LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ik had het nog moeten zien

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
painter
Berichten: 383
Lid geworden op: 31 dec 2003 11:58

Ik had het nog moeten zien

Ongelezen bericht door painter »

Ik had het nog moeten zien als de SLV op haar standpunt had gestaan en gezegd had dat eerst de bewijzen van de aandelen op tafel moesten en ook door het niet hebben van vergunningen, in ieder geval alle contracten moesten stoppen, en per direkt de helft van de inleg terug gegeven moet worden, anders een stortvloed van procedures, dan had ik het nog moeten zien.
Want waarom hebben ze niet gezegd dat alles per direkt nu gestopt zou worden, dan had het merendeel de schikking in overweging genomen.
Indien dexia dan had gezegd dat de bemiddeling mislukt was dan was de hele pers en half Nederland over hun heen gevallen en was het een kwestie van tijd geweest dat ze bakzeil hadden gehad, maar ja onze zwakkelingen hebben als een schoothondje bij de bemiddeling gezeten en alleen maar ja en amen gezegd naar mijn mening, ze hebben niet naar behoren bemiddeld voor zo'n grote groep mensen die naar mijn mening veel meer hadden verwacht van deze stichting.

VR GR

bokkie
Berichten: 373
Lid geworden op: 10 mar 2005 21:48

Re: Ik had het nog moeten zien

Ongelezen bericht door bokkie »

gaap

Willems
Berichten: 1979
Lid geworden op: 27 jan 2004 17:58

Re: Ik had het nog moeten zien

Ongelezen bericht door Willems »

Het was vaag, ongelooflijk en té onwaarschijnlijk om aan te nemen, dat de Stichtingen een latente verlengstuk waren van Dexia. Met hun huidige houding kunnen zij absoluut niet meer er omheen: de zaak is definitief verraden!

Elias
Berichten: 1972
Lid geworden op: 09 mar 2005 00:10

Re: Ik had het nog moeten zien

Ongelezen bericht door Elias »

De blunder is dusdanig enorm EN dat voor mensen met een juristenachtergrond EN die van begin af aan nauw bij de zaak betrokken waren EN al vele feiten en achtergronden kenden EN deel mochten nemen aan een GEHEIM overleg met de VERANTWOORDELIJKEN van deze affaire,
dat de gedachte, dat BEWUST GEPLAND dit "vangnet" werd geopend om in een klap de meeste benadeelden/slachtoffers uit te schakelen, nog niet zo vreemd is.

Elias.

painter
Berichten: 383
Lid geworden op: 31 dec 2003 11:58

Re: Ik had het nog moeten zien

Ongelezen bericht door painter »

En niet anders elias.

henkgeluk
Berichten: 302
Lid geworden op: 29 apr 2005 20:05

Re: Ik had het nog moeten zien

Ongelezen bericht door henkgeluk »

heel kort even,

door de achterban de schikkingen te laten aanvaarden,houdt de stichting het geld in de knip.

ze behoeven dan geen werk meer te verrichten,immers ze kunnen niet nog eens door de leden geld over laten maken.

kortom ik denk dat iedereen in nederland op zo'n manier aan de kost wil komen.

maar de leden moeten wel eerst goed laten controleren wat er met de rest van het geld gebeurt!

henk geluk

Jaap Blauwhoed
Berichten: 37
Lid geworden op: 03 mei 2005 22:36

Re: Ik had het nog moeten zien

Ongelezen bericht door Jaap Blauwhoed »

Henk Geluk,

In juridische zin heeft een stichting geen leden, (geen stemrecht) geen aandeelhouders, slechts een bestuur wat verantwoording aflegt aan zichzelf.

Als er miljoenen over zijn mag het bestuur beslissen wat zij met het batig saldo doen als men de stichting opheft en niet in de statuten staat waar het heen moet.

Indien het niet in de statuten vermeld staat en het bestuur van de stichting besluit dat het batig saldo voor hun vakantiedoeleinden wordt besteed na aftrek van belasting. Is er met die beslissing niets mis en kan je ze niet meer dan een goede vakantie toewensen.

Jouw 40 of 45 euro mag dan als donatie worden beschouwd.

Gesloten