de marge niet weet, kun je aan de hand van de inkoop prijs nooit je korting narekenen. Wellicht heb je verhoogde verkoopprijzen gezien waar iedereen al ruim 50% korting op krijgt...

Bedenk dat de meeste keukenverkopers op de eerste plaats de illusie verkopen, dat de klant een hele goede prijs heeft bedongen. Pas op de tweede plaats komt de verkochtte keuken zelf.

GAST1948

Ongelezen bericht door GAST1948 »

Hoop dat je enthousiasme er ook nog is als de keuken wordt gemonteerd. Showroomkeukens geven altijd ellende en vallen buiten de garantie.Je krijgt in ieder geval heel veel extra gaatjes.

vandebrug116

Ongelezen bericht door vandebrug116 »

Ik ben dan wel erg niewsschierig naar de prijs.

Spierings

Ongelezen bericht door Spierings »

Beste Mieke,

Ook ik heb in het verleden een Showroomkeuken daar gekocht en dat is mij prima bevallen. Sterker nog dit is mij zo bevallen dat ik onlangs mijn 2 de keuken ( heb inmiddels een ander huis) ook daar heb gekocht willeswaar geen showroomkeuken omdat ze niet de juiste afmeting hadden. Dit berichtje is bedoeld om je te laten zien dat je je niet moet laten gek maken door deze berichtjes. Ik wens je veel plezier met je nieuwe keuken.

Gesloten